Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Suðri schreef:
13-09-2019 21:49
Ik mag hopen dat de rest onder toezicht staat.
Uiteraard. Ik ben maar net aan gedwongen sterilisatie ontsnapt. En terecht hoor.

Er is niet veel te beleven op dit forum op vrijdagavond. Ik ga maar eens bijtijds slapen.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
13-09-2019 21:55
Uiteraard. Ik ben maar net aan gedwongen sterilisatie ontsnapt. En terecht hoor.

Er is niet veel te beleven op dit forum op vrijdagavond. Ik ga maar eens bijtijds slapen.

Had jij het vorige week niet over die zendeling bij 2 voor12? Wat een vreselijk irritante gast is dat zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
13-09-2019 22:20
Had jij het vorige week niet over die zendeling bij 2 voor12? Wat een vreselijk irritante gast is dat zeg!
Ik heb het geluid uitgezet. Ik kon het niet meer aan. Was het deze week nog erger?
Betty_Slocombe schreef:
13-09-2019 21:55
Uiteraard. Ik ben maar net aan gedwongen sterilisatie ontsnapt. En terecht hoor.

Er is niet veel te beleven op dit forum op vrijdagavond. Ik ga maar eens bijtijds slapen.
Geruststellend.

En yep. Ooit..........................

Volgende nick wordt Yaswas.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
13-09-2019 22:22
Ik heb het geluid uitgezet. Ik kon het niet meer aan. Was het deze week nog erger?
Nee vorige week was erger maar erg genoeg vanavond.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Phineas schreef:
13-09-2019 21:34
Plaatjes werken bij mij helaas niet meer. Avatars ook niet. Ik ben al blij dat ik geen 502-melding te zien krijg.

Moest trouwens erg lachen over je actie met je puber in je topic :-D
Puber inmiddels een beetje ;-D

Ach hij pakt mij ook regelmatig. Als ik weer eens bijna struikel in de stad net iets te hard zeggen..
Mam, je zou nu echt stoppen met drinken, je had het beloofd. Zo jammer dit.
:proud:
Verder hebben we een hele goede band hoor
benmamma schreef:
13-09-2019 22:27
Puber inmiddels een beetje ;-D

Ach hij pakt mij ook regelmatig. Als ik weer eens bijna struikel in de stad net iets te hard zeggen..
Mam, je zou nu echt stoppen met drinken, je had het beloofd. Zo jammer dit.
:proud:
Verder hebben we een hele goede band hoor
:rofl:
Maud*de*Braose schreef:
13-09-2019 20:03
:whut:
Zelf bedacht. Maar het was iets voor mij onverwachts, wat er wel kwam.
Dana wat is de oplossing van je raadsel? Ik kom er niet uit. Pplus was het toch?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
13-09-2019 23:26
Dana wat is de oplossing van je raadsel? Ik kom er niet uit. Pplus was het toch?
Hogepen

Omdat plus ook en is en dana’s Plus twee pees heeft denk ik ook aan Enn, maar dat is het toch niet...

P is Pé, en dat is Pejeka, maar dan loopt het spoor dood

Dus eens.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
13-09-2019 23:44
Hogepen

Omdat plus ook en is en dana’s Plus twee pees heeft denk ik ook aan Enn, maar dat is het toch niet...

P is Pé, en dat is Pejeka, maar dan loopt het spoor dood

Dus eens.
Hebbie weer gedronken?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
13-09-2019 23:49
Hebbie weer gedronken?
Nee, alweer niet. Zelfs geen koffie deze keer.

Maar deze keer was mijn bericht ook geen hogere wiskunde hoor, enkel reactie op een raadsel.
Daarvoor moet je misschien even een loep pakken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
13-09-2019 23:44
Hogepen

Omdat plus ook en is en dana’s Plus twee pees heeft denk ik ook aan Enn, maar dat is het toch niet...

P is Pé, en dat is Pejeka, maar dan loopt het spoor dood

Dus eens.
Je zou er de P in krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Het was toch Enn! Plus is En en dan met een letter extra. k Wilde eerst Pluss schrijven maar vreesde dat t dan te simpel zou zijn. ;-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
14-09-2019 00:06
Het was toch Enn! Plus is En en dan met een letter extra. k Wilde eerst Pluss schrijven maar vreesde dat t dan te simpel zou zijn. ;-)
:'( ik dacht dat dat zo’n malle gedachtengang zou zijn dat mensen direct denken dat je gedronken hebt ofzo.
feow wijzigde dit bericht op 14-09-2019 00:09
0.32% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Benmama: geweldig, zo'n opmerking van zoon :rofl:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
14-09-2019 00:08
:'( ik dacht dat dat zo’n malle gedachtengang zou zijn dat mensen direct denken dat je gedronken hebt ofzo.
Ah joh, da's Yas. Die is zelf niet helemaal nuchter op vrijdagavond joh. :misselijk:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat de buuf van de brommertman niet meer heeft gereageerd trouwens.
Zou ze naarstig op zoek zijn naar een printer waarop ze die plaatjes op posterformaat kan afdrukken?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik mag mezelf wel op de man afkraken toch?

Ik vond het een beetje een goedkoop grapje met al die plaatjes. Dat het sommetjes waren kwam ook niet echt lekker uit de verf.

Met de wending die een ander er daarna aan gaf kreeg ik er een beetje een vieze smaak van in mijn mond, dus ik ben wel blij dat dat richting vergetelheid zakt.

Ik wilde een raadsel schrijven op een forummer en keek even wie ik kon nemen. Zag Calvijn1. Dacht aan nummer van B.deGroot, dat jij dat wel zou snappen. Dus ik zocht naar de songtekst.
Maar verdwaalde in een stuk van de Volkskrant. Naast de titel vond ik vooral de tweede alinea zo mooi geschreven :D


https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b4490a85/
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: Ik zat hier heel erg niet in de stemming te wezen voor essays over Calvijn, dus ik moet bekennen dat ik met enige tegenzin begon te lezen. Maar die tweede alinea is werkelijk een genot! Dank!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Mocht ik ooit een andere forumnaam ambiëren, dan vind ik 'nurkse misantroop' wel wat. :proud:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
benmamma schreef:
13-09-2019 22:27
Ach hij pakt mij ook regelmatig. Als ik weer eens bijna struikel in de stad net iets te hard zeggen..
Mam, je zou nu echt stoppen met drinken, je had het beloofd. Zo jammer dit.
:proud:
Verder hebben we een hele goede band hoor
:HA:
Alle reacties Link kopieren
En eigenlijk vind ik het geheel ook weer interessanter dan ik zou willen, de spanning tussen democratisch hervormer en inquisiteur fascineert me mateloos - ik word er alleen wel weer erg wakker van. ;-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
14-09-2019 00:41
En eigenlijk vind ik het geheel ook weer interessanter dan ik zou willen, de spanning tussen democratisch hervormer en inquisiteur fascineert me mateloos - ik word er alleen wel weer erg wakker van. ;-)
YouTube-filmpjes over zielige hondjes die gered worden gaan kijken, dat helpt.
Mij tenminste wel.

Welterusten!

P.s: heremetietwateenlaptekstlastigeletterzesmineen. Ook voor Marana, LV en anderen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik was een avondje vrijwilligen.
Damn wat een geweldige band!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven