Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 15 juli 2019 om 11:31
Nou ja.
Maar zou het wel willen, ik kan alleen niet zo lang staan/zitten/koken. Al kan dit vast ook in de slowcooker?
Of ik zal het mijn man's kant eens opduwen.
maandag 15 juli 2019 om 11:36
Oh wat naar..Lucifer2018 schreef: ↑15-07-2019 11:31Nou ja.![]()
Maar zou het wel willen, ik kan alleen niet zo lang staan/zitten/koken. Al kan dit vast ook in de slowcooker?
Of ik zal het mijn man's kant eens opduwen.![]()
![]()
![]()
.
De kip is heel snel gebakken en de ingrediënten vd saus gooi je gewoon bij elkaar.
Ik denk dat je misschien 15 a20 min bezig bent. Red je dat?
maandag 15 juli 2019 om 12:08
Dank!Torment schreef: ↑15-07-2019 10:32Voor wie wil:
Voor 4 pers:
12 kippendijen
Knoflookpoeder
Peper
Zout
Blikje bier
Saffraan
500 mll volle yoghurt
1blokje kippenbouillon
Olijfolie
Wrijf de kippendijen in met knoflookpoeder,peper en zout.
Bak de kippendijen bruin in olijfolie in een pan die goed heet kan worden. De kip hoeft niet compleet gaar te zijn. (Ze garen door in de saus)
Leg de kip in een andere (soep) pan
Voeg daar de yoghurt, iets meer dan 3/4 van het blikje bier,de saffraan, en de kippenbouillon aan toe. Zet het vuur op zijn hoogsten laat de saus inkoken. Dit doe ik meestal op gevoel. in de tussentijd kun je je patat bakken. Lekker met alles![]()
Nu mijn kinderen nog zo ver krijgen dat ze dit gaan maken.
maandag 15 juli 2019 om 12:13
Duw maar man's kant op. Dat kan hij vast heel goed en dan hoef jij niet zolang te staan.Lucifer2018 schreef: ↑15-07-2019 11:31Nou ja.![]()
Of ik zal het mijn man's kant eens opduwen.![]()
![]()
![]()
.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 15 juli 2019 om 12:14
Oh ik dacht jij wilt zelf lekker kokkerellen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 15 juli 2019 om 12:31
Dat zijn veel ingrediënten.Torment schreef: ↑15-07-2019 10:32Voor wie wil:
Voor 4 pers:
12 kippendijen
Knoflookpoeder
Peper
Zout
Blikje bier
Saffraan
500 mll volle yoghurt
1blokje kippenbouillon
Olijfolie
Wrijf de kippendijen in met knoflookpoeder,peper en zout.
Bak de kippendijen bruin in olijfolie in een pan die goed heet kan worden. De kip hoeft niet compleet gaar te zijn. (Ze garen door in de saus)
Leg de kip in een andere (soep) pan
Voeg daar de yoghurt, iets meer dan 3/4 van het blikje bier,de saffraan, en de kippenbouillon aan toe. Zet het vuur op zijn hoogsten laat de saus inkoken. Dit doe ik meestal op gevoel. in de tussentijd kun je je patat bakken. Lekker met alles![]()
Life is short. Eat dessert first.
maandag 15 juli 2019 om 12:50
Ik red 20 minuten wel maar nul minuten is nog beter.charlottew88 schreef: ↑15-07-2019 12:13Duw maar man's kant op. Dat kan hij vast heel goed en dan hoef jij niet zolang te staan.
maandag 15 juli 2019 om 12:56
Net als je denkt dat je alles al gelezen hebt hier 
relaties/man-houdt-sterilisatie-geheim/ ... #p30158453
maandag 15 juli 2019 om 12:59
Mijn tampon zit scheef.Star² schreef: ↑15-07-2019 12:56Net als je denkt dat je alles al gelezen hebt hier
Ofzo.
maandag 15 juli 2019 om 13:09
Kom op ,princesa! Dat stelt niks voor... Ben jij nou een Spaanse.. tssss
maandag 15 juli 2019 om 13:10
Crème fraiche is ook lekker.doornroosje9 schreef: ↑15-07-2019 12:34Nou, je brengt me wel op een idee. Griekse yoghurt gebruiken in sauzen. Nooit aan gedacht, eerlijk gezegd.
maandag 15 juli 2019 om 13:18
Is dat vloeibaar?
Als het op kwark lijkt, denk ik niet dat het werkt. (Maar kan het mis hebben)
maandag 15 juli 2019 om 13:49
Kan jij hem niet chanteren/dwingen/omkopen?
maandag 15 juli 2019 om 13:49
maandag 15 juli 2019 om 14:02
Star² schreef: ↑15-07-2019 12:56Net als je denkt dat je alles al gelezen hebt hier
Ik vind het grappig. Het idee dat je je familie af gaat bellen om mee te delen dat je gesteriliseerd bent. Boeijuh!
maandag 15 juli 2019 om 14:52
Ik gok dat TO al jaren aan haar hoofd gezeurd wordt door schoonmoeder, of het niet eens tijd wordt voor nog een kind.Maud*de*Braose schreef: ↑15-07-2019 14:02Ik vind het grappig. Het idee dat je je familie af gaat bellen om mee te delen dat je gesteriliseerd bent. Boeijuh!![]()
![]()
En dat TO daarom wil dat haar schoonmoeder het weet, zodat ze van het gezeur af is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 15 juli 2019 om 15:08
Dan had ze man in eerste instantie niet tegen gehouden toen hij het zijn moeder wilde vertellen.
maandag 15 juli 2019 om 15:27
Ze denkt dat haar schoonmoeder het heel erg zal vinden, dus heeft het haar willen besparen in haar vakantie.Lucifer2018 schreef: ↑15-07-2019 15:08Dan had ze man in eerste instantie niet tegen gehouden toen hij het zijn moeder wilde vertellen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 15 juli 2019 om 17:13
Coconuts12 schreef: ↑15-07-2019 15:40Torment, dat recept klinkt eigenlijk best goed! Gisteren had ik er een viezere voorstelling van.
Scheelt ook of je al gegeten hebt of niet,om open te staan voor een recept.