Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 juli 2019 om 20:04
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar er moet veel meer gebeuren om mij over de rooie te krijgen.
Maar echt, je verwijt mensen dingen die je zelf doet. Jammer en triest dat je dat niet wil inzien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 23 juli 2019 om 20:07
Al die jaren heb ik het geroddel en gezeik op dit topic over mijn kant laten gaan. Zelfs het zaterdagmorgentopic dat alleen onschuldig bedoeld was voor gezelligheid, werd en wordt hier smerig gemaakt en ja, van de week had ik ineens mijn zakken vol en waren de rapen gaar.
Het is niet mijn intentie om de sfeer op het forum te verzieken, daarom zoek ik ook topics op met gelijkgezinden, waar ik het goed mee kan vinden en dat is leuk, geen enkel provocatie, geen enkel commentaar, gewoon gezellig. Ik ben alleen zo stom geweest om een topic te openen en dat trekt nu eenmaal aandacht en in dit geval ook verkeerde, dus dat zal ik voorlopig niet meer doen, tot bepaalde forummers iets of iemand anders hebben gevonden om hun verveling op te botvieren.
dinsdag 23 juli 2019 om 20:08
Cateautje, ik lees je al best lang nogal en zie ook verschil, misschien moet je om te beginnen even afstand nemen van hier en iets gaan doen wat je leuk vindt? je vel zit op zijn zachts gezegd bepaald niet lekker en er zijn heus hier mensen die zich oprecht zorgen om je maken. in plaats van te hakken en je koppie in het zand te steken wat weer heel logisch irritatie opwekt is het wellicht een beter idee iemand in je omgeving in vertrouwen te nemen om je hart even goed te luchten en op zijn minst even je toetsenbord links laten liggen, een paar dagen rust te nemen, dingen doen die je leuk vindt en een forum-adempauze nemen.
Mocht je nou echt heel erg gal moeten spugen mag je dat van mij doen op mijn pb, mag je op los gaan zoveel als je wilt maar doe dat nou niet meer op het forum, dat is gewoon geen goed idee en voor niemand leuk, vooral als het zo vaag is wat er met je aan de hand is..
O, en áls jij denkt dat het forum jou kan helpen, neem dan even ruim en vooral rustig (en nee, niemand ben je details schuldig) de tijd om een zo duidelijk mogelijke OP te schrijven met wat er aan de hand is en wat je daarover kwijt wilt, hoe je advies wilt/hoopt te krijgen en hoe "we" je eventueel kunnen helpen. Slaap er dan nog een nachtje over, lees 10 keer door en maak er een topic voor en áls je dat doet luister dan ook zonder meteen je bibs tegen de krib te gooien..
Loos in de ruimte schoppen tegen alles en iedereen helpt niet, echt niet.
Mocht je nou echt heel erg gal moeten spugen mag je dat van mij doen op mijn pb, mag je op los gaan zoveel als je wilt maar doe dat nou niet meer op het forum, dat is gewoon geen goed idee en voor niemand leuk, vooral als het zo vaag is wat er met je aan de hand is..
O, en áls jij denkt dat het forum jou kan helpen, neem dan even ruim en vooral rustig (en nee, niemand ben je details schuldig) de tijd om een zo duidelijk mogelijke OP te schrijven met wat er aan de hand is en wat je daarover kwijt wilt, hoe je advies wilt/hoopt te krijgen en hoe "we" je eventueel kunnen helpen. Slaap er dan nog een nachtje over, lees 10 keer door en maak er een topic voor en áls je dat doet luister dan ook zonder meteen je bibs tegen de krib te gooien..
Loos in de ruimte schoppen tegen alles en iedereen helpt niet, echt niet.
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 20:12
2.21% gewijzigd
dinsdag 23 juli 2019 om 20:13
Niet om te stoken, maar dan kan ze later naar haar kop krijgen dat ze zelf heeft geschreven depressief te zijn en wat al niet meer.doe_es-lief schreef: ↑23-07-2019 20:08
O, en áls jij denkt dat het forum jou kan helpen, neem dan even ruim en vooral rustig (en nee, niemand ben je details schuldig), om een zo duidelijk mogelijke OP te schrijven met wat er aan de hand is en wat je daarover kwijt wilt, hoe je advies wilt/hoopt te krijgen en hoe "we" je eventueel kunnen helpen en maak er een topic voor en áls je dat doet luister dan ook zonder meteen je bibs tegen de krib te gooien..
Misschien zou het helpen om niet met minstens 10 man tegelijk tegen haar in te gaan of zogenaamde zorgen te uiten.
dinsdag 23 juli 2019 om 20:14
Wat een treurig slachtoffergedrag zonder enig zelfinzicht.
Vooral blijven volhouden dat het aan iedereen behalve jezelf ligt, daar wordt het forum vast leuker van voor je.
dinsdag 23 juli 2019 om 20:17
Stop er dan ook mee. Ik zie jou alleen maar stoken de afgelopen dagen.
¡Apagando las luces!
dinsdag 23 juli 2019 om 20:18
Misschien moet cateautje gewoon met rust worden gelaten. Ze heeft het uitgelegd en daar moeten we het mee doen.
dinsdag 23 juli 2019 om 20:18
Alleen mij?SombraOnline schreef: ↑23-07-2019 20:17Stop er dan ook mee. Ik zie jou alleen maar stoken de afgelopen dagen.
dinsdag 23 juli 2019 om 20:20
Cateautje schreef: ↑23-07-2019 20:07Al die jaren heb ik het geroddel en gezeik op dit topic over mijn kant laten gaan. Zelfs het zaterdagmorgentopic dat alleen onschuldig bedoeld was voor gezelligheid, werd en wordt hier smerig gemaakt en ja, van de week had ik ineens mijn zakken vol en waren de rapen gaar.
Het is niet mijn intentie om de sfeer op het forum te verzieken, daarom zoek ik ook topics op met gelijkgezinden, waar ik het goed mee kan vinden en dat is leuk, geen enkel provocatie, geen enkel commentaar, gewoon gezellig. Ik ben alleen zo stom geweest om een topic te openen en dat trekt nu eenmaal aandacht en in dit geval ook verkeerde, dus dat zal ik voorlopig niet meer doen, tot bepaalde forummers iets of iemand anders hebben gevonden om hun verveling op te botvieren.
Je maakt jezelf te belangrijk. Het gaat er niet om dat JIJ een topic opent, het gaat om het topic, hoe je dat brengt en hoe je er op reageert, met name op mensen die er een andere mening dan de jouwe over hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 23 juli 2019 om 20:22
Doe es lief, dankje voor je bericht.
Ik ben in verschillende topics volledig open geweest over mezelf en heb dan ook geen behoefte om een topic te openen. Eigenlijk zit ik ook niet te wachten op een forumwijd begrip, want wat mij aangaat, gaat alleen mij aan en de forummers waar ik open tegenover geweest ben en het komt misschien hard over, maar voor de rest van alle forummers op dit forum, zijn het hun zaken niet.
Het is de laatste tijd een heel stuk gemakkelijker geweest om mij te provoceren en dat smaakte naar meer, maar dat werd steeds zo geraffineerd gedaan, dat als ik verkeerd reageerde, het allemaal aan mij lag en ligt. Er zijn zelfs forummers die na hun provocatie bezorgdheid uitten in de openheid, zo ver gaat het. Het lijkt je misschien dat iedereen oprecht bezig is, maar helaas heb ik moeten concluderen dat dat geenszins het geval is. Ik ben best bereid om hand in eigen boezem te steken, want als de rapen gaar zijn ben ik niet voor de poes, dat weet ik van mezelf.
Hoe aardig ik het ook van je vindt om mij je PB tot beschikking te stellen, wijs ik dat aanbod toch af, als je het niet erg vindt. Mocht je desalniettemin interesse hebben om te weten hoe het met me gaat, dan nodig ik je uit de topics te bezoeken waar ik vandaag in heb gereageerd, dan zul je zien dat het allemaal zeer op de spits gedreven wordt.
Nogmaals dank, dat was een hele lieve post.
Ik ben in verschillende topics volledig open geweest over mezelf en heb dan ook geen behoefte om een topic te openen. Eigenlijk zit ik ook niet te wachten op een forumwijd begrip, want wat mij aangaat, gaat alleen mij aan en de forummers waar ik open tegenover geweest ben en het komt misschien hard over, maar voor de rest van alle forummers op dit forum, zijn het hun zaken niet.
Het is de laatste tijd een heel stuk gemakkelijker geweest om mij te provoceren en dat smaakte naar meer, maar dat werd steeds zo geraffineerd gedaan, dat als ik verkeerd reageerde, het allemaal aan mij lag en ligt. Er zijn zelfs forummers die na hun provocatie bezorgdheid uitten in de openheid, zo ver gaat het. Het lijkt je misschien dat iedereen oprecht bezig is, maar helaas heb ik moeten concluderen dat dat geenszins het geval is. Ik ben best bereid om hand in eigen boezem te steken, want als de rapen gaar zijn ben ik niet voor de poes, dat weet ik van mezelf.
Hoe aardig ik het ook van je vindt om mij je PB tot beschikking te stellen, wijs ik dat aanbod toch af, als je het niet erg vindt. Mocht je desalniettemin interesse hebben om te weten hoe het met me gaat, dan nodig ik je uit de topics te bezoeken waar ik vandaag in heb gereageerd, dan zul je zien dat het allemaal zeer op de spits gedreven wordt.
Nogmaals dank, dat was een hele lieve post.
dinsdag 23 juli 2019 om 20:22
Ik zeg wat ik zie.SombraOnline schreef: ↑23-07-2019 20:20Neuh, ik zie er genoeg, maar als je zegt ''niet om te stoken'' en vervolgens wel gaat stoken... Kans bestaat dat je dan wordt aangesproken.