Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 16 juli 2019 om 17:46
Jawel hoor, kijk maar eens onder je bed.
Het andere oog van Shifty ligt daar.
En als het daar niet ligt heeft je kat dat oog opgegeten. (Minionogen kunnen daar tegen)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 16 juli 2019 om 17:47
Mij ook niet. Ik ben te snel
dinsdag 16 juli 2019 om 18:17
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 16 juli 2019 om 18:18
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 16 juli 2019 om 18:37
Oh die ken ik denk ik. Of er moeten er hier twee rondlopen van dat slag, dat kan ook.Lucifer2018 schreef: ↑16-07-2019 18:17Ik heb wel een aluhoedjeforummer met briefje met alle reacties van mij (en heel veel anderen) ooit op de koelkast achter me aan. Zo nu en dan popt ze op en begint over iets wat alleen zij nog weet.
Is dat ook een stalker of gewoon een engnekje?
dinsdag 16 juli 2019 om 18:45
Ik dacht ‘even lezen’.
‘Ik zou niet weten hoe ik het zonder Dyllan moest redden. Hij is mijn steun en toeverlaat en hoewel hij pas 14 is, heeft hij zich sinds het vertrek van Paul ontpopt tot een echte man.’
Heb meteen spijt. Hier gingen mijn nekharen echt van overeind staan. Ik zou me ook in mijn kamer opsluiten.
‘Ik zou niet weten hoe ik het zonder Dyllan moest redden. Hij is mijn steun en toeverlaat en hoewel hij pas 14 is, heeft hij zich sinds het vertrek van Paul ontpopt tot een echte man.’
Heb meteen spijt. Hier gingen mijn nekharen echt van overeind staan. Ik zou me ook in mijn kamer opsluiten.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
dinsdag 16 juli 2019 om 19:03
Lief hè, daarom hartje ik internet: uiterlijk is niet belangrijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 16 juli 2019 om 19:11
Ik heb een engnekjesgeheugenLady*Voldemort schreef: ↑16-07-2019 18:37Oh die ken ik denk ik. Of er moeten er hier twee rondlopen van dat slag, dat kan ook.
Ik weet serieus van forummers van fora die niet eens meer bestáán dat ze vroeger een hele lelijke kalknagel hadden.
Jij (en ik zelf) wilt niet weten hoeveel kostbare hersencellen van mij aan dat soort kennis verspilt worden.
Toch ben ik voor zover ik weet best lief en betrouwbaar enzo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 16 juli 2019 om 19:16
Je rijdt gewoon te hard. Niemand kan je volgen. Misschien een keer zonder benzine vallen. Dan lukt het vast.
Mij lukte het vandaag wel om een stalker te krijgen. De garagemeneer belde me wel 6 keer! En nog is het onderdeel voor mijn auto er niet. Dat is een smoes natuurlijk zodat hij me morgen weer kan stalken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 16 juli 2019 om 19:19
Verzamel je ook legpuzzels?Oudblond schreef: ↑16-07-2019 19:16Je rijdt gewoon te hard. Niemand kan je volgen. Misschien een keer zonder benzine vallen. Dan lukt het vast.
Mij lukte het vandaag wel om een stalker te krijgen. De garagemeneer belde me wel 6 keer! En nog is het onderdeel voor mijn auto er niet. Dat is een smoes natuurlijk zodat hij me morgen weer kan stalken![]()
dinsdag 16 juli 2019 om 19:21
Maar jij komt niet te pas en te onpas terug op die lelijke kalknagel. Dat maakt het verschil denk ik.feow schreef: ↑16-07-2019 19:11Ik heb een engnekjesgeheugen![]()
Ik weet serieus van forummers van fora die niet eens meer bestáán dat ze vroeger een hele lelijke kalknagel hadden.
Jij (en ik zelf) wilt niet weten hoeveel kostbare hersencellen van mij aan dat soort kennis verspilt worden.
dinsdag 16 juli 2019 om 19:23
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 16 juli 2019 om 19:28
feow schreef: ↑16-07-2019 19:11Ik heb een engnekjesgeheugen![]()
Ik ook hoor.
Alleen ik ga weken/maanden later niet zomaar iemand aanvallen of betichten van iets.
En dan refereren aan een totale nonissue op een entertaimentpijler ooit. Bijvoorbeeld.
Het is gewoon niet te volgen qua logica.
Volgens mij doe jij dat ook niet.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 16-07-2019 19:30
3.10% gewijzigd
dinsdag 16 juli 2019 om 19:28
Lady*Voldemort schreef: ↑16-07-2019 19:21Maar jij komt niet te pas en te onpas terug op die lelijke kalknagel.
het eerste wat ik nu denk is “o nee? Kijk jij wel eens naar wat ik strooi op je tuinpad?”
Dat maakt het verschil denk ik.
ik -gnagnagna- twijfel nog hoor!
dinsdag 16 juli 2019 om 19:30
Ik niet, maar jij dus wel!Lucifer2018 schreef: ↑16-07-2019 19:28Ik ook hoor.![]()
Alleen ik ga weken/maanden zomaar iemand aanvallen of betichten van iets.
En dan refereren aan een totale nonissue op een entertaimentpijler ooi. Bijvoorbeeld.![]()
Het is gewoon niet te volgen qua logica.![]()
Volgens mij doe jij dat ook niet.![]()