Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 25 augustus 2019 om 20:11
Gaatjes groeien niet meer dicht. Je blijft ze altijd zien.
Maar het geeft toch minder reputatieschade dan een enorme tattoo op je keel of je gezicht

zondag 25 augustus 2019 om 20:13
Weet ik. En die gaatjes zijn erg klein.quattro-stagioni schreef: ↑25-08-2019 20:11Gaatjes groeien niet meer dicht. Je blijft ze altijd zien.
Maar het geeft toch minder reputatieschade dan een enorme tattoo op je keel of je gezicht![]()
zondag 25 augustus 2019 om 20:21
En de buurvrouw van de aangetrouwde achternicht zag dat ze jam in hagelslagpakken deden en die stiekem weer terug in het rek zetten. Tssss...quattro-stagioni schreef: ↑25-08-2019 20:09En daar weer de aangetrouwde achternicht van haar buurvrouw van heeft ze betrapt in de jampot.
Ik heb daar gelezen maar heb me gelukkig in kunnen houden om te reageren. Al die mensen die uit nul ervaring roeptoeteren.
Maar goed, morgen ga ik weer verder met het aanvragen/uitzoeken van diplomawaarderingen en koffiekletsen met statushouders. Op mijn kosten, dat spreekt en met het risico dat ze mijn baan en huis inpikken. Zoals ik de baan en het huis van zoveel NL'ers ingepikt heb. Blijkbaar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 25 augustus 2019 om 20:23
Oudblond schreef: ↑25-08-2019 20:21En de buurvrouw van de aangetrouwde achternicht zag dat ze jam in hagelslagpakken deden en die stiekem weer terug in het rek zetten. Tssss...
Ik heb daar gelezen maar heb me gelukkig in kunnen houden om te reageren. Al die mensen die uit nul ervaring roeptoeteren.
Maar goed, morgen ga ik weer verder met het aanvragen/uitzoeken van diplomawaarderingen en koffiekletsen met statushouders. Op mijn kosten, dat spreekt en met het risico dat ze mijn baan en huis inpikken. Zoals ik de baan en het huis van zoveel NL'ers ingepikt heb. Blijkbaar.
Ik vind dat je terug moet naar waar je vandaag komt! Inpikker. Bah.

zondag 25 augustus 2019 om 20:24
Wat ik nou serieus niet snap, he, van dat geroeptoeterOudblond schreef: ↑25-08-2019 20:21En de buurvrouw van de aangetrouwde achternicht zag dat ze jam in hagelslagpakken deden en die stiekem weer terug in het rek zetten. Tssss...

"Ze" pikken onze banen in en "ze" zitten allemaal in de bijstand.
Wat klopt er niet aan die zin?
zondag 25 augustus 2019 om 20:25
Daar willen ze me ook al niet meerMaud*de*Braose schreef: ↑25-08-2019 20:23Ik vind dat je terug moet naar waar je vandaag komt! Inpikker. Bah.

Lieve Lieta wat moet ik nu?
zondag 25 augustus 2019 om 20:25
Ze.quattro-stagioni schreef: ↑25-08-2019 20:24Wat ik nou serieus niet snap, he, van dat geroeptoeter![]()
"Ze" pikken onze banen in en "ze" zitten allemaal in de bijstand.
Wat klopt er niet aan die zin?
Zoals ik ook gebruikte in het sarcastische deel van mijn post.
oudblond wijzigde dit bericht op 25-08-2019 20:27
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
11.19% gewijzigd

zondag 25 augustus 2019 om 20:34

zondag 25 augustus 2019 om 20:36

zondag 25 augustus 2019 om 21:01
Blondje, geen paniek! Je hoeft niet terug naar België, alleen maar naar waar je vandaag komt!
Maud*de*Braose schreef: ↑25-08-2019 20:23Ik vind dat je terug moet naar waar je vandaag komt! Inpikker. Bah.

zondag 25 augustus 2019 om 21:34
quattro-stagioni schreef: ↑25-08-2019 20:11Gaatjes groeien niet meer dicht. Je blijft ze altijd zien.
Maar het geeft toch minder reputatieschade dan een enorme tattoo op je keel of je gezicht![]()
Ik zie die in mijn oren boven in het kraakbeen echt niet meer. En ik had er echt veel.
4 aan de ene kant en 3 aan de andere kant in het bovenstuk.
Die 4 in het zachte lelgedeelte en die in mijn wenkbrauw zie ik nog steeds. Dat viel me laatst ook op. Terwijl ik al jaren helemaal geen oorbellen of piercings meer in heb, in geen van de 13 gaatjes in totaal.
Maar die in mijn neus kan je niet meer zien., die is dicht en weg. Dus ligt aan de plek. Tenminste bij mij.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 25-08-2019 22:00
1.43% gewijzigd

zondag 25 augustus 2019 om 22:10
Ik ben het hartgrondig met je oneens op actueel maar staffen is niet mijn ding.

zondag 25 augustus 2019 om 22:13
Wat mij betreft een goede!Solomio schreef: ↑25-08-2019 17:27Dan maar even iets heel anders: mijn jongste wondertje, 18 jaar, heeft vanmiddag een dubbele piercing in zijn oorschelp laten schieten.
Ik ben zijn bewindvoerder en ik vind het allemaal goed, sterker nog: ik vind het gaaf.
Ben ik nu een slechte moeder? Of juist een goede?
Ik vind het geen topic waard, maar ben wel benieuwd naar jullie mening.
Zou ik het zelf doen? Bij mezelf bedoel ik dus.. Nee..
Maar kind mag eigen smaak hebben.