Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Stamcafé, stamcafé.
Star² schreef:
18-07-2019 08:45
Stamcafé, stamcafé.
:thumbsup:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
doornroosje9 schreef:
18-07-2019 08:41
Geen Famosan, Fosamax. Dat moest je nuchter innemen en je mocht dan een half uur niet gaan zitten of liggen, kan ik me herinneren. Zwaar spul idd, ik ben er gelukkig nooit misselijk van geworden. Dat 'mocht' ook maar 5 jaar en dan moest je stoppen. Mss dat na een aantal jaar pauze, het opnieuw 5 jaar mag, dat weet ik niet.

Na die 5 jaar was ik dus in de oranje zone terechtgekomen en was het niet meer nodig. Ben benieuwd of het bij de volgende scan nog zo is.
Ik zag mijn vergissing.
Ik mag ook niet zitten of liggen na innemen.
Zijn vast allemaal dezelfde middelen onder een andere merknaam.
yasmijn schreef:
18-07-2019 08:55
Ik zag mijn vergissing.
Ik mag ook niet zitten of liggen na innemen.
Zijn vast allemaal dezelfde middelen onder een andere merknaam.
Yep, idd.

Wat rot dat het niet echt helpt bij jou!
Life is short. Eat dessert first.
Star² schreef:
18-07-2019 08:45
Stamcafé, stamcafé.
:rofl:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ja, daarom kom ik hier niet meer. Het is de hele tijd zo ongelooflijk offtopic.
Van topics over afvallen en kinderen krijg ik enorm zin in boterhammen met hagelslag.
Ik verwonder me over al die mensen die op vakantie willen maar geen benul hebben waarnaartoe.
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 13:08
Ik verwonder me over al die mensen die op vakantie willen maar geen benul hebben waarnaartoe.
Dat vind ik altijd zo raar. Ik weet altijd waar ik heen wil. Dat je zelfs geen idee hebt als je op vakantie wilt. Bijzonder.
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 13:08
Dat ligt er denk ik aan of die bestemming je vakantiedoel is of dat bijvoorbeeld relaxen je vakantiedoel is, wat op heel veel bestemmingen kan.
yasmijn schreef:
18-07-2019 13:22
Dat vind ik altijd zo raar. Ik weet altijd waar ik heen wil. Dat je zelfs geen idee hebt als je op vakantie wilt. Bijzonder.
Valsspeler.
Jij wilt altijd naar Thailand.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
yasmijn schreef:
18-07-2019 13:22

O ik niet, ik ben ook wel eens inspiratieloos en dan vind ik het leuk tips van anderen te lezen.
Forummers die geloven dat moeder account van dochter gebruikt en nog steeds serieus reageren :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
18-07-2019 14:04
Forummers die geloven dat moeder account van dochter gebruikt en nog steeds serieus reageren :facepalm:
Zat me er net over te verbazen.
Want in zo'n situatie zou een dochter natuurlijk echt zeggen: 'Mam, ik heb nog een account bij het Viva-forum, gebruik dat maar om goede tips te vragen....; om vervolgens haar inloggegevens door te geven. Heel aannemelijk natuurlijk :facepalm:
charlottew88 schreef:

Waar?
charlottew88 schreef:

Ik mag niet reageren van de forumpliessie.
klavertje-vier2019 schreef:
18-07-2019 14:09
Zat me er net over te verbazen.
Want in zo'n situatie zou een dochter natuurlijk echt zeggen: 'Mam, ik heb nog een account bij het Viva-forum, gebruik dat maar om goede tips te vragen....; om vervolgens haar inloggegevens door te geven. Heel aannemelijk natuurlijk :facepalm:
Ja heel aannemelijk
:-D
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 14:14
Waar?
Thuispijler topic over schoondochter.
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 14:14
Waar?
thuis/hoe-kan-ik-mijn-schoondochter-uit ... ges/446172
charlottew88 schreef:
Is er ook maar eentje die dat echt gelooft? Geloof er niks van.... :yum:
Star² schreef:
18-07-2019 14:17
Je luistert wel netjes naar ze, door nu keurig hier te klagen :proud:
Star² schreef:
18-07-2019 14:17
😂
Lucifer2018 schreef:
18-07-2019 14:40
Is er ook maar eentje die dat echt gelooft? Geloof er niks van.... :yum:
genoeg, te lezen aan het aantal inhoudelijke reacties..
Pinda-Kaas schreef:
18-07-2019 15:00
genoeg, te lezen aan het aantal inhoudelijke reacties..

Ach, ik heb ook inhoudelijk gereageerd op iets in dat topic. Maar geloof er ook geen reet van. Net als bij veel andere topics.
Even compleet offtopic, sorry.

Maar onbenullige vraag en geen zin om er een topic voor te open. Hoe heten die ontbijtprutjes in een zakje met een draaidopje?

Ik heb AH.nl al uitgespit en kan het niet vinden.

Zo'n drinkontbijt voor luie mensen. Maar dan niet in een flesje maar zo'n zakje.
Bedoel je een Breaker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven