Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
missie_m schreef:
26-07-2019 12:42
Misschien heb je mijn reactie op jouw post gemist. Ik herhaal um effe:

:nerd:
Ja. Sorry. Ik ben nog steeds bezig met puzzelen hoe ik je antwoord moet interpreteren. Ik laat het je weten als ik er uit ben.
Denk je even topless op je dakterras te kunnen liggen omdat toch niemand je kan zien.. verschijnt er ineens een hoogwerker precies naast mijn hek :facepalm:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
missie_m schreef:
26-07-2019 13:11

Die bijnaam voor Thierry vind ik ook "grappig-of-gewoon-voor-de-leut" maar waarom je speciaal de mod's een bericht schrijft omdat je zo graag die bijnamen voor Patty, Patricia en Dries zou willen doen snap ik dan weer niet.
Ken je al die mensen dat je ze bij hun voornaam noemt? Net als dat topic van je dat ‘Huubs’s beledigingen’ heet. Denk ik leuk een topic over Huub Oosterhuis; gaat het over Huub Stapel.

En ja s-meds, leg eens uit waarom je dat verzoek bij de mods hebt gelegd
Malagueña schreef:
26-07-2019 13:50
Denk je even topless op je dakterras te kunnen liggen omdat toch niemand je kan zien.. verschijnt er ineens een hoogwerker precies naast mijn hek :facepalm:

Maar je kan ook gewoon topless op je dakterras liggen met hoogwerker naast je hek ..
Malagueña schreef:

Sorry, ik ga wel weer weg. :$
bethweeter schreef:
26-07-2019 13:54
Ken je al die mensen dat je ze bij hun voornaam noemt? Net als dat topic van je dat ‘Huubs’s beledigingen’ heet. Denk ik leuk een topic over Huub Oosterhuis; gaat het over Huub Stapel.

De namen worden door S-Meds zelf genoemd. Zie quote. En ik reageerde op die quote.
LOEP ME MAAR aub.
Malagueña schreef:

Met deze zonnesterkte topless zonnen op het dakterras vind ik niet verstandig. :@@:
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
26-07-2019 14:32
Met deze zonnesterkte topless zonnen op het dakterras vind ik niet verstandig. :@@:

Gelukkig dwingt niemand je om al-dan-niet-topless te gaan zonnen he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
RikM schreef:
26-07-2019 14:00
Sorry, ik ga wel weer weg. :$

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
SHIFTY schreef:
26-07-2019 13:55
Maar je kan ook gewoon topless op je dakterras liggen met hoogwerker naast je hek ..

Heb ik ook gedaan, want uiteindelijk zat er niemand in ;-D
Malagueña schreef:
26-07-2019 15:49
Heb ik ook gedaan, want uiteindelijk zat er niemand in ;-D

Goed gedaan Rik, ze heeft je niet eens gezien :cheer2:
SHIFTY schreef:
26-07-2019 15:57
Goed gedaan Rik, ze heeft je niet eens gezien :cheer2:
:proud:
Malagueña schreef:
Ah joh, heeft die man ook eens wat leuks te vertellen thuis :proud:
bethweeter schreef:
26-07-2019 13:45
Ja. Sorry. Ik ben nog steeds bezig met puzzelen hoe ik je antwoord moet interpreteren. Ik laat het je weten als ik er uit ben.

:biggrin: Ik wil het je niet te moeilijk maken. In het kort:

1:Je zat er "6 delen" naast met je bewering. Het was niet deel 15 maar deel 9.

2:Ik heb de discussie op desbetreffend topic niet gevolgd, maar de pagina die ik las n.a.v jou bericht deed me niet verbazen dat er nog steeds gediscussieerd word.

ps:Is de uitleg zo duidelijker voor je?
Want iemand met een behoorlijk strafblad in zijn veilige vaderland, kan dan wel een vluchteling zijn, maar volgens mij is de opvang in Nederland niet echt bedoeld voor mensen die gevlucht zijn vanwege hun eigen strafblad.

missie_m wijzigde dit bericht op 26-07-2019 19:53
Reden: ps toegevoegd
20.21% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Ik vind dat je 't te moeilijk maakt. Kan je het over een week nog eens re-posten?
Torment schreef:
26-07-2019 18:21
Ah joh, heeft die man ook eens wat leuks te vertellen thuis :proud:

;-D
Ik vind het wel weer voor een multiquote.
Betty_Slocombe schreef:
26-07-2019 22:32
Ik vind het wel weer voor een multiquote.
Maar dan wel eentje waar Huub, Dries en Yvon in voorkomen
bethweeter schreef:
26-07-2019 13:54

dat staat erin he?
bethweeter schreef:
26-07-2019 22:54
Maar dan wel eentje waar Huub, Dries en Yvon in voorkomen
En Sylvana, want zonder haar is het niet echt.
Ik moest lachen om je Huub Oosterhuis-opmerking. Ik heb precies hetzelfde. Geen positieve associatie, overigens, ik zing zijn liederen niet zo graag.
Betty_Slocombe schreef:
26-07-2019 23:10
En Sylvana, want zonder haar is het niet echt.
Ik moest lachen om je Huub Oosterhuis-opmerking. Ik heb precies hetzelfde. Geen positieve associatie, overigens, ik zing zijn liederen niet zo graag.
Ik weet verder niet zo veel over Huub Oosterhuis maar ik vind het gewoon heel raar om alleen een voornaam in een topictitel te zetten. (Tenzij het iemand is die alleen bij zijn/haar voornaam bekend is. Gordon of Beyoncé om maar twee zijstraten te noemen)
bethweeter schreef:
26-07-2019 23:25
Ik weet verder niet zo veel over Huub Oosterhuis maar ik vind het gewoon heel raar om alleen een voornaam in een topictitel te zetten. (Tenzij het iemand is die alleen bij zijn/haar voornaam bekend is. Gordon of Beyoncé om maar twee zijstraten te noemen)
Vergeet Rembrandt niet.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Anouk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
M (vervangster Mathijs van DWDD)
LOEP ME MAAR aub.
Beatrix
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven