Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
07-10-2019 20:55
Dat zeg jij nou wel zo maar volgens mij als je daar een mes in zet dan zit de ene helft op je shirt en de andere helft tegen de muur.
Met een beetje geluk heb je dan een beetje kunnen eten. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
yasmijn schreef:
07-10-2019 18:25
Wat een treurige foto. Die hond is vel over been.
Ja arme hond. :'(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Yas: Hoe is het met kat?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
07-10-2019 21:19
Djeezzz... van zoiets krijg ik al de mismoed als het me voorgezet wordt! Zoveel eten en ik zou niet weten hoe er aan te beginnen. Eindigt bij mij gegarandeerd in een bord vol 'dingen' waar ik 5 happen van heb genomen. Brrrr...
Verschil tussen de ene petite en de andere. Jij kunt dat allemaal niet opeten en blijft derhalve petite. Ik kan dat allemaal makkelijk opeten 🤩
Geen bijzonderheden
Oudblond schreef:
07-10-2019 22:13
Yas: Hoe is het met kat?
Tja. De ene toeval na de andere. Zijn hartslag gaat niet omlaag (denken wij) dus de medicatie slaat niet aan.

Morgen om 11.45 wéér de dierenarts. Ik hou mijn hart vast.

Mijn foto van de elleboog was ook niet goed. Maar daar wijd ik maar niet over uit anders plakken Nouschi en Star weer rare plaatjes 😂. Al die kwalen 🤪
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
07-10-2019 22:18
Verschil tussen de ene petite en de andere. Jij kunt dat allemaal niet opeten en blijft derhalve petite. Ik kan dat allemaal makkelijk opeten 🤩
Als er schalen op tafel staan en ik zelf dingen op mijn bord kan leggen dan eet ik veel relaxter en heb ik na de maaltijd meer binnen dan die burger. Dus ik snap wat je zegt. Het is denk ik een 'traumaatje'. Door medische redenen kon ik vaak niet 'verder' eten en dan zat ik voor dat bord vol voedsel. Ik heb dus een hekel aan een vol bord: Dan word ik weer onzeker of ik het wel op kan eten. En die hoeveelheid eten lukt dus prima als ik geen opgestapeld bord voor mijn snufferd heb staan.
yasmijn schreef:
07-10-2019 22:23
Tja. De ene toeval na de andere. Zijn hartslag gaat niet omlaag (denken wij) dus de medicatie slaat niet aan.

Morgen om 11.45 wéér de dierenarts. Ik hou mijn hart vast.

Mijn foto van de elleboog was ook niet goed. Maar daar wijd ik maar niet over uit anders plakken Nouschi en Star weer rare plaatjes 😂. Al die kwalen 🤪
Dubbel shit Yas. Had gehoopt op beter nieuws van beiden.
Oudblond schreef:
07-10-2019 22:33
Dubbel shit Yas. Had gehoopt op beter nieuws van beiden.
Ja, is vervelend. Dank voor je medeleven!
Geen bijzonderheden
Oudblond schreef:
07-10-2019 22:32
Als er schalen op tafel staan en ik zelf dingen op mijn bord kan leggen dan eet ik veel relaxter en heb ik na de maaltijd meer binnen dan die burger. Dus ik snap wat je zegt. Het is denk ik een 'traumaatje'. Door medische redenen kon ik vaak niet 'verder' eten en dan zat ik voor dat bord vol voedsel. Ik heb dus een hekel aan een vol bord: Dan word ik weer onzeker of ik het wel op kan eten. En die hoeveelheid eten lukt dus prima als ik geen opgestapeld bord voor mijn snufferd heb staan.
Ik snap jou ook. Ik kan beiden. Zet me een vol bord voor en ik eet alles op. Ik vind ook alles lekker, er is niets dat ik niet eet.
Als ik zelf opschep is het waarschijnlijk wel wat minder, ivm de etiquette 😅

Thuis ga ik los.
Geen bijzonderheden
Grappig dat jij etiquette noemt. In context met extern en dat je dan minder opschept :D
Ik 'misbruik' etiquette door tijdens een lunchvergaderering 1 hapje te nemen, te vergaderen, en nog een zogezegd hapje te nemen.
En een uur nadien te LUNCHEN.
Yas, dat is rot. Ik had ook gehoopt op beter nieuws.
Wat triest van je kat, Yas! Sterkte bij de dierenarts 💜

En wat gaat er nu gebeuren met je elleboog?
Mag je mensen die keihard muziekjes en filmpjes zitten te wurgen in een wachtkamer wurgen?
Wurgen niet maar slaan kan wel.
PoesinBoots schreef:
08-10-2019 09:45
Wurgen niet maar slaan kan wel.
Hard?
Suðri schreef:
08-10-2019 09:47
Hard?
Van mij wel.
Hangt ervan af welke wachtkamer. Bij de tandarts zou ik eerder kiezen voor een kaakslag.
Coconuts12 schreef:
08-10-2019 09:50
Van mij wel.
Thanks.
yette schreef:
08-10-2019 09:42
Wat triest van je kat, Yas! Sterkte bij de dierenarts 💜

En wat gaat er nu gebeuren met je elleboog?
Nog niks. De foto heeft uitgewezen dat er idd een stukje lood onderhuids zit wat naar buiten wil. Zit een van buiten zichtbaar knobbeltje dat prikt en brandt. Normaliter had de chirurg dit wel verwijderd want bij mensen zonder osteoporose was de fractuur al geheeld geweest. Bij mij is alles nog veel te broos en daar wil ie niet aan knutselen want dan ben ik weer totaal terug bij af. Hij wil het wel doen als ik er veel pijn aan heb maar dat betekent dan terug naar dag 1.
En daar heb ik geen zin in.
Als de pijn “ondraaglijk” wordt, gaat ie het wel doen.

Maar ik heb een hoge pijngrens en dat is volgens mijn fysiotherapeuten, en alle andere artsen die mij zien ( ik heb er 2, fysios) tevens mijn valkuil.

Dus wat wil ik. Ik heb straks een gesprek met de bedrijfsarts. Die er natuurlijk geen verstand van heeft maar ik wil wel eens weten wat hij vindt. Waarschijnlijk niks. Laat alles aan mijzelf over. Maar goed, de beste man moet wel weer een verslag van deze complicatie naar manager sturen en in het systeem zetten. Manager heb ik zelf al gebeld en uitgelegd wat er weer is.

Gebed zonder einde. Ik wil gewoon weer aan het werk!
Geen bijzonderheden
Suðri schreef:
08-10-2019 10:07
Thanks.
Luchtte het op?
yasmijn schreef:
08-10-2019 10:10
Nog niks. De foto heeft uitgewezen dat er idd een stukje lood onderhuids zit wat naar buiten wil.
Lood? :sarcastic:
Hoe kom je aan lood in je elleboog?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
08-10-2019 10:18

Duel met Charles over de troon. Waarom denk je dat hij zo moeilijk loopt?
Solomio schreef:
08-10-2019 10:18
Gewoon. Dat is er in geknutseld tijdens de operatie. Draadjes en knoopjes.
Geen bijzonderheden
Jee, je geduld wordt wel op de proef gesteld, Yas!
yette schreef:
08-10-2019 10:24
Jee, je geduld wordt wel op de proef gesteld, Yas!
Zeg dat!
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven