Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 augustus 2019 om 21:23
Wat?! Is Anna overledenprada schreef: ↑09-08-2019 19:06Nog steeds geen condoleances voor de familie van Anna en aangezien de CM al wel naar de vrijmiborrel zal zijn verwacht ik die ook niet meer.
Ik had goede hoop maar ik geloof dat ik toch in de mening van de meeste napraters mee moet gaan. Dat het ze geen bal interesseert.

Een zebra is geen paard met strepen

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:23
Misschien is dit de reden?
Opmerking: In verband met contractuele beperkingen, taalondersteuning, de gebruikte adresnotatie of andere redenen is het in sommige regio's niet mogelijk om offline kaarten te downloaden.
https://support.google.com/maps/answer/6291838?hl=nl
vrijdag 9 augustus 2019 om 21:26
Offline mss niet nee, maar online toch wel?RikM schreef: ↑09-08-2019 21:23Misschien is dit de reden?
Opmerking: In verband met contractuele beperkingen, taalondersteuning, de gebruikte adresnotatie of andere redenen is het in sommige regio's niet mogelijk om offline kaarten te downloaden.
https://support.google.com/maps/answer/6291838?hl=nl
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 9 augustus 2019 om 22:22

vrijdag 9 augustus 2019 om 22:26
Dat is aan het einde van de wereld.AllyMcBeal schreef: ↑09-08-2019 22:22Nou zeg naar dat is zo frustrerend.![]()
Weet iemand een goed sushi restaurant bij/in Maastricht toevallig?
vrijdag 9 augustus 2019 om 22:33
Nope. Als je een Griek nodig hebt...AllyMcBeal schreef: ↑09-08-2019 22:22Nou zeg naar dat is zo frustrerend.![]()

Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 9 augustus 2019 om 22:37
vrijdag 9 augustus 2019 om 22:39
Wat maakt het uit of het een goed of slecht sushi-restaurant is? Sushi is sowieso vies.AllyMcBeal schreef: ↑09-08-2019 22:22Nou zeg naar dat is zo frustrerend.![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 9 augustus 2019 om 22:42

vrijdag 9 augustus 2019 om 22:43
Of misschien in Utreg??AllyMcBeal schreef: ↑09-08-2019 22:22Nou zeg naar dat is zo frustrerend.![]()

vrijdag 9 augustus 2019 om 22:51
Duh. Moet je eens vragen waarom downloaden niet luktAllyMcBeal schreef: ↑09-08-2019 22:49OMG Gewoon een simpele vraag naar een sushi restaurant levert een Griek, een totaal andere plaats of een vooral geen sushi eten op.
Echt het viva forum op haar best![]()

vrijdag 9 augustus 2019 om 22:57
En je zit bij het 3 landen punt? Jeetje.AllyMcBeal schreef: ↑09-08-2019 22:55Ik ga reserveren bij een Griek in Utrecht, dan naar een stukje rijden.![]()
Ik heb nu wel trek in gyros met tzatziki.