Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 juli 2019 om 21:01
Ik zie geen enkele avatar.
dinsdag 23 juli 2019 om 21:04
dinsdag 23 juli 2019 om 21:04
Ja, hoewel ik het uitspreek als douche
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 23 juli 2019 om 21:05
Hier ben ik het ook mee eens.Lucifer2018 schreef: ↑23-07-2019 20:49Ik bepaal zelf wel of ik reageer op iemand of niet. Als ik ergens niet mee eens ben of juist wel, dan zeg ik dat, dat is het hele idee van het forum.
Of zoals laatst met een TO die depressief was en werd afgefikt door Cateautje dan zeg ik er wat van. Ook als het een ander is. Gebeurt ook vaak zat. En anderen doen dat bij mij.
Ik heb geen enkele behoefte om dat te gaan veranderen.
dinsdag 23 juli 2019 om 21:08
Jij bent een beetje eng.
De afgelopen minuten ben jij er soms wel en soms niet.
Ik denk dat het de wraak van de kippen is
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 23 juli 2019 om 21:08
Ja het is allemaal de schuld van Torment die moet haar 4 kinderen, haar man en zichzelf voeden. Met 3 kippedijen per persoon nog wel. Arme kippen.doe_es-lief schreef: ↑23-07-2019 20:34Die tokte vrolijk, legde eieren en toen werd ze in de pan gehakt omdat iemand hier een super recept had.
RIP kip (of liever 6, er schijnen minstens 12 malse dijen voor nodig te zijn. Kippendijen voor de goede orde)![]()
charlottew88 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 22:03
0.45% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 23 juli 2019 om 21:10
dinsdag 23 juli 2019 om 21:32
Djeeeees, Nous, wat een simpele oplossing.
Ze opende een topic over een onderwerp waar ik interesse in heb, dus reageerde ik.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 23 juli 2019 om 21:34