Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het-groepje schreef:
13-09-2019 19:44
ZeT JiJ FotO's Op InTeRneT NoU diE aANdAchT zoEK iK nIeT MaAR IeDER zIjN EiGeN :lol:
:whut:
Alle reacties Link kopieren
Blz 3.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
:blob:
Alle reacties Link kopieren
(O)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
117 is het natuurlijke getal volgend op 116 en voorafgaand aan 118.

(bron: Wikipedia)
Ja, maar wordt er hier nog een beetje nagepraat of gaan we nu eerst 4 pagina's lang de rangorde bepalen?

Hoe dan ook: het is me de laatste dagen wat met zwangere vrouwen en baby's op dit forum. Maar goed dat ik zelf geen baby meer wens.
Telt napraten over 'lees ook' ook als napraat? Niet dat ik dat lees, de titels zijn al vreselijk genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
13-09-2019 20:40
Ja, maar wordt er hier nog een beetje nagepraat of gaan we nu eerst 4 pagina's lang de rangorde bepalen?

Hoe dan ook: het is me de laatste dagen wat met zwangere vrouwen en baby's op dit forum. Maar goed dat ik zelf geen baby meer wens.
Het wordt steeds gekker. Nu mag schoonmoeder baby niet vasthouden omdat ze het herpesvirus bij zich draagt ( geen koortslip), ivm de hechting en veel prikkels. Echt hoor, schiet mij maar lek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fijn weekend voor de mensen die weekend hebben en werkse als je ( weer) de klos bent.

Ik heb ook behoefte aan idiote topics danwel reacties.

En aan een masseur. Spieren compleet in de kramp ivm stress.
En ik pak ook een stukje kaas van eerdere plaatje, lekker. Maar, uiteraard, niks in huis.
Nouschi schreef:
13-09-2019 21:20
Het wordt steeds gekker. Nu mag schoonmoeder baby niet vasthouden omdat ze het herpesvirus bij zich draagt ( geen koortslip), ivm de hechting en veel prikkels. Echt hoor, schiet mij maar lek.
Ja, dat vind ik ook wat extreem. Maar die TO die sneu is dat haar pubers geen verse baby mogen zien vond ik dan ook weer overdreven. Ik ben er dus nog niet achter in welke categorie ik pas/
benmamma schreef:
13-09-2019 21:21
Fijn weekend voor de mensen die weekend hebben en werkse als je ( weer) de klos bent.

Ik heb ook behoefte aan idiote topics danwel reacties.

En aan een masseur. Spieren compleet in de kramp ivm stress.
En ik pak ook een stukje kaas van eerdere plaatje, lekker. Maar, uiteraard, niks in huis.
Massage is fijn. Twee jaar geleden heeft een masseur mijn lijf in 5 sessies van anderhalf uur helemaal losgemasseerd. Dat was zo fijn, al deed het soms ook behoorlijk pijn.
benmamma schreef:
13-09-2019 21:21
Fijn weekend voor de mensen die weekend hebben en werkse als je ( weer) de klos bent.

Ik heb ook behoefte aan idiote topics danwel reacties.

En aan een masseur. Spieren compleet in de kramp ivm stress.
En ik pak ook een stukje kaas van eerdere plaatje, lekker. Maar, uiteraard, niks in huis.
Plaatjes werken bij mij helaas niet meer. Avatars ook niet. Ik ben al blij dat ik geen 502-melding te zien krijg.

Moest trouwens erg lachen over je actie met je puber in je topic :-D
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
13-09-2019 21:20
Het wordt steeds gekker. Nu mag schoonmoeder baby niet vasthouden omdat ze het herpesvirus bij zich draagt ( geen koortslip), ivm de hechting en veel prikkels. Echt hoor, schiet mij maar lek.
ik draag ook het herpesvirus bij me
wat moet ik dan straks doen als mn kind is geboren :-o
Pinda-Kaas schreef:
13-09-2019 21:36
ik draag ook het herpesvirus bij me
wat moet ik dan straks doen als mn kind is geboren :-o
Weggeven
Suðri schreef:
13-09-2019 21:38
Weggeven
Als het maar niet aan mij is.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
13-09-2019 21:38
Weggeven
ja er zit niets anders op inderdaad
jammer zeg
Pinda-Kaas schreef:
13-09-2019 21:39
ja er zit niets anders op inderdaad
jammer zeg
Nee hoor. Je wordt minimaal 20 jaar later grijs dan met een kind. Minimaal 80% minder rimpels en je houdt zo onwijs veel geld over.
Ik had een koortslip toen mijn oudste kind geboren werd. Ja, het is een beetje verdrietig in het begin, maar kind heeft het vast prima in dat andere gezin.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-09-2019 21:39
Als het maar niet aan mij is.
Nou, suehervoordrmoeilijkenaammetvliegjeopmijnscherm was me voor met weggeven, maar ik had wel bedacht dat je dat weggeven alvast moet doen aan toekomstige schoondochter. En daarvoor Lijk jij mij geen optie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Suðri schreef:
13-09-2019 21:41
Nee hoor. Je wordt minimaal 20 jaar later grijs dan met een kind. Minimaal 80% minder rimpels en je houdt zo onwijs veel geld over.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
13-09-2019 21:41
Nee hoor. Je wordt minimaal 20 jaar later grijs dan met een kind. Minimaal 80% minder rimpels en je houdt zo onwijs veel geld over.
zo fijn dat jij er altijd bent om de positieve kant van de dingen te belichten!
feow schreef:
13-09-2019 21:43
Nou, suehervoordrmoeilijkenaammetvliegjeopmijnscherm was me voor met weggeven, maar ik had wel bedacht dat je dat weggeven alvast moet doen aan toekomstige schoondochter. En daarvoor Lijk jij mij geen optie.

Oh? Ik ben helemaal hot onder de jonkies hoor. Duh.
Betty_Slocombe schreef:
13-09-2019 21:43
Ik had een koortslip toen mijn oudste kind geboren werd. Ja, het is een beetje verdrietig in het begin, maar kind heeft het vast prima in dat andere gezin.
:rofl:
Pinda-Kaas schreef:
13-09-2019 21:44
zo fijn dat jij er altijd bent om de positieve kant van de dingen te belichten!
Realist in hart en nieren.
Betty_Slocombe schreef:
13-09-2019 21:43
Ik had een koortslip toen mijn oudste kind geboren werd. Ja, het is een beetje verdrietig in het begin, maar kind heeft het vast prima in dat andere gezin.
Ik mag hopen dat de rest onder toezicht staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven