Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En weer een suiker-nick die een afvaltopic opent.
Als je erop let is het echt opvallend.

lijf-lijn/afvallen-door-blacklatte/list_messages/446044
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
15-07-2019 18:04
En weer een suiker-nick die een afvaltopic opent.
Als je erop let is het echt opvallend.

lijf-lijn/afvallen-door-blacklatte/list_messages/446044

Ja bijzonder is dat he. Als je obsessie met zoetigheid zo groot is dat je dat als nick neemt, is afvallen nog lastiger.
Een sugarsnap is een boon :-D
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
15-07-2019 19:01
Een sugarsnap is een boon :-D
Ja, dus?

David Dunning
Dan is het toch meer een groente-nick?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
15-07-2019 19:45
Dan is het toch meer een groente-nick?
Ik had ook ooit een groentnick, maar daar heb ik weinig eer mee ingelegd qua afvallen.
Lady*Voldemort schreef:
15-07-2019 20:18
Ik had ook ooit een groentnick, maar daar heb ik weinig eer mee ingelegd qua afvallen.

Ik wilde lollig doen met Lady en dan een groente, maar ik kan niks verzinnen :facepalm:
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 21:15
0.78% gewijzigd
Malagueña schreef:
15-07-2019 21:12
Ik wilde lollig doen met Lady en een dan een groente, maar ik kan niks verzinnen :facepalm:
Zonder Lady, met soep.

David Dunning
Solomio schreef:
15-07-2019 21:13
Zonder Lady, met soep.

I got nothing..
Malagueña schreef:
15-07-2019 21:15
I got nothing..
Ver voor jouw tijd.

David Dunning
Solomio schreef:
15-07-2019 21:20
Ver voor jouw tijd.

Ja, maar had op z’n minst iets grappigs kunnen bedenken. Ik ben teleurgesteld in mezelf. Gooi het maar op slaaptekort.
Pink Lady
Oriander schreef:
15-07-2019 21:33
Pink Lady
Das geen groente
Torment schreef:
15-07-2019 21:34
Das geen groente
Lady Finger
Torment schreef:
15-07-2019 21:34
Das geen groente
En wel Lady en geen soep.

David Dunning
Solomio schreef:
15-07-2019 21:36
En wel Lady en geen soep.
Snap ook niet hoe ik nou bij groente kom..
Voldesnert
Malagueña schreef:
15-07-2019 21:46
Voldesnert

Afbeelding
RikM schreef:
15-07-2019 21:58
Afbeelding
Goede film, The Wolf of Wallstreet.
Dank Rik, erg mijn best op gedaan!
Malagueña schreef:
15-07-2019 22:07
Dank Rik, erg mijn best op gedaan!

Het was het wachten wel waard.
Beste mod,

Zou je in het topic geld-recht/scheve-verdeling-financin-re ... #p30150095

de forummers erop willen wijzen dat dit een forum is? Waar mensen hun mening mogen ventileren en op de man niet toegestaan is volgens de forumregels? Ik verwijs hierbij uit pure armoede naar de (naar mijn mening absurde) blijkbaar nieuwe 'niet-offtopic'-regel omdat de niet-op-de-man regel niet gehandhaafd wordt. Dank je wel voor het handhaven van de forumregels.

Met vriendelijke groet,
Vanzai
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
15-07-2019 22:53
Beste mod,

de forummers erop willen wijzen dat dit een forum is? Waar mensen hun mening mogen ventileren en op de man niet toegestaan is volgens de forumregels? Ik verwijs hierbij uit pure armoede naar de (naar mijn mening absurde) blijkbaar nieuwe 'niet-offtopic'-regel omdat de niet-op-de-man regel niet gehandhaafd wordt. Dank je wel voor het handhaven van de forumregels.

Met vriendelijke groet,
Vanzai
vraag je nu om handhaving van jezelf?
De huisregels zoals beschreven in de huisregels (duh) zijn exact het enige waarop de posts van de geregistreerde forummers afgerekend kunnen worden. Dit behoeft geen toelichting. Dat staat immers in de forumregels beschreven.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
15-07-2019 22:53
Beste mod,

Met vriendelijke groet,
Vanzai

Beste Vanzai,

De niet-off-topic regel staat gewoon in de huisregels en is niet nieuw en niet absurd maar gerelateerd aan vrij normaal forumgedrag. Op basis daarvan willen we jou en alle andere forummers er met plezier nogmaals van bewust maken dat ze forummen op een forum (duh?)

Ter illustratie: 'Je bent een volslagen idioot' is een voorbeeld van 'op de man' maar ook een voorbeeld van 'off-topic' in dit topic omdat het CM-topic niet over volslagen idioten gaat. Soms moet het mod-team dan een keuze maken welke overtreding reden is om in te grijpen. Dat is dan geen pure armoede maar een rijke mogelijkheid aan keuzes om forummers die het 'allemaal niet zo goed snappen' te helpen het beter te snappen.

Dank je wel voor het nogmaals lezen van de forumregels en het zichzelf verbeterende gedrag wat daar ongetwijfeld op zal volgen. Wij hebben alle vertrouwen in je dat het in elk geval niet nog slechter kan.

Groet,

Shifty

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven