Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 15 augustus 2019 om 08:37
donderdag 15 augustus 2019 om 08:38
En je mag niet quoten uit een ander topic.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 15 augustus 2019 om 08:45
kinderen/teleurstelling/list_messages/4 ... #p30273411
Interessant bedeltopic.
Interessant bedeltopic.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 15-08-2019 08:56
38.39% gewijzigd

donderdag 15 augustus 2019 om 08:47
Ik zie geen topic, maar wat zijn in hemelsnaam sterrenkindjes???

donderdag 15 augustus 2019 om 08:48
Phoebe's ban heeft hier vast niets mee te maken.
En tja, blijkbaar is mijn opmerking niet gestaft. Heb ik even mazzel.
donderdag 15 augustus 2019 om 08:53
Ha, ik ben dus niet de enige die dat dacht toen ik het gisteren las. Is het al duidelijker geworden dat het daarom gaat? Heb weinig zin om weer door al die onleesbare posts heen te baggeren

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 15 augustus 2019 om 08:54
ThunderassMan schreef: ↑15-08-2019 08:47Ik zie geen topic, maar wat zijn in hemelsnaam sterrenkindjes???
Miskramen of overleden kindjes.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

donderdag 15 augustus 2019 om 08:55
ThunderassMan schreef: ↑15-08-2019 08:47Ik zie geen topic, maar wat zijn in hemelsnaam sterrenkindjes???
Haskke dood.

donderdag 15 augustus 2019 om 09:01
Ik ook niet.
Geen bijzonderheden
donderdag 15 augustus 2019 om 09:02
Overleden kindjes.ThunderassMan schreef: ↑15-08-2019 08:47Ik zie geen topic, maar wat zijn in hemelsnaam sterrenkindjes???
David Dunning
David Dunning

donderdag 15 augustus 2019 om 09:04
En evt daarna geboren levende kinderen heten regenboogkinderen.
En dat weet ik omdat ik twee sterrenkindjes en twee regenboogkinderen heb.
En nu ga ik even braken....
Ik prefereer de definitie van Star......
David Dunning
David Dunning
donderdag 15 augustus 2019 om 09:06

donderdag 15 augustus 2019 om 09:07
Hoe tragisch ook, ik denk niet dat de termen door mij gebruikt gaan worden.......krijg er een beetje zweverig gevoel bij.
donderdag 15 augustus 2019 om 09:08
Daar zat ik ook meteen aan te denkenStar² schreef: ↑15-08-2019 08:45kinderen/teleurstelling/list_messages/4 ... #p30273411
Interessant bedeltopic.

Voor iedereen een groene tuin
donderdag 15 augustus 2019 om 09:11
Betty_Slocombe schreef: ↑15-08-2019 09:02Je zal toch maar regelmatig moeten omgaan met iemand die zo communiceert als de TO van dat topic. Je zou van minder gek worden.
Misschien liggen al die familieleden in een psychiatrisch ziekenhuis

donderdag 15 augustus 2019 om 09:11
Ik zocht het ook in de indigo-, hsp-, vollemaans- en millennial linksdraaiende geitenwollensokkenhipsterhoek.
Maar goed, als het helpt om het een plekje te geven, wie ben ik dan om er iets over te zeggen.

donderdag 15 augustus 2019 om 09:13
Ik vind het ook een beetje gevoelig, dat onderwerp, maar er is een categorie ouders (vooral moeders, maar dat mag ik vast niet zo zeggen) die er ook een groter drama van maakt dan noodzakelijk. Ik sprak eens een kleuter die me vertelde dat hij een tweelingbroertje had dat niet meer leefde. Dat bleek een missed abortion bij 7 weken te zijn, ofzo. Dan vraag ik me echt af waar je je kind mee lastigvalt, waarom je leeft van drama.
Tegelijkertijd is het verlies van kinderen een groot drama, dus ik vind het ook ingewikkeld.
Tegelijkertijd is het verlies van kinderen een groot drama, dus ik vind het ook ingewikkeld.
donderdag 15 augustus 2019 om 09:13
De termen zullen door mij ook niet gebruikt worden.ThunderassMan schreef: ↑15-08-2019 09:07Hoe tragisch ook, ik denk niet dat de termen door mij gebruikt gaan worden.......krijg er een beetje zweverig gevoel bij.
De tendens om dingen niet meer gewoon bij hun naam te noemen, maar te verpakken, ga ik aan mij voorbij laten gaan.
En dan kan ik nog een verhandeling houden over hoe ik steeds vaker zie dat mensen hun verdriet om hun overleden kind opdringen aan hun levende kind(eren) en vervolgens met die levende kinderen naar een (uiteraard alternatieve) therapeut gaan, omdat het kind het overleden broertje of zusje (dat hij/zij dus nooit gekend heeft) zo mist.
Eén van de redenen waarom ik geen behoefte (meer) heb aan lotgenotencontact.
David Dunning
David Dunning