Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:sigh:
Hé Poes, je bent er weer, ava-gewijs.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Inderdaad, ik zit op een forum oa vanwege de discussie.
Als ik een kusjekroel forum wilde dan ging ik wel naar babybrabbel ofzo.

Ik geloof echt dat de bezorgdheid van de meeste forummers oprecht is maar tegen paranoia valt niet te lullen.
Dus dat doe ik ook maar niet meer ;-D
Shifty, zit er een verhaal achter die ava van jou?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
charlottew88 schreef:
23-07-2019 21:08
Ja het is allemaal de schuld van Torment die moet haar 4 kinderen, haar man en zichzelf voeden. Met 3 kuiperijen per persoon nog wel. Arme kippen.
Ik heb een hond, een beeldig gedumpt creatuur waar de eerste baasjes "geen tijd" voor hadden (mijn derde adoptiemupke om die reden :wtf: ee :blabla: en hem als oud vuil bij het asiel gedumpt hebben . Zat totaal geen vlees aan, zwaar ondervoed, één en al bot en haar, meer was het niet. Inmiddels zit er wél nogal wat vlees aan en een boel heel m,ooi glanzend lang haar, kan mooi gebruikt worden als flosdraad, maar gelukkig eten wij hier in dit land geen hond, gelukkig niet want mijn harige mister cuteness is niet eetbaar, wel knuffelbaar maar hij háát knuffelen, eigenlijk een kudthondt dus :proud: . Maar feitelijk heb ik daarom dus een een hond, die slachten we hier gelukkig niet dus als ik honger krijg heb ik een goed excuus in de supermarkt een dood kipje te halen of een door de vleesmolen gehaald rund. Want dat zijn geen huisdieren...
O boy...
Je zou toch zo vegetariër worden :cry:
doe_es-lief schreef:
23-07-2019 21:47
...
O boy...
:cry:
Jij bent terug.

Nu wil Kiki rechts van mij dat ik een trio overweeg en sta jij links van mij te trappelen.
Jeejjjjjj.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik eet al 38 jaar niets wat oogjes had.
Veel te warm voor trio's. Ik vind het been van man tegen me aan in bed al vreselijk nu.
the_Wicked_Witch schreef:
23-07-2019 21:45
Inderdaad, ik zit op een forum oa vanwege de discussie.
Als ik een kusjekroel forum wilde dan ging ik wel naar babybrabbel ofzo.
Precies.
En die discussie voer ik graag met argumenten en meningen en niet met dooddoeners die niets met het onderwerp te maken hebben.
doe_es-lief schreef:
23-07-2019 21:47
Ik heb een hond, een beeldig gedumpt creatuur waar de eerste baasjes "geen tijd" voor hadden (mijn derde adoptiemupke om die reden :wtf: ee :blabla: en hem als oud vuil bij het asiel gedumpt hebben . Zat totaal geen vlees aan, zwaar ondervoed, één en al bot en haar, meer was het niet. Inmiddels zit er wél nogal wat vlees aan en een boel heel m,ooi glanzend lang haar, kan mooi gebruikt worden als flosdraad, maar gelukkig eten wij hier in dit land geen hond, gelukkig niet want mijn harige mister cuteness is niet eetbaar, wel knuffelbaar maar hij háát knuffelen, eigenlijk een kudthondt dus :proud: . Maar feitelijk heb ik daarom dus een een hond, die slachten we hier gelukkig niet dus als ik honger krijg heb ik een goed excuus in de supermarkt een dood kipje te halen of een door de vleesmolen gehaald rund. Want dat zijn geen huisdieren...
O boy...
Je zou toch zo vegetariër worden :cry:
Daar kan ik mij zo kwaad om maken om mensen die een huisdier nemen en het arme beest vervolgens dumpen bij het asiel of nog erger aan een boom binden want niet leuk meer. Of ja nu is het vakantie en de hond is maar lastig dus weg ermee. Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij die een gedumpte hond in huis nemen :heart: :worship:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
feow schreef:
23-07-2019 21:54
Jij bent terug.

Nu wil Kiki rechts van mij dat ik een trio overweeg en sta jij links van mij te trappelen.
Jeejjjjjj.
Ik wil voor jou wel mijn ava wijzigen hoor maar dan moet ik even uitzoeken hoe dat werkt en daar heb ik als oude meut wel even een maand of wat voor nodig.
Maar Ik wens op geen enkele manier geassocialidigitalizeerd te worden met die sexmeut die aan de andere kant staat van mijn gehuppel.
Waarvan aktie.
:mrgreen:
even een vraag, kunnen muggen bulten van een doorsnede van een slordige 2-3 cm maken of ben ik slachtoffer van een dwaas of zulks?
JEUK!!!!!!!!
Nouschi schreef:
23-07-2019 20:19
blijf uit de topics van Cateau en klaar!
Wel opmerkelijk trouwens dat je dit advies hier geeft en daarvoor zelf in dat aankleed-topic reageert met 'Echt? Who cares!'
anoniem_387451 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 22:12
1.71% gewijzigd
doe_es-lief schreef:
23-07-2019 22:05
even een vraag, kunnen muggen bulten van een doorsnede van een slordige 2-3 cm maken of ben ik slachtoffer van een dwaas of zulks?
JEUK!!!!!!!!

Eikprocessierups? Krijg je wel zulke bulten van.
doe_es-lief schreef:
JEUK!!!!!!!!
Tijgermug?
doe_es-lief schreef:
JEUK!!!!!!!!

Mijn dochter krijgt inderdaad zulke grote bulten van muggen.
feow schreef:
23-07-2019 21:45
Shifty, zit er een verhaal achter die ava van jou?

Jazeker. Ik vind het concept 'minion' grappig en veelzijdig. Maar het draagt in zich een diepere universele waarde die ik heel mooi vind. Minions zijn een soort karakterbouwstenen; je kan het totaal zien als de veelzijdigheid waar de mensheid uit bestaat, maar ook uit de complexiteit waar 1 mens uit bestaat als je alle minions=karakterbouwstenen bij elkaar als 1 entiteit ziet. De minions samen vertegenwoordigd een persoon die is uitgebeeld als een zwerm bijen. En het vertegenwoordigd het ook 'de universele mens' doordat het los staat van uiterlijke kenmerken.

Daarnaast spreekt de onvoorwaardelijke en compromisloze toewijding me erg aan. Ik vind het mooi dat een simpele minion zowel trouw is aan het leven leuk maken, maar ook trouw is aan het hogere doel in het leven (bijvoorbeeld het beschermen van degene die ze lief hebben). De eenvoud, complexiteit en toewijding vind ik mooi. En grappig.

Een hippie-minion koppelt dit alles aan 'love and happiness' waar ik ook wel wat mee kan (maar dus een nuance is in het hele verhaal)
the_Wicked_Witch schreef:
23-07-2019 22:12
Eikprocessierups? Krijg je wel zulke bulten van.

Nope, ik woon wel heel dicht bij een bos maar daar staan geen eiken, pas 2 km verderop en daar loop ik bewust niet eens in de buurt want hond
doe_es-lief schreef:
JEUK!!!!!!!!
Ja, dat kan, maar volgens mij ben je dan wel overgevoelig voor die muggenstof.
SHIFTY schreef:
23-07-2019 22:21
Jazeker. Ik vind het concept 'minion' grappig en veelzijdig. Maar het draagt in zich een diepere universele waarde die ik heel mooi vind. Minions zijn een soort karakterbouwstenen; je kan het totaal zien als de veelzijdigheid waar de mensheid uit bestaat, maar ook uit de complexiteit waar 1 mens uit bestaat als je alle minions=karakterbouwstenen bij elkaar als 1 entiteit ziet. De minions samen vertegenwoordigd een persoon die is uitgebeeld als een zwerm bijen. En het vertegenwoordigd het ook 'de universele mens' doordat het los staat van uiterlijke kenmerken.

Daarnaast spreekt de onvoorwaardelijke en compromisloze toewijding me erg aan. Ik vind het mooi dat een simpele minion zowel trouw is aan het leven leuk maken, maar ook trouw is aan het hogere doel in het leven (bijvoorbeeld het beschermen van degene die ze lief hebben). De eenvoud, complexiteit en toewijding vind ik mooi. En grappig.

Een hippie-minion koppelt dit alles aan 'love and happiness' waar ik ook wel wat mee kan (maar dus een nuance is in het hele verhaal)
Dat vind ik nou leuk, zo'n uitleg!
SHIFTY schreef:
23-07-2019 22:21

Ik ben gewoon dol op de Minions, maar jouw uitleg is wel mooi. :thumbsup:
klavertje-vier2019 schreef:
23-07-2019 22:15
Tijgermug?
\
Die hebben we hier (NOG) niet.
We hebben hier wel veel Schotse Hooglanders en paarden en zo dus ik denk toch dazen
nog steeds jeuk, ik ga de voorraad azijn maar eens aanspreken en mezelf aarmee insmeren en naar een ouwe augurk ruiken :geek:
Solomio schreef:
23-07-2019 22:27
Ik ben gewoon dol op de Minions, maar jouw uitleg is wel mooi. :thumbsup:
En dit.
Solomio schreef:
23-07-2019 22:23
Ja, dat kan, maar volgens mij ben je dan wel overgevoelig voor die muggenstof.

Heb ik ook, helaas.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
klavertje-vier2019 schreef:
23-07-2019 22:11
Wel opmerkelijk trouwens dat je dit advies hier geeft en daarvoor zelf in dat aankleed-topic reageert met 'Echt? Who cares!'

Hoezo? Ik zie het verband niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven