Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 26 juli 2019 om 13:50
vrijdag 26 juli 2019 om 13:54
Ken je al die mensen dat je ze bij hun voornaam noemt? Net als dat topic van je dat ‘Huubs’s beledigingen’ heet. Denk ik leuk een topic over Huub Oosterhuis; gaat het over Huub Stapel.
En ja s-meds, leg eens uit waarom je dat verzoek bij de mods hebt gelegd
vrijdag 26 juli 2019 om 14:30
bethweeter schreef: ↑26-07-2019 13:54Ken je al die mensen dat je ze bij hun voornaam noemt? Net als dat topic van je dat ‘Huubs’s beledigingen’ heet. Denk ik leuk een topic over Huub Oosterhuis; gaat het over Huub Stapel.
De namen worden door S-Meds zelf genoemd. Zie quote. En ik reageerde op die quote.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 26 juli 2019 om 14:32
vrijdag 26 juli 2019 om 15:49
vrijdag 26 juli 2019 om 19:50
bethweeter schreef: ↑26-07-2019 13:45Ja. Sorry. Ik ben nog steeds bezig met puzzelen hoe ik je antwoord moet interpreteren. Ik laat het je weten als ik er uit ben.
1:Je zat er "6 delen" naast met je bewering. Het was niet deel 15 maar deel 9.
2:Ik heb de discussie op desbetreffend topic niet gevolgd, maar de pagina die ik las n.a.v jou bericht deed me niet verbazen dat er nog steeds gediscussieerd word.
ps:Is de uitleg zo duidelijker voor je?
Want iemand met een behoorlijk strafblad in zijn veilige vaderland, kan dan wel een vluchteling zijn, maar volgens mij is de opvang in Nederland niet echt bedoeld voor mensen die gevlucht zijn vanwege hun eigen strafblad.
missie_m wijzigde dit bericht op 26-07-2019 19:53
Reden: ps toegevoegd
Reden: ps toegevoegd
20.21% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 26 juli 2019 om 22:54
Maar dan wel eentje waar Huub, Dries en Yvon in voorkomen
vrijdag 26 juli 2019 om 22:56
dat staat erin he?bethweeter schreef: ↑26-07-2019 13:54Ken je al die mensen dat je ze bij hun voornaam noemt? Net als dat topic van je dat ‘Huubs’s beledigingen’ heet. Denk ik leuk een topic over Huub Oosterhuis; gaat het over Huub Stapel.
vrijdag 26 juli 2019 om 23:10
En Sylvana, want zonder haar is het niet echt.
Ik moest lachen om je Huub Oosterhuis-opmerking. Ik heb precies hetzelfde. Geen positieve associatie, overigens, ik zing zijn liederen niet zo graag.
vrijdag 26 juli 2019 om 23:25
Ik weet verder niet zo veel over Huub Oosterhuis maar ik vind het gewoon heel raar om alleen een voornaam in een topictitel te zetten. (Tenzij het iemand is die alleen bij zijn/haar voornaam bekend is. Gordon of Beyoncé om maar twee zijstraten te noemen)Betty_Slocombe schreef: ↑26-07-2019 23:10En Sylvana, want zonder haar is het niet echt.
Ik moest lachen om je Huub Oosterhuis-opmerking. Ik heb precies hetzelfde. Geen positieve associatie, overigens, ik zing zijn liederen niet zo graag.
zaterdag 27 juli 2019 om 08:25
Vergeet Rembrandt niet.bethweeter schreef: ↑26-07-2019 23:25Ik weet verder niet zo veel over Huub Oosterhuis maar ik vind het gewoon heel raar om alleen een voornaam in een topictitel te zetten. (Tenzij het iemand is die alleen bij zijn/haar voornaam bekend is. Gordon of Beyoncé om maar twee zijstraten te noemen)
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar