Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 15 juli 2019 om 09:16
Maar sowieso waarom zou je in godsnaam zelf ook aan afspraken vast willen zitten ?
Vond ik juist altijd heerlijk in de schoolvakanties dat je nergens naar hoefde te kijken . O
maandag 15 juli 2019 om 09:24
Ik heb het ook nodig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 15 juli 2019 om 10:32
Voor wie wil:
Voor 4 pers:
12 kippendijen
Knoflookpoeder
Peper
Zout
Blikje bier
Saffraan
500 mll volle yoghurt
1blokje kippenbouillon
Olijfolie
Wrijf de kippendijen in met knoflookpoeder,peper en zout.
Bak de kippendijen bruin in olijfolie in een pan die goed heet kan worden. De kip hoeft niet compleet gaar te zijn. (Ze garen door in de saus)
Leg de kip in een andere (soep) pan
Voeg daar de yoghurt, iets meer dan 3/4 van het blikje bier,de saffraan, en de kippenbouillon aan toe. Zet het vuur op zijn hoogsten laat de saus inkoken. Dit doe ik meestal op gevoel. in de tussentijd kun je je patat bakken. Lekker met alles
Voor 4 pers:
12 kippendijen
Knoflookpoeder
Peper
Zout
Blikje bier
Saffraan
500 mll volle yoghurt
1blokje kippenbouillon
Olijfolie
Bak de kippendijen bruin in olijfolie in een pan die goed heet kan worden. De kip hoeft niet compleet gaar te zijn. (Ze garen door in de saus)
Voeg daar de yoghurt, iets meer dan 3/4 van het blikje bier,de saffraan, en de kippenbouillon aan toe. Zet het vuur op zijn hoogsten laat de saus inkoken. Dit doe ik meestal op gevoel. in de tussentijd kun je je patat bakken. Lekker met alles

anoniem_386990 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 10:41
1.10% gewijzigd

maandag 15 juli 2019 om 10:40
Is dat niet ook die van dat gedoe met zo'n zwembad en haar speciale kind? Die wilde toen ook iets op papier van het zwembad wat nergens op sloeg...
Edit: ja, precies wie ik dacht.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 10:46
4.76% gewijzigd

maandag 15 juli 2019 om 10:40

Ik bedoel een ANDERE pan Dan waar je de kip in hebt gebakken

anoniem_386990 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 10:43
0.92% gewijzigd
maandag 15 juli 2019 om 10:41

maandag 15 juli 2019 om 10:42
simbalabimba schreef: ↑15-07-2019 10:41“ Getver mama wat is dit?”
Checkt alle ingredienten, yes, gedaan.
Oohhh wacht ik nam een soeppan met aangekoekte erwtensoep en een beetje Dasty erin.
![]()

maandag 15 juli 2019 om 11:23
Muchas gracias señorita TormentTorment schreef: ↑15-07-2019 10:32Voor wie wil:
Voor 4 pers:
12 kippendijen
Knoflookpoeder
Peper
Zout
Blikje bier
Saffraan
500 mll volle yoghurt
1blokje kippenbouillon
Olijfolie
Voeg daar de yoghurt, iets meer dan 3/4 van het blikje bier,de saffraan, en de kippenbouillon aan toe. Zet het vuur op zijn hoogsten laat de saus inkoken. Dit doe ik meestal op gevoel. in de tussentijd kun je je patat bakken. Lekker met alles![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 15 juli 2019 om 11:24
maandag 15 juli 2019 om 11:28
Ga jij het ook maken