Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marana schreef:
12-09-2019 19:53
Feow's reden van wijziging in het CM-topic :proud:


maar er lijkt een gesprek op gang te zijn gekomen, wat fijn! Geen gepush van onze kant en wel iets van begrip van CM's kant, hehe. Natuurlijk, het kan beter, maar het lijkt erop dat er iets bereikt wordt.

Geen gepush van jullie kant? Echt? :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
12-09-2019 19:53
Feow's reden van wijziging in het CM-topic :proud:


maar er lijkt een gesprek op gang te zijn gekomen, wat fijn! Geen gepush van onze kant en wel iets van begrip van CM's kant, hehe. Natuurlijk, het kan beter, maar het lijkt erop dat er iets bereikt wordt.
Jij bent je lieve positieve zelf :heart:
Het wordt weer meegenomen en er komt zo snel mogelijk een update. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat we binnen een paar dagen lezen dat (bijvoorbeeld) de op de man-staf meteen verwijderd wordt als het niet de staf van de betreffende 'man' is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Marana schreef:
12-09-2019 19:58
Oh dat doet me er aan denken dat we die Zure Visgleuf nooit meer zien?

En Willempie ook niet. Volgens mij is dat ook een alter ego.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-09-2019 20:00
Geen gepush van jullie kant? Echt? :hihi:
Zeg dat :mrgreen: Dag 3 op een rij of zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
12-09-2019 19:53
Feow's reden van wijziging in het CM-topic :proud:


maar er lijkt een gesprek op gang te zijn gekomen, wat fijn! Geen gepush van onze kant en wel iets van begrip van CM's kant, hehe. Natuurlijk, het kan beter, maar het lijkt erop dat er iets bereikt wordt.
Kom jij nog wel eens in je inbox? Zou zomaar zinvol kunnen zijn. :biggrin:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Nah valt best mee toch met het pushen? Dat ging in het verleden wel anders en dat was een stuk minder effectief. Laat mij nou denken dat er een positieve wending is :proud:

Ik heb gisteren de U-truc van Missie overgenomen in mijn derde poging om de CM te bereiken, en dat werkte :jump:

Blondje :lips: ik hoop het met je mee
Solomio schreef:
12-09-2019 20:04
Kom jij nog wel eens in je inbox? Zou zomaar zinvol kunnen zijn. :biggrin:


Ben er toevallig net geweest :proud:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
12-09-2019 20:04
Kom jij nog wel eens in je inbox? Zou zomaar zinvol kunnen zijn. :biggrin:
Nav deze opmerking keek ik eens in die pb box. Wat trof ik aan?

3 waarschuwingen! 😂😂😂
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-09-2019 19:56
U riep?
Nee, heus niet.

Ik vond het zo lastig om een ‘echte’ forummer te plakken op/aan Yasmijns raadsel (als ik hier haar woord gebruik komt er een heel mal zinnetje wat ik niet wil schrijven te staan), we hebben geen forummer met de Nick Geraamte ofzo. Vandaar dat ik kwam met jouw levenloze tak. Nou ja, daar dacht ik uiteraard direct aan. Maar dat is je tak, jij bent dat niet.

:flag:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Oplossing:
De man waar iemand op ging en die niet kan mailen omdat een ander onbevoegd op het stafknopje drukte post een smiley in het topic waar iemand op hem is gegaan en staft vervolgens zijn eigen bericht. Daar schrijft de platte man:

“Mod, ik kan het bericht van 1:12 niet staffen, maar daar gaat een eng mens op de man op mij. Doe iets!”
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
12-09-2019 18:13
Ik weet het!
Graftak!

Nieuwe:
Damesachtige verplicht verzwegene.
Dvv
Dame van vertier?
Gepermabande?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
feow schreef:
12-09-2019 18:13
Ik weet het!
Graftak!

Nieuwe:
Damesachtige verplicht verzwegene.
Hier ben ik al :hello:

Nieuwe: algebraïsch bewerkt hemellichaam
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
12-09-2019 20:27
Hier ben ik al :hello:

Nieuwe: algebraïsch bewerkt hemellichaam
:facepalm: Owwww ja natuurlijk
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Star in het kwadraat

(zo dat klinkt ook niet erg positief)
(maar ik weet niet hoe ik zo'n tweetje moet maken)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Pplus
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
12-09-2019 20:37
Pplus
Vraag:
Is dit een nieuw forummerraadsel of is dit een poging van jou om het kwadraatteken op het scherm te krijgen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
12-09-2019 20:41
Vraag:
Is dit een nieuw forummerraadsel of is dit een poging van jou om het kwadraatteken op het scherm te krijgen?
:rofl: nieuw raadsel (maar ik snap de verwarring)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me beter dat iedereen een post kan staffen voor op de man met als mogelijk gevolg dat een mod daar iets mee doet, omdat posts die actie behoeven volgens een mod dat wellicht sneller krijgen.

Wat dan helpt als er consistent iets wel of niet gedaan wordt, en de staffer bericht krijgt van 'je stafte deze en deze post om deze en deze reden. We hebben besloten er wel/niet iets mee te doen om deze en deze reden.'

Mogelijk als een ander dan een post staft die al is gestaft en de mod koos het zo te laten, de pop-up met: Stafje om [Deze reden(en)] was geen reden voor de mod de post te [verwijderen/aan te passen/...]. (Binnen haken [] specifieker wellicht).

Die keuze dan consistenter en meer in de context van het forum dan wel het topic, in plaats van (haast) willekeurig, als CM noemde voor de toekomst.
madamzonderm schreef:
12-09-2019 20:57
Het lijkt me beter dat iedereen een post kan staffen voor op de man
Mij niet. Een ander hoeft niet voor mij te bepalen of ik gekwetst word of niet, dat kan ik heel goed zelf.
madamzonderm schreef:
12-09-2019 20:57
Het lijkt me beter dat iedereen een post kan staffen voor op de man
Mij niet. Een ander hoeft niet voor mij te bepalen of ik gekwetst word of niet, dat kan ik heel goed zelf.
madamzonderm schreef:
12-09-2019 20:57
Het lijkt me beter dat iedereen een post kan staffen voor op de man
Mij niet. Een ander hoeft niet voor mij te bepalen of ik gekwetst word of niet, dat kan ik heel goed zelf.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
12-09-2019 21:09
Mij niet. Een ander hoeft niet voor mij te bepalen of ik gekwetst word of niet, dat kan ik heel goed zelf.
Een mod bepaalt of de staf terecht is, niet? Weet niet of iedereen dat voor zich kan aangeven.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
12-09-2019 21:09
Mij niet. Een ander hoeft niet voor mij te bepalen of ik gekwetst word of niet, dat kan ik heel goed zelf.
Als je daar zelf het laatste woord over wilt hebben dan zou dat misschien kunnen in een systeem waar mods gekozen worden, zodat je misschien zelf mod kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
12-09-2019 21:09
Mij niet. Een ander hoeft niet voor mij te bepalen of ik gekwetst word of niet, dat kan ik heel goed zelf.
Hij was te flauw voor het modtopic, maar je komt dus samen met jezelf en jou op voor je?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
yasmijn schreef:
12-09-2019 20:11
Nav deze opmerking keek ik eens in die pb box. Wat trof ik aan?

3 waarschuwingen! 😂😂😂
Die heb je zelf met akkoord weggeslikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven