Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 20 juli 2019 om 17:54
Heel triest dat jij commentaar kreeg. Het gaat er toch om dat je kinderen en pubers niet afzeikt. Al ben je republikein dan snap je toch evengoed wel dat je geen commentaar op het uiterlijk van pubers gaat geven (wat ze zelf kunnen lezen)Coconuts12 schreef: ↑20-07-2019 17:48Ja, de foto's vind ik ook erg leuk en ben ook niet overdreven koningsgezind.
Ik kreeg commentaar omdat ik commentaar had op het figuur van Amalia door te zeggen dat er niks mis mee was. Je kunt het ook nooit goed doen.
zaterdag 20 juli 2019 om 17:57
Dank. Ik vind het sowieso triest om mensen af te zeiken wat uiterlijk betreft.bethweeter schreef: ↑20-07-2019 17:54Heel triest dat jij commentaar kreeg. Het gaat er toch om dat je kinderen en pubers niet afzeikt. Al ben je republikein dan snap je toch evengoed wel dat je geen commentaar op het uiterlijk van pubers gaat geven (wat ze zelf kunnen lezen)
zaterdag 20 juli 2019 om 17:58
Ja dat is ook zo. Maar ik zal me niet heiliger voordoen dan ik ben. Met vrienden onder elkaar heb ik het best wel eens over uiterlijk van anderen.Coconuts12 schreef: ↑20-07-2019 17:57Dank. Ik vind het sowieso triest om mensen af te zeiken wat uiterlijk betreft.
zaterdag 20 juli 2019 om 18:00
Provocerend nog wel. Je had hopelijk wel door dat het oproep deel niet heel serieus was, maar paste in de context van de discussie op dat moment? (Negeren/wel op ingaan?)MotherEarth schreef: ↑20-07-2019 16:47Wat een zwak excuus, als je het niet bevalt dan staf je zelf maar anderen oproepen om iets te gaan staffen is in mijn ogen niet echt netjes, provocerend zelfs.
zaterdag 20 juli 2019 om 18:02
Ik denk dat veel mensen dat doenbethweeter schreef: ↑20-07-2019 17:58Ja dat is ook zo. Maar ik zal me niet heiliger voordoen dan ik ben. Met vrienden onder elkaar heb ik het best wel eens over uiterlijk van anderen.
zaterdag 20 juli 2019 om 18:04
Zo las ik het ook niet hoor (dat je het als soort van grapje bedoelde). En aan de reacties die je hier kreeg lazen meer mensen gewoon een ordinaire stafoproep.
zaterdag 20 juli 2019 om 18:06
Nee dat had ik niet door, zoals meerderen met mij las ik.
Dan is er ergens toch wat misgegaan in de communicatie hier.
zaterdag 20 juli 2019 om 18:11
MotherEarth schreef: ↑20-07-2019 18:09@Poes, het kan niet zo zijn dat je het nu steeds met me eens bent he![]()
1x kan toch wel?
zaterdag 20 juli 2019 om 18:12
Misschien dat sommigen door de beroepsstaffers hier wat overgevoelig reageren op het woord ‘staf’.MotherEarth schreef: ↑20-07-2019 18:06Nee dat had ik niet door, zoals meerderen met mij las ik.
Dan is er ergens toch wat misgegaan in de communicatie hier.
zaterdag 20 juli 2019 om 18:15
Nee hoor, ik las er gewoon geen grapje in. Maar dat heb ik door mijn etiketje wel vaker. Nu was ik niet de enige. Dat zegt wel wat.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 20-07-2019 18:15
3.05% gewijzigd
zaterdag 20 juli 2019 om 18:15
zaterdag 20 juli 2019 om 18:19
Ik las het ook als te laf om zelf te staffen. Ik vind staffen sowieso kinderachtig.PoesinBoots schreef: ↑20-07-2019 18:15Echt?
Zeker 5 mensen lezen jouw post als een stafoproep maar dat ligt niet aan jouw manier van communiceren?
Bijzondere gedachtegang.
zaterdag 20 juli 2019 om 18:23
zaterdag 20 juli 2019 om 19:08
Laat ik het zo zeggen: jij bent mij nog niet opgevallen vanwege je humor.
New year, new disappointments.
Because disappointments can be a tradition, too.
Week 2 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 20 juli 2019 om 19:44
Nee, niet bij de kids. Daar krijg ik sowieso jeuk van. Blech.
Bij de volwassenen gaat mij vooral over dingen als slecht zingen of rare outfits die moeten van de stylist. Maar niet of iemand wel of niet dik is of een lelijke neus heeft ofzo.
Jij wel?
zaterdag 20 juli 2019 om 19:46
Ja daar kan ik best een opmerking over maken.Lucifer2018 schreef: ↑20-07-2019 19:44Nee, niet bij de kids. Daar krijg ik sowieso jeuk van. Blech.
Bij de volwassenen gaat mij vooral over dingen als slecht zingen of rare outfits die moeten van de stylist. Maar niet of iemand wel of niet dik is of een lelijke neus heeft ofzo.
Jij wel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 juli 2019 om 19:48
Oh wat erg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 juli 2019 om 19:50
Ik nooit nee. Heeft niks met heilig te maken, maar alles met een pestverleden, waardoor ik dat echt gewoon niet kan.
New year, new disappointments.
zaterdag 20 juli 2019 om 20:21
Ik lach graag mensen uit, ook in hun uiterlijk. Mezelf ook.
Maar dat doe ik in een select gezelschap.
Ik vind het gemeen en raar om als volwassene een kind om het uiterlijk uit te lachen online.
Maar verder lach ik overal om, bijvoorbeeld om mijn eigen kinderen kan ik me bescheuren, ook om hun uiterlijk. We delen in de familie app graag onflatteuze foto's van onze kinderen.
We hebben er een heel lang als groepsafbeelding gehad, waarop werkelijk ieder kind er achterlijk op stond.
Maar dat doe ik in een select gezelschap.
Ik vind het gemeen en raar om als volwassene een kind om het uiterlijk uit te lachen online.
Maar verder lach ik overal om, bijvoorbeeld om mijn eigen kinderen kan ik me bescheuren, ook om hun uiterlijk. We delen in de familie app graag onflatteuze foto's van onze kinderen.
We hebben er een heel lang als groepsafbeelding gehad, waarop werkelijk ieder kind er achterlijk op stond.