Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
16-07-2019 17:32
Niemand stalkt mij..... :'(
Ik ben te lelijk.... O_o
Jawel hoor, kijk maar eens onder je bed.
Het andere oog van Shifty ligt daar.
En als het daar niet ligt heeft je kat dat oog opgegeten. (Minionogen kunnen daar tegen)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Maud*de*Braose schreef:
16-07-2019 17:35
Mij ook niet Solo. Ik ben denk ik te knap. :whistle:
Mij ook niet. Ik ben te snel :biggrin:
Ik vind het wel ontzettend grappig (en lief) dat solo door iedereen een hart onder de riem wordt gestoken omdat ze niet gestalkt wordt :biggrin:
SHIFTY schreef:
16-07-2019 17:00
Hebben we eigenlijk geen emoticon met een muziekje van jaws eronder?

Of anders de Twighlight Zone?
This might do

Afbeelding
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Coconuts12 schreef:
16-07-2019 15:34
Dat plaatje :rofl:
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb wel een aluhoedjeforummer met briefje met alle reacties van mij (en heel veel anderen) ooit op de koelkast achter me aan. Zo nu en dan popt ze op en begint over iets wat alleen zij nog weet.

Is dat ook een stalker of gewoon een engnekje?
SHIFTY schreef:
16-07-2019 16:57
Ik kan me overigens best voorstellen dat hij zich een beetje bedreigd voelt. Sta je daar een beetje dominant te wezen, staat er ineens een enge minion achter je met een banaan in de aanslag. Wel drie keer! :there:
:biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dana schreef:
16-07-2019 18:13
This might do

Afbeelding
:-D :-D
Lucifer2018 schreef:
16-07-2019 18:17
Ik heb wel een aluhoedjeforummer met briefje met alle reacties van mij (en heel veel anderen) ooit op de koelkast achter me aan. Zo nu en dan popt ze op en begint over iets wat alleen zij nog weet.

Is dat ook een stalker of gewoon een engnekje?
Oh die ken ik denk ik. Of er moeten er hier twee rondlopen van dat slag, dat kan ook.
Wel grappig trouwens dat er blijkbaar mensen zijn die de mediator bellen als hun kind zich in zijn kamer opsluit vanwege de scheiding.
Dana schreef:
16-07-2019 18:13
This might do

Afbeelding

dank u :rofl:
Ik dacht ‘even lezen’.

‘Ik zou niet weten hoe ik het zonder Dyllan moest redden. Hij is mijn steun en toeverlaat en hoewel hij pas 14 is, heeft hij zich sinds het vertrek van Paul ontpopt tot een echte man.’

Heb meteen spijt. Hier gingen mijn nekharen echt van overeind staan. Ik zou me ook in mijn kamer opsluiten.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
SHIFTY schreef:
16-07-2019 18:05
Ik vind het wel ontzettend grappig (en lief) dat solo door iedereen een hart onder de riem wordt gestoken omdat ze niet gestalkt wordt :biggrin:
Lief hè, daarom hartje ik internet: uiterlijk is niet belangrijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
16-07-2019 18:37
Oh die ken ik denk ik. Of er moeten er hier twee rondlopen van dat slag, dat kan ook.
Ik heb een engnekjesgeheugen :$

Ik weet serieus van forummers van fora die niet eens meer bestáán dat ze vroeger een hele lelijke kalknagel hadden.

Jij (en ik zelf) wilt niet weten hoeveel kostbare hersencellen van mij aan dat soort kennis verspilt worden.

Toch ben ik voor zover ik weet best lief en betrouwbaar enzo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Solomio schreef:
16-07-2019 17:32
Niemand stalkt mij..... :'(
Ik ben te lelijk.... O_o
Je rijdt gewoon te hard. Niemand kan je volgen. Misschien een keer zonder benzine vallen. Dan lukt het vast.
Mij lukte het vandaag wel om een stalker te krijgen. De garagemeneer belde me wel 6 keer! En nog is het onderdeel voor mijn auto er niet. Dat is een smoes natuurlijk zodat hij me morgen weer kan stalken :lol:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
16-07-2019 19:16
Je rijdt gewoon te hard. Niemand kan je volgen. Misschien een keer zonder benzine vallen. Dan lukt het vast.
Mij lukte het vandaag wel om een stalker te krijgen. De garagemeneer belde me wel 6 keer! En nog is het onderdeel voor mijn auto er niet. Dat is een smoes natuurlijk zodat hij me morgen weer kan stalken :lol:
Verzamel je ook legpuzzels?
Heeft Vanzai een ban van 6 maanden gehad ofzo? Ik was hem alweer glad vergeten.
Such fun!1
Dubbel
feow schreef:
16-07-2019 19:11

Ik weet serieus van forummers van fora die niet eens meer bestáán dat ze vroeger een hele lelijke kalknagel hadden.

Jij (en ik zelf) wilt niet weten hoeveel kostbare hersencellen van mij aan dat soort kennis verspilt worden.

Maar jij komt niet te pas en te onpas terug op die lelijke kalknagel. Dat maakt het verschil denk ik.
Lady*Voldemort schreef:
16-07-2019 19:19
Verzamel je ook legpuzzels?
:HA: Nee, ik heb wel een collectie badeendjes in de box staan. Moet ik die garagemeneer wel nog even via de monteur naar mijn box lokken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
feow schreef:
16-07-2019 19:11

Ik ook hoor. :-D
Alleen ik ga weken/maanden later niet zomaar iemand aanvallen of betichten van iets.

En dan refereren aan een totale nonissue op een entertaimentpijler ooit. Bijvoorbeeld. :roll: Of aan kalknagels inderdaad.
Het is gewoon niet te volgen qua logica. :-D

Volgens mij doe jij dat ook niet. :-D
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 16-07-2019 19:30
3.10% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
16-07-2019 19:21
Maar jij komt niet te pas en te onpas terug op die lelijke kalknagel.
het eerste wat ik nu denk is “o nee? Kijk jij wel eens naar wat ik strooi op je tuinpad?”
Dat maakt het verschil denk ik.
ik -gnagnagna- twijfel nog hoor!
MarindaH schreef:
16-07-2019 19:19
Heeft Vanzai een ban van 6 maanden gehad ofzo? Ik was hem alweer glad vergeten.
Staat vast in het bantopic als dat zo is/was.
Lucifer2018 schreef:
16-07-2019 19:28
Ik ook hoor. :-D
Alleen ik ga weken/maanden zomaar iemand aanvallen of betichten van iets.

En dan refereren aan een totale nonissue op een entertaimentpijler ooi. Bijvoorbeeld. :roll:
Het is gewoon niet te volgen qua logica. :-D

Volgens mij doe jij dat ook niet. :-D
Ik niet, maar jij dus wel! :proud:
feow schreef:
16-07-2019 19:30
Ik niet, maar jij dus wel! :proud:
Haha, ik was het net aan het beteren. Net te laat. :whip:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven