Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 20 juli 2019 om 11:12
Deze vegetariër slaat dat feestje even over.
zaterdag 20 juli 2019 om 11:18
Vermoeiende mensen zijn dat. Achteraf heeeeel veel klagen, maar er uiteindelijk toch niks mee doen.
zaterdag 20 juli 2019 om 11:50
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 20 juli 2019 om 11:50
Nou inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 20 juli 2019 om 12:32
the_Wicked_Witch schreef: ↑20-07-2019 12:28Er meent er weer 1 de jaarlijkse "de kinderen van WA zijn lelijk" rant te moeten doen. Want daar hebben ze als belastingbetaler recht op![]()
zaterdag 20 juli 2019 om 12:39
the_Wicked_Witch schreef: ↑20-07-2019 12:28Er meent er weer 1 de jaarlijkse "de kinderen van WA zijn lelijk" rant te moeten doen. Want daar hebben ze als belastingbetaler recht op![]()
Het filtert wel weer lekker uit wie je hier voor vol aan kunt zien.
zaterdag 20 juli 2019 om 12:59
Dit dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 20 juli 2019 om 13:05
PoesinBoots schreef: ↑20-07-2019 12:39Het filtert wel weer lekker uit wie je hier voor vol aan kunt zien.
Op zich heb je ook wel een goed leven als je je druk kunt maken om wat voor jurk de koningin aanheeft.
zaterdag 20 juli 2019 om 13:09
Dat mensen het leuk vinden om jurken en accessoires van blauw bloed te bespreken is nog een onschuldige hobby. Maar dat je denkt dat je het recht hebt om kinderen online af te kraken... dan ben je toch echt van iedere vorm van fatsoen los.
zaterdag 20 juli 2019 om 13:10
zaterdag 20 juli 2019 om 13:15
zaterdag 20 juli 2019 om 13:31
Heel erg inderdaad.
Los van wie hun ouders zijn en zo, het zijn gewoon kinderen. Maar goed, dat zijn vast ook weer die mensen die zo op een wildvreemd kind aflopen om te zeggen dat ze af moeten vallen en zo. En dan zo trots zijn op zichzelf, want ze hebben dat kind een stukje op weg geholpen (naar een afgrond dan).
Los van wie hun ouders zijn en zo, het zijn gewoon kinderen. Maar goed, dat zijn vast ook weer die mensen die zo op een wildvreemd kind aflopen om te zeggen dat ze af moeten vallen en zo. En dan zo trots zijn op zichzelf, want ze hebben dat kind een stukje op weg geholpen (naar een afgrond dan).
zaterdag 20 juli 2019 om 13:31
Vind eerder sneu dat online wereld moeten miepen over uiterlijkheden van anderen. Die dat met naam en toenaam kunnen lezen over zichzelf.
Een onschuldige hobby is muisjes haken of postzegels verzamelen.
Maar eens met dat laatste. Dan ben je helemaal van het padje af.
zaterdag 20 juli 2019 om 13:58
PoesinBoots schreef: ↑20-07-2019 12:39Het filtert wel weer lekker uit wie je hier voor vol aan kunt zien.
Waar kan ik filteren?
Never mind, vast ergens op Actueel.
(ik vind ze trouwens prachtig, ben niet echt koningsgezind ofzo, volg de privé en andere bladen gewoon 0, maar WA heeft het slim aangepakt met Maxima en samen hebben ze mooie kinderen gemaakt, is mijn bescheiden mening).
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 20 juli 2019 om 14:18
PoesinBoots schreef: ↑20-07-2019 14:06actueel/nieuwe-foto-s-koninklijk-gezin/ ... #p30174949
Hier Coerage.
Thanks, ik had 'm gevonden en de laatste pagina gelezen. Ben weer helemaal bij.
Had de foto's nog niet eens uitgebreid bekeken, alleen gisteren op het journaal. Nu wel even gedaan, blijf erbij: wat een mooie kinderen.
En nu hou ik er over op.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 20 juli 2019 om 14:40
Ik vind de prinsessen ook mooi. Op actueel ga ik maar niet lezen. Ik heb geen zin om mij te ergeren aan de domme valse reacties daar.
zaterdag 20 juli 2019 om 14:41
Toch niet op het niet-neutrale NOS Journaal toch he. Wat een blubbertopic is dat toch.
Such fun!1
zaterdag 20 juli 2019 om 14:47
Nee, de link van de gelaarsde kat.