Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:05
Ik heb alleen chocola.

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:08
Ik heb al tig keer Ajax geroepen, dus nu is haar kans echt verkeken.

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:10
Dat kan ik al. Maar rijden en kaartlezen tegelijk schijnt wat gevaarlijk te zijn.

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:12
Huh? Waar is het gebleven? Ik wilde even kijken of die TO er al iets van had opgestoken en vond de discussie wel interessant. Iemand enig idee?

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:13
Kijk in het modtopicenthousiasteling schreef: ↑09-08-2019 21:12Huh? Waar is het gebleven? Ik wilde even kijken of die TO er al iets van had opgestoken en vond de discussie wel interessant. Iemand enig idee?

enthousiasteling schreef: ↑09-08-2019 21:12Huh? Waar is het gebleven? Ik wilde even kijken of die TO er al iets van had opgestoken en vond de discussie wel interessant. Iemand enig idee?
Geen enkel.
Het topic is verwijderd.enthousiasteling schreef: ↑09-08-2019 21:12Huh? Waar is het gebleven? Ik wilde even kijken of die TO er al iets van had opgestoken en vond de discussie wel interessant. Iemand enig idee?
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:14
Het is gewoon mijn eigen, al 100 jaar in gebruik zijnde, account. Zal eens met wat anders inloggen, maar dan ben ik ook alle andere kaarten kwijt.doornroosje9 schreef: ↑09-08-2019 21:12Heb je nog een google account? Ik heb wel al gehoord dat het vanaf sommige accounts niet lukt, oa schoolaccounts.
En ik lees dat als je toestel gecodeerd is, dat je dat dan moet weghalen.

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:15
Die beschrijving is hetzelfde als wat ze vertellen.
Maar een routebeschrijving van Google maps offline laten ‘draaien’, die praat toch ook niet?

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:19

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:20

vrijdag 9 augustus 2019 om 21:21
Maar jouw vader zit niet in mijn auto.Lady*Voldemort schreef: ↑09-08-2019 21:20Mijn vader deed niet anders, met zo'n enorme wegenkaart op schoot. Mijn moeder zoog namelijk in kaartlezen, die stuurde je rustig naar Oslo als je naar Parijs wou. Drama's.