Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wrap met heksenkaas, rucola, carpaccio , pijnboompitten en kaas. Zoooo lekker.
yasmijn schreef:
24-07-2019 22:01
Wij hebben roti gegeten en ik heb nu mijn derde cornetto 😱

Dat krijg je als je geen koud biertje mag met dit weer 😏
Het is je van harte gegund :lips:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Torment schreef:
24-07-2019 22:56

Ga weg met je lekkere recepten, ik moet afvallen :cry:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Overigens vind ik carpaccio vies, maar zonder dat klinkt het ook lekker
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Torment schreef:
24-07-2019 22:56
Alweer een heerlijk makkelijk recept van supermom Torment.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Malagueña schreef:
24-07-2019 23:00
Overigens vind ik carpaccio vies, maar zonder dat klinkt het ook lekker
Carpaccio kan je vervangen voor iets wat jij wel lekker vind natuurlijk.
charlottew88 schreef:
24-07-2019 23:03
Carpaccio kan je vervangen voor iets wat jij wel lekker vind natuurlijk.

True, kipfilet bijv. Maar zonder klinkt ook lekker.
Wraps zijn sowieso lekker. Mijn favoriete lunchwraps: Volkoren wrap met philadelphia, kipfilet en komkommer of avocado. Of aïoli, kaas en tomaat.
Zwaar offtopic, maar ik moet het even delen: dit lees ik net op FB:
'Mij zwarte poezen ook liggen voor pampers'
:'(
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
25-07-2019 11:02
:HA:
Solomio schreef:

:rofl:
Solomio schreef:

Solomio schreef:
@(
There is always something happening, and it's usually right now
Solomio schreef:
:HA:
Solomio schreef:
Je zou maar incontinente ongeluksbeesten voor je luie donder hebben liggen met dit warme weer. Of zo. Of wacht.
Kan iemand dit voor me vertalen?

Lady*Voldemort schreef:
24-07-2019 21:17
Ach, ik vind het wel best hoor. Ik heb nu lekker een lieve poes en zij lekker niet :proud:
Zo komen wij ook ongeveer aan de onze. Maar dan van onbekende eigenaren. Ik heb ze de eerste weken tevergeefs gezocht, maar na maanden vond de kat ze zelf terug. Bleek dat die mensen in scheiding lagen en hun huis al hadden verkocht. Eind van het verhaal is dus duidelijk. Ze hoefden haar eigenlijk niet.
ik heb weer veel geleerd vandaag. Zo mag je niet xxxxx zeggen tegen Thierry want dan krijg je een waarschuwing. Verbastering van namen mag niet. Wisten jullie dat?
S-Meds schreef:
25-07-2019 12:07
ik heb weer veel geleerd vandaag. Zo mag je niet xxxxx zeggen tegen Thierry want dan krijg je een waarschuwing. Verbastering van namen mag niet. Wisten jullie dat?

Yep, staat in de huisregels:

u.Verbastering van namen/personen
Het verbasteren van namen/personen is niet toegestaan, dit kan verwarrend en kwetsend zijn.

Dat je het maar even weet.
Ik heb de kat (ook zwart en zéér pissed dat ie niet naar buiten mag) net een koude fles water in een doek gebracht. Hij is heel blij.
Hier ook een zwarte kat. Wil per se naar buiten maar gaat wel in de schaduw liggen en beweegt gewoon niet meer 😄 Heb de temperatuur effe gecheckt en het is daar nu 30 graden. Ik zit naast 'm, goed toeven hier!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Pipo* schreef:
25-07-2019 12:28
Hier ook een zwarte kat. Wil per se naar buiten maar gaat wel in de schaduw laat geen en beweegt gewoon niet meer 😄 Heb de temperatuur effe gecheckt en het is daar nu 30 graden. Ik zit naast 'm, goed toeven hier!

Ik laat de mijne eigenlijk altijd naar buiten gaan, die regelt dat meestal goed zelf. Maar gisteren kwam hij echt hijgend binnen en ze verwachten 41 graden vandaag. Vandaag en morgen dus nog maar niet.
S-Meds schreef:
Ik had het wel eens gelezen maar altijd gedacht dat daar medeforummers mee bedoeld werden.
prada schreef:
25-07-2019 12:52
Ik had het wel eens gelezen maar altijd gedacht dat daar medeforummers mee bedoeld werden.

Nee, volgens mij is dit ontstaan na het constant verhaspelen van de naam Pechtold.
Poppy_del_Rio schreef:
25-07-2019 12:56
Nee, volgens mij is dit ontstaan na het constant verhaspelen van de naam Pechtold.
Ah oke.
S-Meds schreef:
Ja natuurlijk wist ik dat.
Dat is dankzij de grote vergadering die plaatsvonden na het inbrengtopic over de actueelpijler.
Merkel mag je ook niet steeds op een bepaalde manier wegzetten.

Ik verwacht eigenlijk van jou dat je wel met inhoud je ongenoegen duidelijk kunt maken en je al die xxxxxxxs niet nodig zal hebben.
(Eigenlijk bedoel ik te zeggen: pas op, je bent besmet met een vreemde manier van discussiëren en die waarschuwing is terecht)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven