Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Coconuts12 schreef:
22-07-2019 14:49
Is dit nu echt nodig? Mensen kunnen ook oprecht bezorgd zijn om je.
Je bezorgdheid tonen door iemand proberen met de grond gelijk te maken is een hele nieuwe voor me.
Lucifer2018 schreef:
22-07-2019 14:08
Maar goed, hoe zou het met Yasmijn zijn?
Oké. Verdoving zit er nog in dus geen pijn. Totaal dode arm en vingers. Bizar gevoel. Of beter: geen gevoel :proud:
yasmijn schreef:
22-07-2019 14:54
Oké. Verdoving zit er nog in dus geen pijn. Totaal dode arm en vingers. Bizar gevoel. Of beter: geen gevoel :proud:
Ha Yas, door deze post herinner ik me weer hoe weird dat was.
Was het gezellig verder?
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Cateautje schreef:
22-07-2019 14:52
Je bezorgdheid tonen door iemand proberen met de grond gelijk te maken is een hele nieuwe voor me.
Zo las ik het niet. Maar echt, als jij dat zo voelt vind ik dat rot.
yasmijn schreef:
Bizar is dat he?

Ik hoop dat de pijn mee gaat vallen strakjes.
yasmijn schreef:
Leef je uit op je meest horkerige post ooit en excuseer je daarna met dat je met je gevoelloze arm typte.

Kon je een beetje volgen wat ze deden en was dat leuk?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
yasmijn schreef:
Fijn dat het erop zit! En je kan iig nog typen :D
Coconuts12 schreef:
22-07-2019 14:56
Wat er vandaag wordt geschreven en wat er de afgelopen tijd is geschreven is je dan blijkbaar ontgaan.
Echt, van enige zorg was geen enkele sprake, integendeel zelfs.
Solomio schreef:
22-07-2019 14:55
Ha Yas, door deze post herinner ik me weer hoe weird dat was.
Was het gezellig verder?
Ja hoor. Tijdens de operatie wordt er gezellig gekletst over vakanties. Ook door de 2 artsen. En ze hebben de radio aan. Ik zei dat ik Q Music wilde. Dat mocht.
yette schreef:
22-07-2019 15:00
Fijn dat het erop zit! En je kan iig nog typen :D
Met links. Lastig 😂
Niq schreef:
22-07-2019 14:50
Kunnen ja haha.

Lekkere zuigerd :smooch:
Coconuts12 schreef:
22-07-2019 14:56
Eens.
En een goede reden om te stoppen met uitleggen waarom men bezorgd is.
yasmijn schreef:

Fijn, die hobbel gehad.
Heb je goede pijnstillers meegekregen?
yasmijn schreef:
22-07-2019 15:02
Met links. Lastig 😂
:hug:
yette schreef:
22-07-2019 15:03
Eens.
Vragen of iemand zijn pilletjes vanmorgen wel heeft genomen is een teken van bezorgdheid?
yasmijn schreef:
22-07-2019 15:02
Met links. Lastig 😂
Fijn dat het er op zit.
Ik wens je een voorspoedig herstel.
PoesinBoots schreef:
Lekkere zuigerd :smooch:
Dit is dan ook het ultieme topic om in te zuigen :puh:
Sterkte met herstellen, en dat ze nog kunnen werken met Q music aan is al zeer apart want er komt me daar af en toe een bak herrie uit. :flag:
Niq schreef:
22-07-2019 15:08
Dit is dan ook het ultieme topic om in te zuigen :puh:

Heerlijk voor je hoor!
yette schreef:
Eens.
Niq schreef:
22-07-2019 15:07
Vragen of iemand zijn pilletjes vanmorgen wel heeft genomen is een teken van bezorgdheid?
Als ik het over mezelf heb, spreek ik niet van 'men'.
Torment schreef:
22-07-2019 12:48
Echt leuk om te lezen!
Het een recept wat via mijn oude Spaanse tante bij mijn moeder is gekomen en wat ik nu zelf mijn kinderen voorschotel. :)
Hier ook altijd groot succes bij gasten. En het is zo gemaakt.
Nou, nu heb ik hem ook maar opgeslagen nav alle lovende reacties. :biggrin: Alcoholvrij bier is ook goed om te gebruiken?
Ik vind het jammer dat er zo op Cateau ingehakt wordt, daargelaten of het nu wel of niet goed met haar gaat.
Ik kan me wel voorstellen dat ze zo reageert als er bijna collectief bij elk topic van haar op haar ingehakt wordt.
Het is nu een actie-reactie geworden en daar wordt niemand vrolijk van. Je kunt best netjes zeggen wat je dwarszit of waar je het niet mee eens bent.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 15:22
0.40% gewijzigd
2019 schreef:
22-07-2019 15:08
Sterkte met herstellen, en dat ze nog kunnen werken met Q music aan is al zeer apart want er komt me daar af en toe een bak herrie uit. :flag:
Jong team he? Kreeg de neiging om te zeggen: “weet je moeder wel dat je hier bent?”

Gelukkig was de traumachirurg van respectabele leeftijd. 😏
prada schreef:
22-07-2019 15:21
Ik vind het jammer dat er zo op Cateau ingehakt wordt, daargelaten of het nu wel of niet goed met haar gaat.
Ik kan me wel voorstellen dat ze zo reageert als er bijna collectief bij elk topic van haar op haar ingehakt wordt.
Het is nu een actie-reactie geworden en daar wordt niemand vrolijk van. Je kunt best netjes zeggen wat je dwarszit of waar je het niet mee eens bent.
Iedereen behalve zij bedoel je dan?
yasmijn schreef:
22-07-2019 15:21
Jong team he? Kreeg de neiging om te zeggen: “weet je moeder wel dat je hier bent?”

Gelukkig was de traumachirurg van respectabele leeftijd. 😏
Sterkte met je herstel Yas. Ik heb geen problemen met jonge artsen, die hebben vaak een verfrissend nieuwe kijk op dingen dan de oudere artsen die denken 'we hebben het altijd zo gedaan en dat ging altijd goed'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven