Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 28 juli 2019 om 12:07
Ik zal jou echt nooit meer hetzelfde zien als voor deze dag.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 28 juli 2019 om 13:08
ModeratorViva schreef: ↑28-07-2019 11:38Ook beelden met auteursrecht vallen onder die regel. Mocht je foto's waar auteursrecht op rust tegen komen dan vragen we je die te staffen.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Ik vind het nogal wat, dat vragen om te staffen voor dit soort dingen. Wat verwachten jullie nu eigenlijk van je users? De sfeer wordt er niet echt beter op van al dat gestaf en je geeft de mensen die het heerlijk vinden om te staffen weer een gelegenheid om iemand een ban aan te smeren.
zondag 28 juli 2019 om 13:29
Jawel joh, Moi had geen hart.
Of nee, die had het hart gekookt op haar rug hangen?
Ik weet het niet meer.
Ei had ook iets met haar hart.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
zondag 28 juli 2019 om 13:43
Dat is nou het hele punt, de mods en de cm vinden het een prima plan dat forummers elkaar bannen kunnen aannaaien. Daar hebben ze laatst nog over vergaderd, en hun conclusie is dat ze echt heel eerlijk modderen en dat bijvoorbeeld Orisa helemáál geen ban aangenaaid wordt steeds, maar last heeft van zichzelf.
Dat iedereen die wel op het forum leest kan zien dat dat onzin is en dat de mods het ‘ook heel vervelend vinden’ dat hun voorkeuren en afkeuren zo duidelijk zichtbaar zijn en ze niet eens een schijn van onpartijdigheid hoog kunnen houden.
Nu mag je wachten op de volgende lastpost die dankzij flutredentjes “een plaatje!” “Foei! Alweer een plaatje!” “ mohodddd, hupeldepup plaatst een plaatje” sterspeler wordt in het eigenschulddikkebultbansysteem.
Dat iedereen die wel op het forum leest kan zien dat dat onzin is en dat de mods het ‘ook heel vervelend vinden’ dat hun voorkeuren en afkeuren zo duidelijk zichtbaar zijn en ze niet eens een schijn van onpartijdigheid hoog kunnen houden.
Nu mag je wachten op de volgende lastpost die dankzij flutredentjes “een plaatje!” “Foei! Alweer een plaatje!” “ mohodddd, hupeldepup plaatst een plaatje” sterspeler wordt in het eigenschulddikkebultbansysteem.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 28 juli 2019 om 14:20
feow schreef: ↑28-07-2019 13:43Dat is nou het hele punt, de mods en de cm vinden het een prima plan dat forummers elkaar bannen kunnen aannaaien. Daar hebben ze laatst nog over vergaderd, en hun conclusie is dat ze echt heel eerlijk modderen en dat bijvoorbeeld Orisa helemáál geen ban aangenaaid wordt steeds, maar last heeft van zichzelf.
Dan kun je vast wel beginnen de hele entertainment pijler op te doeken, want daar zit volgens mij op elke foto auteursrecht. Om over de ava's nog maar niet te spreken.
Wat ik echt heel vervelend vind is dat er door de mods en CM een soort verraad cultuur wordt gecreëerd.
Dat moet je toch helemaal niet willen?
"Wij willen dat het forum een veilige plek is" my ass.
zondag 28 juli 2019 om 16:20
Kunnen jullie mijn eerdere bijdragen over copyright ook naar napraat verhuizen? Dat houdt het wel zo overzichtelijk.ModeratorViva schreef: ↑28-07-2019 11:38Ook beelden met auteursrecht vallen onder die regel. Mocht je foto's waar auteursrecht op rust tegen komen dan vragen we je die te staffen.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
En dus ook mijn quotes verwijderen in jullie eigen bijdragen.
Het is natuurlijk bizar dat mijn ene vraag over een bepaald onderwerp on topic is en de volgende off topic. Ik begin niet opeens over mijn hamster te praten of zo.
Dank.
zondag 28 juli 2019 om 16:41
ModeratorViva schreef: ↑28-07-2019 16:38Wij vinden je vraag en onze reactie van waarde voor dit topic. Daarom laten we het staan.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Belachelijk.
zondag 28 juli 2019 om 18:06
Inderdaad. En hun bijdrage kunnen ze ook zonder mijn quote laten staan.
Ik had vanmiddag weer even genoeg
van dat halfbakken beleid.