Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 8 oktober 2019 om 17:56
Heel goed plan! Gevaarlijke kinderachtigheid met kinderachtigheid bestrijden. Het heeft kans van slagen!Maud*de*Braose schreef: ↑08-10-2019 17:32Misschien moeten we het mod team eens naar amerika sturen, kunnen ze die oranje imbeciel gaan muilkorven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 8 oktober 2019 om 17:56
Ik vind pompoen niet lekker.
dinsdag 8 oktober 2019 om 17:57

dinsdag 8 oktober 2019 om 17:59
Brrrrr
Deze vond ik echt lekker.
Ik at gisteren: Linzensoep met aardappel, prei en worst #Appie https://www.ah.nl/r/1193062

dinsdag 8 oktober 2019 om 18:00
Ik had net drie half blote jongetjes aan de deur, voor een you tube challenge. Blijkbaar liep de challenge dwars door mijn huis en moesten ze weer wat uittrekken als ze om moesten lopen ("we filmen u echt niet hoor mevrouw, beloofd! We moeten alleen even door uw huis en door de achterdeur er weer uit, anders moeten we onze broek uit").
Nou vooruit maar. De puber sprak er schande van
Nou vooruit maar. De puber sprak er schande van

dinsdag 8 oktober 2019 om 18:01
the_Wicked_Witch schreef: ↑08-10-2019 18:00Ik had net drie half blote jongetjes aan de deur, voor een you tube challenge. Blijkbaar liep de challenge dwars door mijn huis en moesten ze weer wat uittrekken als ze om moesten lopen ("we filmen u echt niet hoor mevrouw, beloofd! We moeten alleen even door uw huis en door de achterdeur er weer uit, anders moeten we onze broek uit").
Nou vooruit maar. De puber sprak er schande van![]()

Die jochies komen er wel!

dinsdag 8 oktober 2019 om 18:04
the_Wicked_Witch schreef: ↑08-10-2019 18:00Ik had net drie half blote jongetjes aan de deur, voor een you tube challenge. Blijkbaar liep de challenge dwars door mijn huis en moesten ze weer wat uittrekken als ze om moesten lopen ("we filmen u echt niet hoor mevrouw, beloofd! We moeten alleen even door uw huis en door de achterdeur er weer uit, anders moeten we onze broek uit").
Nou vooruit maar. De puber sprak er schande van![]()