Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 22 juli 2019 om 13:46
Hou nou toch op zeg, ik forum over het algemeen vrij normaal. Ik heb nog nooit iets met jou gehad, of tegen jou gehad.
Ik merk alleen op dat je volkomen anders forumt, en dat vind ik vreemd. Maar succes er mee, ik ben inmiddels écht te oud om me daar verder druk over te maken.
maandag 22 juli 2019 om 13:51
Lees jij wel wat er geschreven wordt? Forummers maken zich zorgen over je. En ja, je post al een tijdje heel kattig en snibbig. Vaak ook totaal de plank misslaand waardoor ook ik denk dat je heel slecht in je vel zit en alles aangrijpt om om je heen te slaan. En niet alleen napraters merken dit op (jij zal wel denken dat ze elkaar hier collectief napraten) maar ook in andere topics hebben forummers die nooit op napraat komen, al gevraagd of het wel goed met je gaat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 22 juli 2019 om 13:54
Over hoe het met mij gaat heb ik geen geheim gemaakt, dat ten eerste en ten tweede accepteer ik geen kritiek van figuren die al jaren helemaal losgeslagen zijn.Oudblond schreef: ↑22-07-2019 13:51Lees jij wel wat er geschreven wordt? Forummers maken zich zorgen over je. En ja, je post al een tijdje heel kattig en snibbig. Vaak ook totaal de plank misslaand waardoor ook ik denk dat je heel slecht in je vel zit en alles aangrijpt om om je heen te slaan. En niet alleen napraters merken dit op (jij zal wel denken dat ze elkaar hier collectief napraten) maar ook in andere topics hebben forummers die nooit op napraat komen, al gevraagd of het wel goed met je gaat.
maandag 22 juli 2019 om 13:58
Zelfs oprechte bezorgdheid zie jij blijkbaar als kritiek.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 22 juli 2019 om 13:59
Dat het niet goed met je gaat betekent nog niet dat jouw sneren maar voor ok genomen moeten worden. Dat is geen 'kritiek' maar je duidelijk maken dat je te ver gaat.
En nu ga ik verder met mijn blijkbaar losgeslagen leven. Dacht nog even dat ik aardig was, maar blijkbaar vergis ik me.
maandag 22 juli 2019 om 14:00
Misschien zit het hem daar wel in, dat alles persoonlijk wordt opgevat en het aldus altijd over jullie gaat.Oudblond schreef: ↑22-07-2019 13:59Dat het niet goed met je gaat betekent nog niet dat jouw sneren maar voor ok genomen moeten worden. Dat is geen 'kritiek' maar je duidelijk maken dat je te ver gaat.
En nu ga ik verder met mijn blijkbaar losgeslagen leven. Dacht nog even dat ik aardig was, maar blijkbaar vergis ik me.
maandag 22 juli 2019 om 14:02
Je reageert op mij. Ik zie niet hoe ik het anders op kan vatten. Maar goed ik hoor blijkbaar bij een 'jullie'. Eindelijk een groepje
maandag 22 juli 2019 om 14:07
En je was nogal wel helemaal van je depressie af, zonder medicatie en echt helemaal door je inzet en je instelling. Zat je pas nog te verkondigen.
Maar als zelfs meerdere mensen hier zonder beef reageren op je uit bezorgtheid fik je die ook af. Echt zonde.
maandag 22 juli 2019 om 14:10
Dat bedoel ik. Ik fik niemand af. Ik schrijf gewoon wat ik denk en vind en als iemand dat persoonlijk opvat, dan is dat maar zo, daar kan ik met de beste wil van de wereld niets aan veranderen.Lucifer2018 schreef: ↑22-07-2019 14:07En je was nogal wel helemaal van je depressie af, zonder medicatie en echt helemaal door je inzet en je instelling. Zat je pas nog te verkondigen.
Maar als zelfs meerdere mensen hier zonder beef reageren op je uit bezorgtheid fik je die ook af. Echt zonde.
En het eerste dat je schrijft heb ik nooit ergens geschreven.
maandag 22 juli 2019 om 14:10
Ik ook niet hoor dat zou betekenen dat ik een leven heb.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 22 juli 2019 om 14:11
the_Wicked_Witch schreef: ↑22-07-2019 13:46Hou nou toch op zeg, ik forum over het algemeen vrij normaal. Ik heb nog nooit iets met jou gehad, of tegen jou gehad.
Ik merk alleen op dat je volkomen anders forumt, en dat vind ik vreemd. Maar succes er mee, ik ben inmiddels écht te oud om me daar verder druk over te maken.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 22 juli 2019 om 14:18
Nou, als jij het gezegd had had ik wel uitleg willen hebben, in dit geval weten we eigenlijk al wel dat die niet gaat komen
maandag 22 juli 2019 om 14:20
the_Wicked_Witch schreef: ↑22-07-2019 14:18Nou, als jij het gezegd had had ik wel uitleg willen hebben, in dit geval weten we eigenlijk al wel dat die niet gaat komen![]()
Ik heb wel zin aan een multiquote met al die vreselijke dingen die jij dan gezegd hebt
maandag 22 juli 2019 om 14:32
PoesinBoots schreef: ↑22-07-2019 14:20Ik heb wel zin aan een multiquote met al die vreselijke dingen die jij dan gezegd hebt![]()
![]()
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 22 juli 2019 om 14:52
Misschien was die chirurg niet echt gezellig en heeft ze daarom toch maar een roesje gevraagd?