Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Torment schreef:
06-08-2019 20:34
Volgens mij bedoelde ze het sarcastisch ;-)
Ben het er dan wel mee eens. Allemaal ja-knikkers is ook niks.
Maud ook gok ik. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
06-08-2019 20:33
Ik dacht al....Die is ineens stil o_o , midden in haar zelfpromopraatje over haar relatie en hoe iedereen dat ook zo moet doen.

Maar daarom dus. :idee:
Mag ze nu in het trollenbos gaan prediken ;-)
...
Lucifer2018 schreef:
06-08-2019 20:36
Maud ook gok ik. ;-)
Oh :biggrin:
Torment schreef:
06-08-2019 20:34
Volgens mij bedoelde ze het sarcastisch ;-)
Ben het er dan wel mee eens. Allemaal ja-knikkers is ook niks.
Weet ik.
Wat lucifer zegt ;-)
simbalabimba schreef:
06-08-2019 20:35
Ze had een maandban, terugkeren tijdens maandban, zal dan de volgende ban ( in haar geval perma) opleveren.
Het lijkt vlgs de regels te kloppen, maar past t bij een forum voor volwassen, zelfstandige, moderne blabla vrouwen?



Het is niet zo dat je volgende ban na een maandban een perma is. Je kunt ook meerdere keren een maandban krijgen, permabannen zouden alleen bij excessen gebruikt worden.
Meestal is de perma voor de poppet, zie ook de bans van TAM. Bijzonder dat bij Nina de perma voor haar gewone ban lijkt te zijn.
simbalabimba schreef:
06-08-2019 20:35
Ze had een maandban, terugkeren tijdens maandban, zal dan de volgende ban ( in haar geval perma) opleveren.
Het lijkt vlgs de regels te kloppen, maar past t bij een forum voor volwassen, zelfstandige, moderne blabla vrouwen?
Zo zou het niet werken. Op 5 juni schreef de CM mij dat er na de 5de overtreding een permaban gegevens kàn worden en dat dit alleen na overleg met de CM en de Mods zal gebeuren. Redenen voor een perma zijn dan excessen of veel bannen in een hele korte tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ah thanks
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Maud*de*Braose schreef:
06-08-2019 20:37
Weet ik.
Wat lucifer zegt ;-)
Had ik ff niet door :facepalm:
Ik vraag me toch af waarom aan zo'n beetje iedereen die een verandering in haar loopbaan wil, wordt gevraagd of onderwijs niets is. Alsof dat zo'n beroep is dat iedereen wel kan.
Maud*de*Braose schreef:
06-08-2019 20:40
Ik vraag me toch af waarom aan zo'n beetje iedereen die een verandering in haar loopbaan wil, wordt gevraagd of onderwijs niets is. Alsof dat zo'n beroep is dat iedereen wel kan.
Net zoiets als manager; kan ook echt niet iedereen. Zoiets moet aangeboren zijn.
Torment schreef:
06-08-2019 20:40
Had ik ff niet door :facepalm:

Jij hebt 26 kinderen, dan mag dat. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
06-08-2019 20:05
Permanentje voor Maya :cheer2:
Waarom nu ineens? En niet tijdens al haar vorige nicks?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Torment schreef:
06-08-2019 20:42
Net zoiets als manager; kan ook echt niet iedereen. Zoiets moet aangeboren zijn.
Ja, en je moet er ook echt affiniteit mee hebben denk ik. Mij lijkt manager zijn verschrikkelijk. Al hebben lg's dat wel eens geopperd. Doe mij maar de werkvloer en zo min mogelijk vergaderen.
Maud*de*Braose schreef:
06-08-2019 20:40
Ik vraag me toch af waarom aan zo'n beetje iedereen die een verandering in haar loopbaan wil, wordt gevraagd of onderwijs niets is. Alsof dat zo'n beroep is dat iedereen wel kan.
En iedereen heeft kritiek op de docenten van zijn/haar kind. Grappig altijd.
Maud*de*Braose schreef:
06-08-2019 20:42
Jij hebt 26 kinderen, dan mag dat. :proud:
:rofl:
Thanks. Jammer dat ik dat excuus niet overal kan gebruiken.
Orișa schreef:
06-08-2019 20:43
En iedereen heeft kritiek op de docenten van zijn/haar kind. Grappig altijd.
ja, maar die bakken er natuurlijk ook niets van. Niet met hun bloedje.
Orișa schreef:
06-08-2019 20:43
En iedereen heeft kritiek op de docenten van zijn/haar kind. Grappig altijd.
Ik werk in de kinderopvang. Helaas zie je nu al welke ouders het de docenten later moeilijk gaan maken en zelf hun prinsje of prinsesje vergeten op te voeden of te hoge eisen stellen, of juist amper de lat hoger leggen om het kind zo goed mogelijk te laten ontwikkelen. Tja...
Alle reacties Link kopieren
Torment schreef:
06-08-2019 20:35
Maar ben je daarom per definitie een troll, omdat je ergelijk gelukkig bent met je leven?
Uit:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)

'Een trol (mv.: trollen) in een internetomgevingis een persoon die berichten plaatst om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken (woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon)[1], opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) geeft of zich doelbewust anders voordoet.'

Aan die eerste omschrijving voldoet Maya, dus valt ze onder de 'definitie' van een trol.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Torment schreef:
06-08-2019 20:47
Ik werk in de kinderopvang. Helaas zie je nu al welke ouders het de docenten later moeilijk gaan maken en zelf hun prinsje of prinsesje vergeten op te voeden of te hoge eisen stellen, of juist amper de lat hoger leggen om het kind zo goed mogelijk te laten ontwikkelen. Tja...

Ja, die heb ik allemaal al meegemaakt. Ben een tijdje uit het onderwijs geweest, maar ga weer beginnen. Ben benieuwd hoe dat wordt. Het scheelt al veel als het management een beetje ballen heeft en niet door ouders over zich heen laat lopen.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 06-08-2019 20:49
0.42% gewijzigd
Solomio schreef:
06-08-2019 20:47
Uit:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)

'Een trol (mv.: trollen) in een internetomgevingis een persoon die berichten plaatst om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken (woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon)[1], opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) geeft of zich doelbewust anders voordoet.'

Aan die eerste omschrijving voldoet Maya, dus valt ze onder de 'definitie' van een trol.
Ligt er aan, als het haar intentie is wel, als het haar intentie niet is dan niet. Als iedereen die ergerlijk wordt gevonden maar een perma moet krijgen blijven er verrot weinig mensen over.

Daarbij zijn de regels wéér zonder aankondiging aangepast of worden ze wéér verkeerd ingezet.
Solomio schreef:
06-08-2019 20:47
Uit:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)

'Een trol (mv.: trollen) in een internetomgevingis een persoon die berichten plaatst om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken (woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon)[1], opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) geeft of zich doelbewust anders voordoet.'

Aan die eerste omschrijving voldoet Maya, dus valt ze onder de 'definitie' van een trol.
Die definitie kende ik , maar hoe bewijs je zoiets?
Maud*de*Braose schreef:
06-08-2019 20:49
Ja, die heb ik allemaal al meegemaakt. Ben een tijdje uit het onderwijs geweest, maar ga weer beginnen. Ben benieuwd hoe dat wordt. Het scheelt al veel als het management een beetje ballen heeft en niet door ouders over zich heen laat lopen.
Vooral dat laatste. Ouders willen hier soms ook een dikke vinger in de pap. Gelukkig staat in ons beleid dat wij uitgaan vd behoeften van het kind.
Alle reacties Link kopieren
Torment schreef:
06-08-2019 20:49
Die definitie kende ik , maar hoe bewijs je zoiets?
Geen idee, is wrsch lastig te bewijzen.

Maar ik krijg de indruk dat velen hier dat deel van de definitie niet kennen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Nina een perma is gewoon debiel. Ze is niet mijn lievelingsforummer, maar dat is gelukkig ook niet relevant. Je kunt toch niet iedereen maar een perma geven. Bewaar dat voor spam en forummers die bedreigen of naw-gegevens delen. We zijn toch volwassen mensen hier.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
06-08-2019 20:05
Permanentje voor Maya :cheer2:
Goh wat ontzettend jammer nou :-)-)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven