Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 augustus 2019 om 17:14
Dit was sarcastisch bedoeld mensen, ik herhaal: sarcastisch..
LadyV je was me voor met staffen.. wat een idioot
Nou ja.. dat dus..

zondag 25 augustus 2019 om 17:17
Je bent IMHO geen racistische pedoknuffelaar of zo, maar dit is slechts één van de vele geruchten. Er zou ook een broekje zijn gevonden. Etcetera etcetera etcetera.Maelstrom schreef: ↑25-08-2019 17:12Dat dus! Inmiddels zie je op FB dus reacties binnenkomen van mensen die de doodgeslagen man zouden kenden. Hij zou doofstom zijn, geen pedoseksuele gevoelens hebben en daar gewoon hebben zitten wachten op een maat van hem. Hij was aan het appen met die maat toen hij gepakt werd. De gearresteerde mannen zouden de vader van het meisje en wat buurtbewoners zijn.
Dit ga ik natuurlijk niet in het topic zetten want dan ben ik een racistische pedoknuffelaar. Maar stel nou dat dit waar is. Stel nou dat. Dan heeft Sugarspice dus omgekeerd geredeneerd gelijk: je moet als man zonder kinderen niet bij een speeltuin gaan zitten want dan ben je een pedofiel en kan jouw veiligheid dus niet meer gegarandeerd worden. Doodeng dit.
Hoe dan ook, wat de waarheid ook mag zijn, het is een heftig drama voor alle betrokkenen.

zondag 25 augustus 2019 om 17:20
Nou he? Die is echt niet goed boemel.
Oh en SugarSpice een perma? Dat vind ik wel wat zwaar eerlijk gezegd. Even afkoelen kon inderdaad geen kwaad maar een perma?

zondag 25 augustus 2019 om 17:26
Misschien niet de eerste ban?Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2019 17:20Nou he? Die is echt niet goed boemel.
Oh en SugarSpice een perma? Dat vind ik wel wat zwaar eerlijk gezegd. Even afkoelen kon inderdaad geen kwaad maar een perma?
Hoewel ik het echt veel grenzen te ver vind gaan om iemands ongewilde kinderloosheid als "terecht" te betitelen om vervolgens stokoude forumkoeien uit de sloot te halen om een ander de mond te kunnen snoeren.
zondag 25 augustus 2019 om 17:27
Dan maar even iets heel anders: mijn jongste wondertje, 18 jaar, heeft vanmiddag een dubbele piercing in zijn oorschelp laten schieten.
Ik ben zijn bewindvoerder en ik vind het allemaal goed, sterker nog: ik vind het gaaf.
Ben ik nu een slechte moeder? Of juist een goede?
Ik vind het geen topic waard, maar ben wel benieuwd naar jullie mening.
Ik ben zijn bewindvoerder en ik vind het allemaal goed, sterker nog: ik vind het gaaf.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 25 augustus 2019 om 17:28

Was er idd bang voor!
Am Yisrael Chai!

zondag 25 augustus 2019 om 17:28
Zolang hij daar niemand kwaad mee doet, prima toch?Solomio schreef: ↑25-08-2019 17:27Dan maar even iets heel anders: mijn jongste wondertje, 18 jaar, heeft vanmiddag een dubbele piercing in zijn oorschelp laten schieten.

zondag 25 augustus 2019 om 17:31
Solomio schreef: ↑25-08-2019 17:27Dan maar even iets heel anders: mijn jongste wondertje, 18 jaar, heeft vanmiddag een dubbele piercing in zijn oorschelp laten schieten.
Ik vind je ontaard.

zondag 25 augustus 2019 om 17:32
Solomio schreef: ↑25-08-2019 17:27Dan maar even iets heel anders: mijn jongste wondertje, 18 jaar, heeft vanmiddag een dubbele piercing in zijn oorschelp laten schieten.
Ik vind je een goede moeder.
Stoere piercing! Gaat je zoon niet kapot van ;D
En als je wondertje toch ooit spijt krijgt van die piercing kan hij het weer dicht laten groeien.

zondag 25 augustus 2019 om 17:34
Leuk! Mijn oudste telg kreeg van ons indertijd een lippiercing, voor haar vijftiende verjaardag. En het jaar daarop een mooie tattoo en een paar docs.Solomio schreef: ↑25-08-2019 17:27Dan maar even iets heel anders: mijn jongste wondertje, 18 jaar, heeft vanmiddag een dubbele piercing in zijn oorschelp laten schieten.
Wat men daarvan vindt zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten. Ze is nu achttien, dus VT hoeven ze niet meer te bellen.

zondag 25 augustus 2019 om 17:35
Dat lijkt me best irritant, een tongpiercing. Maar ik gil dan ook al moord en brand als ik een aft heb.PoesinBoots schreef: ↑25-08-2019 17:34Hah, mijn moeder schreeuwde moord en brand toen ik (dik in de 20) een tongpiercing nam.
Verminking!!
Die piercing is al héél lang weer weg en niemand ziet de verminking aan mijn tong.
Maar mijn tattoos vond ze cool. Tsss..
zondag 25 augustus 2019 om 17:35
Het is natuurlijk om van onderwerp te veranderen, maar een klein ietsepietsie twijfel ik toch.
Ik ben opgevoed met dat er over dit soort zaken (over alle zaken eigenlijk) eerst eindeloos nagedacht en gediscussieerd moest worden en alle voors en tegens en dan nog eens en als je het dan nog wilde, dan kon je ervoor gaan sparen.
Zoon zei vanochtend: ik wil nieuwe oorbellen en twee piercings in mijn oorschelp.
En ik zei: ok.
Mijn vader zou zich omdraaien in zijn graf.
Ware het niet dat hij gecremeerd is.
Ik ben opgevoed met dat er over dit soort zaken (over alle zaken eigenlijk) eerst eindeloos nagedacht en gediscussieerd moest worden en alle voors en tegens en dan nog eens en als je het dan nog wilde, dan kon je ervoor gaan sparen.
Zoon zei vanochtend: ik wil nieuwe oorbellen en twee piercings in mijn oorschelp.
David Dunning
David Dunning
zondag 25 augustus 2019 om 17:36
Haha, ik zei vanochtend wel direct dat ik een tongpiercing zou verbieden.PoesinBoots schreef: ↑25-08-2019 17:34Hah, mijn moeder schreeuwde moord en brand toen ik (dik in de 20) een tongpiercing nam.
Verminking!!
Die piercing is al héél lang weer weg en niemand ziet de verminking aan mijn tong.
Maar mijn tattoos vond ze cool. Tsss..
David Dunning
David Dunning

zondag 25 augustus 2019 om 17:37
Solomio schreef: ↑25-08-2019 17:35Het is natuurlijk om van onderwerp te veranderen, maar een klein ietsepietsie twijfel ik toch.
Prima gehandeld, niet over twijfelen.

zondag 25 augustus 2019 om 17:38
Mijn kind hebben ook een eigen stijl die niet zo gemiddeld is. Ik heb ze gewaarschuwd voor vooroordelen en mogelijke problemen met solliciteren en ze vervolgens mijn zegen gegeven. Dat met de sollicitaties is overigens erg meegevallen. Kind werkt in een branche waar ze de recruiters van zich af moeten slaanLady*Voldemort schreef: ↑25-08-2019 17:34Leuk! Mijn oudste telg kreeg van ons indertijd een lippiercing, voor haar vijftiende verjaardag. En het jaar daarop een mooie tattoo en een paar docs.
Wat men daarvan vindt zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten. Ze is nu achttien, dus VT hoeven ze niet meer te bellen.

zondag 25 augustus 2019 om 17:39
Ergens is nu dus een stofwolkje ontstaan...Solomio schreef: ↑25-08-2019 17:35Het is natuurlijk om van onderwerp te veranderen, maar een klein ietsepietsie twijfel ik toch.

Maar waarom zou je altijd eindeloos moeten discussiëren over alles?