Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 juli 2019 om 14:54
Oh jammerMaud*de*Braose schreef: ↑23-07-2019 14:53Hmmm, las net dat dit jaar bij Masterchef Australia het laatste jaar is waarin Matt, Gary en George in de jury zitten. Ben heel benieuwd wie hen gaat opvolgen.
Dit even tussendoor voor degenen die Masterchef leuk vinden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 23 juli 2019 om 14:55
Ja, zal wel heel raar zijn. Maar we hebben in Nederland dit seizoen nog te goed.
dinsdag 23 juli 2019 om 15:04
Gaan we dit seizoen nog krijgen hier ? Hoop ook nog op een nieuw seizoen van MkrMaud*de*Braose schreef: ↑23-07-2019 14:53Hmmm, las net dat dit jaar bij Masterchef Australia het laatste jaar is waarin Matt, Gary en George in de jury zitten. Ben heel benieuwd wie hen gaat opvolgen.
dinsdag 23 juli 2019 om 15:12
Nou jaaaaaaaaaa, dat vind ik zwaar heel erg *insert lelijk woord, liefst met een beetje vloek erachter, voor de bevestiging van de heftigheid en zo* dinges, ik kijk er zo graag naar, man zegt altijd als ik er voor ga zitten: ik ga wel een uurtje met de hond lopen of op mijn werkkamer zitten, stoor ik je niet. Wat overigens ook beter is voor hem
. My guilty pleasure MCA, ik vind ze alle drie echt heel tof, ook "sjaaltje" zoals man hem steevast noemt. Ik vind ueberhaupt de Australische versie by far de leukste, altijd toffe kandidaten die elkaar helpen, elkaar alles gunnen en gewoon echt leuke mensen. En ik heb een zwak voor Gary <3
Die Amerikanen zijn zo opvallend fake in alles wat ze doen en zacht gezegd niet bepaald aardig tegen elkaar, vreselijke versie, zo ontzettend opvallend gescript ook. De Nederlandse versie mag van mij subiet van de buis, onoprecht, veelal slechte gerechten, presentatie en juriekoks niet bepaald aangenaam, gewoon niet leuk om naar te kijken.
Die Amerikanen zijn zo opvallend fake in alles wat ze doen en zacht gezegd niet bepaald aardig tegen elkaar, vreselijke versie, zo ontzettend opvallend gescript ook. De Nederlandse versie mag van mij subiet van de buis, onoprecht, veelal slechte gerechten, presentatie en juriekoks niet bepaald aangenaam, gewoon niet leuk om naar te kijken.
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 15:13
1.89% gewijzigd
dinsdag 23 juli 2019 om 15:12
Ah ja ook een ideeMaud*de*Braose schreef: ↑23-07-2019 15:06Neem aan van wel, het zijn allebei populaire programma's toch?
Ik kijk altijd al vooruit via internet.
dinsdag 23 juli 2019 om 15:14
Ik kijk alleen naar de Australische en Britse versies.doe_es-lief schreef: ↑23-07-2019 15:12Nou jaaaaaaaaaa, dat vind ik zwaar heel erg *insert lelijk woord, liefst met een beetje vloek erachter, voor de bevestiging van de heftigheid en zo* dinges, ik kijk er zo graag naar, man zegt altijd als ik er voor ga zitten: ik ga wel een uurtje met de hond lopen of op mijn werkkamer zitten, stoor ik je niet. Wat overigens ook beter is voor hem.
My guilty pleasure MCA, ik vind ze alle drie echt heel tof, ook "sjaaltje" zoals man hem steevast noemt. Ik vind ueberhaupt de Australische versie by far de leukste, altijd toffe kandidaten die elkaar helpen, elkaar alles gunnen en gewoon echt leuke mensen.
George ligt trouwens wel flink onder vuur, hij heeft zijn personeel erg onderbetaald.
dinsdag 23 juli 2019 om 15:15
neee!!!Maud*de*Braose schreef: ↑23-07-2019 14:53Hmmm, las net dat dit jaar bij Masterchef Australia het laatste jaar is waarin Matt, Gary en George in de jury zitten. Ben heel benieuwd wie hen gaat opvolgen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 23 juli 2019 om 15:23
Het is een ciitaat van de Ierse schrijver Oscar Wilde. Geniale quotes heeft die man gemaakt. Als je tijd hebt, zeker de moeite waard om er eens een paar te lezen.Coconuts12 schreef: ↑23-07-2019 14:48Dat hoorde ik vanochtend ook iemand zeggen. Toevallig. Ik kende deze uitspraak nog niet.
https://citaten.net/zoeken/citaten_van-oscar_wilde.html
dinsdag 23 juli 2019 om 15:24
Leuk, dank je.prada schreef: ↑23-07-2019 15:23Het is een ciitaat van de Ierse schrijver Oscar Wilde. Geniale quotes heeft die man gemaakt. Als je tijd hebt, zeker de moeite waard om er eens een paar te lezen.
dinsdag 23 juli 2019 om 15:30
Als je maar van Matt afblijft, die is van mijCoconuts12 schreef: ↑23-07-2019 15:16Ik ben altijd te laat met kijken. Terwijl ok MCA wel leuk vind. Om de reden die doe_es -lief geeft.
Van alle winnaars vond ik vooral Billy McKay zo terecht gewonnen en zo,n leuk mens. O ja, en Elena.
Eigenlijk waren/zijn ze allemaal leuk, als Australiers allemaal zo zijn als de kandidaten in MCA ga ik emigreren (maar ze hebben daar wel slangen en zo, toch? Doedanmaareffenniet
dinsdag 23 juli 2019 om 15:45
Ik heb iets in jouw brievenbus gedaan.doe_es-lief schreef: ↑23-07-2019 15:30Als je maar van Matt afblijft, die is van mij
Van alle winnaars vond ik vooral Billy McKay zo terecht gewonnen en zo,n leuk mens. O ja, en Elena.
Eigenlijk waren/zijn ze allemaal leuk, als Australiers allemaal zo zijn als de kandidaten in MCA ga ik emigreren (maar ze hebben daar wel slangen en zo, toch? Doedanmaareffenniet)
![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 23 juli 2019 om 15:57
Haha, je mag hem hebben hoor.doe_es-lief schreef: ↑23-07-2019 15:30Als je maar van Matt afblijft, die is van mij
Eigenlijk waren/zijn ze allemaal leuk, als Australiers allemaal zo zijn als de kandidaten in MCA ga ik emigreren (maar ze hebben daar wel slangen en zo, toch? Doedanmaareffenniet)
![]()
dinsdag 23 juli 2019 om 16:06
Ik schrok en heb met een stokje mijn brievenbus open gemaakt, vanaf een afstandje... gelukkig heb ik een buitenbus en heb ik geen zooi slangen of anders engs er in aangetroffen *wist angstzweet onder de ogen weg*
Dus heb ik ook iets niet-engs in de jouwe gedropt
dinsdag 23 juli 2019 om 16:12
Wat vind je van de vertaling?prada schreef: ↑23-07-2019 15:23Het is een ciitaat van de Ierse schrijver Oscar Wilde. Geniale quotes heeft die man gemaakt. Als je tijd hebt, zeker de moeite waard om er eens een paar te lezen.
dinsdag 23 juli 2019 om 16:47
De juryleden van Masterchef Australia stoppen ermee. Het trio gooit na elf jaar de handdoek in de ring omdat het er contractueel niet meer uitkomt met de zender.
Matt Preston schrijft in een verklaring op twitter dat ze graag door waren gegaan, maar het niet eens werden over het nieuwe contract met zender Ten. "We wilden graag doorgaan, maar we konden niet akkoord gaan met alle voorwaarden die in het nieuwe contract stonden."
$$$$$$$$$
Matt Preston schrijft in een verklaring op twitter dat ze graag door waren gegaan, maar het niet eens werden over het nieuwe contract met zender Ten. "We wilden graag doorgaan, maar we konden niet akkoord gaan met alle voorwaarden die in het nieuwe contract stonden."
$$$$$$$$$
dinsdag 23 juli 2019 om 16:52
Ja, die sjaaltjes van Matt moeten ergens van betaald worden hoor, tssskkkk
Maar verder kennen wij de inns en outs niet, voor hetzelfde geld is het een stom contract wat hen geen goed doet en het succes van het programma harder gaat dan hun spaarvarkens.
Maar goed, als ze me lief vragen ga ik wel even een potje jureren daar, ik ben de beroerdste niet
Maar verder kennen wij de inns en outs niet, voor hetzelfde geld is het een stom contract wat hen geen goed doet en het succes van het programma harder gaat dan hun spaarvarkens.
Maar goed, als ze me lief vragen ga ik wel even een potje jureren daar, ik ben de beroerdste niet
dinsdag 23 juli 2019 om 17:21
Ik ben na jaren volgen nogal masterchef- (of liever gezegd: kookprogramma-)moe. MC Australië zeker, juryleden werden wel erg voorspelbaar en het is me allemaal een beetje te knuffelig. Het hoeft niet meteen door te slaan naar MC USA, maar een beetje peper erin was leuk geweest. Ben wel benieuwd wat ze er mee willen doen. Vraag me af of ze wel door moeten gaan, vrees een beetje voor het Topgear effect, dat is ook niks meer sinds May, Clarkson en Hammond er mee gestopt zijn.
Tjezus, wat vals
dinsdag 23 juli 2019 om 17:34
Dat knuffelige mag van mij wel wat minder inderdaad. Maar vind ik wel leuker dan de opgeklopte haat en nijd van mkr.MevrouwJack schreef: ↑23-07-2019 17:21Ik ben na jaren volgen nogal masterchef- (of liever gezegd: kookprogramma-)moe. MC Australië zeker, juryleden werden wel erg voorspelbaar en het is me allemaal een beetje te knuffelig. Het hoeft niet meteen door te slaan naar MC USA, maar een beetje peper erin was leuk geweest. Ben wel benieuwd wat ze er mee willen doen. Vraag me af of ze wel door moeten gaan, vrees een beetje voor het Topgear effect, dat is ook niks meer sinds May, Clarkson en Hammond er mee gestopt zijn.