Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lenteui schreef:
15-07-2019 07:54
Mogen we hier alsjeBlíeft het recept van?
Google geeft geen uitsluitsel en mijn kinderen hebben dit nodig.
:HA:
Star² schreef:
15-07-2019 07:38
Ik lees het topic nu, maf gedoe. En dan dat verhaal over dat kinderfeestje in een verdere post, theaterbezoek, hipsterpatat (whut?) en een bezoek aan de Dom :rofl:
Maar sowieso waarom zou je in godsnaam zelf ook aan afspraken vast willen zitten ?
Vond ik juist altijd heerlijk in de schoolvakanties dat je nergens naar hoefde te kijken . O
Lenteui schreef:
15-07-2019 07:54
Mogen we hier alsjeBlíeft het recept van?
Google geeft geen uitsluitsel en mijn kinderen hebben dit nodig.
Ik heb het ook nodig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mijn man lust geen kip :(
yette schreef:
15-07-2019 09:27
Mijn man lust geen kip :(
:hug:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb het hele sterke vermoeden dan die moeder van de computerdate een bekende is inderdaad
Een zebra is geen paard met strepen
charlottew88 schreef:
15-07-2019 09:29
:hug:
:'(
Jamaarhoe schreef:
15-07-2019 09:34
Ik heb het hele sterke vermoeden dan die moeder van de computerdate een bekende is inderdaad

Iets wat je iemand geeft als hij het goed gedaan heeft?
Oh ja ik weet het al weer, van dat kinderfeestje in het bos. Ze wou een verklaring van goed gedrag voor de vrijwilliger van de natuurorganisatie!
Serieus?
:rofl:
kinderen/vrijwilliger-voor-kinderfeestj ... ges/257949
Dankjewel, ik ga het vanmiddag bekijken. Nogmaals: ik vind haar wel lief. Ze doet haar best en zit er echt mee.

Irl ga ik nu een paar uur met thuiszorg aan de gang en aanvallen van de oudste tellen.
Getver, sterkte Yette!
Sterkte Yette.
Sterkte yette.
Voor wie wil:

Voor 4 pers:
12 kippendijen
Knoflookpoeder
Peper
Zout
Blikje bier
Saffraan
500 mll volle yoghurt
1blokje kippenbouillon
Olijfolie

Wrijf de kippendijen in met knoflookpoeder,peper en zout.
Bak de kippendijen bruin in olijfolie in een pan die goed heet kan worden. De kip hoeft niet compleet gaar te zijn. (Ze garen door in de saus)
Leg de kip in een andere (soep) pan
Voeg daar de yoghurt, iets meer dan 3/4 van het blikje bier,de saffraan, en de kippenbouillon aan toe. Zet het vuur op zijn hoogsten laat de saus inkoken. Dit doe ik meestal op gevoel. in de tussentijd kun je je patat bakken. Lekker met alles :proud:
anoniem_386990 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 10:41
1.10% gewijzigd
Een schone soeppan.... :-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Is dat niet ook die van dat gedoe met zo'n zwembad en haar speciale kind? Die wilde toen ook iets op papier van het zwembad wat nergens op sloeg...

Edit: ja, precies wie ik dacht.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 10:46
4.76% gewijzigd
simbalabimba schreef:
15-07-2019 10:37
Een schone soeppan.... :-D
:HA: het staat er heel stom,inderdaad.
Ik bedoel een ANDERE pan Dan waar je de kip in hebt gebakken :facepalm:
anoniem_386990 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 10:43
0.92% gewijzigd
“ Getver mama wat is dit?”

Checkt alle ingredienten, yes, gedaan.

Oohhh wacht ik nam een soeppan met aangekoekte erwtensoep en een beetje Dasty erin.

:-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
15-07-2019 10:41
“ Getver mama wat is dit?”

Checkt alle ingredienten, yes, gedaan.

Oohhh wacht ik nam een soeppan met aangekoekte erwtensoep en een beetje Dasty erin.

:-D
:rofl: het is aangepast!
Torment schreef:
15-07-2019 10:32
Voor wie wil:

Voor 4 pers:
12 kippendijen
Knoflookpoeder
Peper
Zout
Blikje bier
Saffraan
500 mll volle yoghurt
1blokje kippenbouillon
Olijfolie

Wrijf de kippendijen in met knoflookpoeder,peper en zout.
Bak de kippendijen bruin in olijfolie in een pan die goed heet kan worden. De kip hoeft niet compleet gaar te zijn. (Ze garen door in de saus)
Leg de kip in een andere (soep) pan
Voeg daar de yoghurt, iets meer dan 3/4 van het blikje bier,de saffraan, en de kippenbouillon aan toe. Zet het vuur op zijn hoogsten laat de saus inkoken. Dit doe ik meestal op gevoel. in de tussentijd kun je je patat bakken. Lekker met alles :proud:
Muchas gracias señorita Torment :lips:
charlottew88 schreef:
15-07-2019 11:23
Muchas gracias señorita Torment :lips:
De nada! :heart:
Klinkt goed!
Lucifer2018 schreef:
15-07-2019 11:25
Klinkt goed!
Ga jij het ook maken :HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven