Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
14-08-2019 17:39
Ik kwam hier trouwens om te melden wat ik ga eten maar de lust is me nu ontgaan. :wtf:
Huh? Als ik lust voel dan wil ik vanalles maar eten hoort daar niet bij :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
ThunderassMan schreef:
14-08-2019 18:04
:rofl: :rofl:

Ik kijk wel uit: zul je zien dat 'ie meer matches krijgt dan ik.
Heeft ie een beter kapsel? Dat maakt hem wel heel speciaal dan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
14-08-2019 14:54
Oh, hij zit er nog wel? Dan moet je hem wel zo'n 1 keer per jaar schoonmaken he, anders gaat de kaas in de randjes inderdaad aan de wandel. Is zo'n gedoe. :there:

Even goed met de staalborstel erlangs...
Nou jongens, mijn 50e kan niet meer stuk. Mijn (schoon)kindertjes hebben de Doos van Doe Maar voor me gekocht :love: . Ik zit nu al vijf CD's lang mee te gillen. Ik heb meteen maar een USB-DVD speler besteld, want er zitten ook nog een zooitje DVD's van live opnamen bij, van concerten waar ik bij was.

Ik moest er helemaal een beetje van huilen.
O ja, gefeliciteerd LV. Leuk cadeau! :gift:
Gefeliciteerd LV!
Van harte gefeliciteerd lieve LV. Wat een mooi kado. Het is jou van harte gegund :lips:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Van harte gefeliciteerd, LV (ik wilde je oude nick niet gebruiken want dat mag niet van de juffen).

:cheers:
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Van harte, LV :rose:
Wat een mooi cadeau van je kinders!! :thumbsup:
Van harte LV! Wat leuk bedacht van je kinders!
broekrok schreef:
14-08-2019 20:15
Van harte, LV :rose:
Wat een mooi cadeau van je kinders!! :thumbsup:
Ja he. En een grote bek dat ze altijd hebben over Doe Maar :rofl:

Dochter inmiddels niet meer hoor, die is al twee keer mee geweest en ze heeft al mijn CD's opgeëist, want die had ik nu toch dubbel :rofl:
Gefeliciteerd met je halve eeuw :cheer2:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
LV; Een cadeautje van mij (in de oude spelling): er is geen enkele forummer wiens mening ik zo op prijs stel als de jouwe, juist omdat je zo onafhankelijk denkt.

Ik waag er een :rose: en een :cheers: en een :lips: aan. Voor je onafhankelijk denken.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Gefeliciteerd, LV!

Oh, wat zou ik graag een puppet hebben die alleen op borstvoedingstopics reageert. En eentje voor actueel. En eentje om iedereen die me niet aanstaat belachelijk te maken.

Maar ja, ik heb ze niet.
Vanzai schreef:
14-08-2019 20:28
LV; Een cadeautje van mij (in de oude spelling): er is geen enkele forummer wiens mening ik zo op prijs stel als de jouwe, juist omdat je zo onafhankelijk denkt.

Ik waag er een :rose: en een :cheers: en een :lips: aan. Voor je onafhankelijk denken.
Dank je Vanzai. Ik doe mijn best :lips:
Lady*Voldemort schreef:
14-08-2019 20:20
Ja he. En een grote bek dat ze altijd hebben over Doe Maar :rofl:

Dochter inmiddels niet meer hoor, die is al twee keer mee geweest en ze heeft al mijn CD's opgeëist, want die had ik nu toch dubbel :rofl:
:rofl:
En alle anderen ook bedankt voor de felicitaties. Ik doe dus nooit iets aan mijn verjaardag, maar vandaag voelde ik me wel heel erg jarig hoor. Zelfs op mijn werk hadden ze de kantine versierd met van die sarah-vlaggetjes, ik stond er helemaal versteld van. Zo leuk :love:
Gaaf LV en gefeliciteerd.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gefeliciteerd LV!! :cheer2:
Mispoes!
Lady*Voldemort schreef:
14-08-2019 20:38
En alle anderen ook bedankt voor de felicitaties. Ik doe dus nooit iets aan mijn verjaardag, maar vandaag voelde ik me wel heel erg jarig hoor. Zelfs op mijn werk hadden ze de kantine versierd met van die sarah-vlaggetjes, ik stond er helemaal versteld van. Zo leuk :love:

Van harte gefeliciteerd lady :bigkiss:

:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Froficiat LV! Leuk toch, een cadeau waar je zo blij van bent geworden. Maak je na je 10e niet vaak meer mee :-D
Van harte LV en wat een schitterend cadeau. :gift:
Ben oprecht blij voor je LV. :gift: En van harte gefeliciteerd. :bigkiss:
Gefeliciteerd!!! :gift: :gift: :gift:
Life is short. Eat dessert first.
Gefeliciteerd LV!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven