Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 22 juli 2019 om 14:52
Je bezorgdheid tonen door iemand proberen met de grond gelijk te maken is een hele nieuwe voor me.Coconuts12 schreef: ↑22-07-2019 14:49Is dit nu echt nodig? Mensen kunnen ook oprecht bezorgd zijn om je.
maandag 22 juli 2019 om 14:54
Oké. Verdoving zit er nog in dus geen pijn. Totaal dode arm en vingers. Bizar gevoel. Of beter: geen gevoel
maandag 22 juli 2019 om 14:55
Ha Yas, door deze post herinner ik me weer hoe weird dat was.
Was het gezellig verder?
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 22 juli 2019 om 15:00
Leef je uit op je meest horkerige post ooit en excuseer je daarna met dat je met je gevoelloze arm typte.
Kon je een beetje volgen wat ze deden en was dat leuk?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 22 juli 2019 om 15:01
Wat er vandaag wordt geschreven en wat er de afgelopen tijd is geschreven is je dan blijkbaar ontgaan.Coconuts12 schreef: ↑22-07-2019 14:56Zo las ik het niet. Maar echt, als jij dat zo voelt vind ik dat rot.
Echt, van enige zorg was geen enkele sprake, integendeel zelfs.
maandag 22 juli 2019 om 15:02
maandag 22 juli 2019 om 15:03
Eens.Coconuts12 schreef: ↑22-07-2019 14:56Zo las ik het niet. Maar echt, als jij dat zo voelt vind ik dat rot.
En een goede reden om te stoppen met uitleggen waarom men bezorgd is.
maandag 22 juli 2019 om 15:08
Dit is dan ook het ultieme topic om in te zuigen
maandag 22 juli 2019 om 15:12
maandag 22 juli 2019 om 15:16
Nou, nu heb ik hem ook maar opgeslagen nav alle lovende reacties.
maandag 22 juli 2019 om 15:21
Ik vind het jammer dat er zo op Cateau ingehakt wordt, daargelaten of het nu wel of niet goed met haar gaat.
Ik kan me wel voorstellen dat ze zo reageert als er bijna collectief bij elk topic van haar op haar ingehakt wordt.
Het is nu een actie-reactie geworden en daar wordt niemand vrolijk van. Je kunt best netjes zeggen wat je dwarszit of waar je het niet mee eens bent.
Ik kan me wel voorstellen dat ze zo reageert als er bijna collectief bij elk topic van haar op haar ingehakt wordt.
Het is nu een actie-reactie geworden en daar wordt niemand vrolijk van. Je kunt best netjes zeggen wat je dwarszit of waar je het niet mee eens bent.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 15:22
0.40% gewijzigd
maandag 22 juli 2019 om 15:21
Jong team he? Kreeg de neiging om te zeggen: “weet je moeder wel dat je hier bent?”
Gelukkig was de traumachirurg van respectabele leeftijd.
maandag 22 juli 2019 om 15:23
Iedereen behalve zij bedoel je dan?prada schreef: ↑22-07-2019 15:21Ik vind het jammer dat er zo op Cateau ingehakt wordt, daargelaten of het nu wel of niet goed met haar gaat.
maandag 22 juli 2019 om 15:25
Sterkte met je herstel Yas. Ik heb geen problemen met jonge artsen, die hebben vaak een verfrissend nieuwe kijk op dingen dan de oudere artsen die denken 'we hebben het altijd zo gedaan en dat ging altijd goed'.