Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 18 oktober 2019 om 19:35
Het probleem is tot mijn leedwezen opgelost.ModeratorViva schreef: ↑18-10-2019 09:17Beste thanx,
De Lees Ook-balk wordt inderdaad momenteel niet geladen. Er wordt aan gewerkt om dit op te lossen.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Wel grappig dat dit dan weer heel snel opgelost kan worden, terwijl andere problemen jarenlang blijven bestaan ondanks het feit dat de 'TD' er blijkbaar keihard aan werkt.
vrijdag 18 oktober 2019 om 19:36
Daar hou ik het niet op vol.
Zit aan de wijn inmiddels.
Geen bijzonderheden
vrijdag 18 oktober 2019 om 19:36
De bronvermelding stond er al lang bij, ik heb zelfs gelinkt naar een van de artikelen die erover gingen.ModeratorViva schreef: ↑18-10-2019 14:15Beste fashionvictim,
Uit jouw post kwam niet naar voren dat dit een andere bron had dan jijzelf en dus zagen wij dit als laster. Mocht jij inderdaad een tijdschrift citeren, dan willen wij je vragen daar een bronvermelding bij te plaatsen.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Am Yisrael Chai!
vrijdag 18 oktober 2019 om 19:41
Ik heb in een van mijn allereerste posts een artikel uit de Party gelinkt dat enkel over de affaire ging en een filmpje geplaatst om te onderbouwen. Dus hoezo ging de speculatie te ver, ik neem toch gewoon iets uit een roddelblad over en ben zelfs de enige in die hele discussie die direct met bronnen kwam.ModeratorViva schreef: ↑18-10-2019 14:27Ik begrijp jullie punt en het ligt in dit topic inderdaad iets anders. In dit geval ging de speculatie echt te ver en hebben wij het beoordeeld als laster.
Hopende jullie voldoende te hebben geinformeerd.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Ik vind het dan weer te ver gaan dat je me beschuldigt van laster terwijl ik gewoon een algemeen bekende showbizzroddel herhaal op de entertainment pijler in een topic dat alleen maar over roddels gaat. Het zou Viva sieren om dat gewoon terug te nemen, of om iedereen die weleens roddels uit RTL Boulevard, de bladen of shownieuws overneemt een waarschuwing voor laster te geven.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 18 oktober 2019 om 20:21
vrijdag 18 oktober 2019 om 21:19
Ik zit er zo mee. Woensdag onze lieve coole rooie laten inslapen en ik ben zo bang dat het te vroeg was.
Hij had die nare toevallen maar daar tussenin was ie gewoon wel zichzelf en dol op eten.
Ik heb er altijd achter gestaan als ik een kat moest wegbrengen maar nu zit het me zo dwars. Heb er veel verdriet van, moet huilen en geloof me, ik huil nooit.
Het is ook zo leeg en stil zonder hem. Er lopen er nog 3 maar deze wilde en gaf de meeste aandacht. Het was een vrolijke druktemaker.
Zijn zus zoekt hem.
Hij had die nare toevallen maar daar tussenin was ie gewoon wel zichzelf en dol op eten.
Ik heb er altijd achter gestaan als ik een kat moest wegbrengen maar nu zit het me zo dwars. Heb er veel verdriet van, moet huilen en geloof me, ik huil nooit.
Het is ook zo leeg en stil zonder hem. Er lopen er nog 3 maar deze wilde en gaf de meeste aandacht. Het was een vrolijke druktemaker.
Zijn zus zoekt hem.
Geen bijzonderheden
vrijdag 18 oktober 2019 om 21:24
Ja maar, ja maar.... dat is n=1Lady*Voldemort schreef: ↑18-10-2019 19:11Wat een kul. Zelfs mijn vijftienjarige hardstylefan-met-ADHD-en-een-snor roept zulke onzinnigheden niet.
vrijdag 18 oktober 2019 om 21:32
Nee, weet ik.the_Wicked_Witch schreef: ↑18-10-2019 21:24Dit dus.
Ik denk dat je juist op tijd geweest bent, wachten tot het nog erger werd was ook niet goed voor het beestje geweest.![]()
Goed, jullie zetten me weer even in de juiste richting. Waarvoor dank.
Geen bijzonderheden
vrijdag 18 oktober 2019 om 21:37
vrijdag 18 oktober 2019 om 21:57
We hebben zijn zus nog, 12 jaar is ze en 2 broertjes van 8 jaar.the_Wicked_Witch schreef: ↑18-10-2019 21:37Dat is het nare aspect van het hebben van huisdieren, het afscheid nemen. Ik heb ook een aantal jaar even geen kat gehad, er gingen er drie achter elkaar het hoekje om, kon het even niet hebben.
Daarna is het over. Ik wil niks meer. Na een leven lang katten te hebben gehad.
Geen bijzonderheden
vrijdag 18 oktober 2019 om 22:16
Dat had ik ook, na een paar jaar kroop het bloed toch weer waar het niet gaan kon. En nu hoop ik maar dat die ouwe zwarte hier het nog een poos volhoudt. Ik vind een huis zonder kat toch ongezelliger.
vrijdag 18 oktober 2019 om 22:22
Dit denk ik ook Yasmijn. Maar het is en blijft zwaar klote. Drie jaar geleden miijn 21 jarige zwarte dame in moeten laten slapen. Die is 3 keer meeverhuisd naar een ander land en zolang ik er maar was vond ze het helemaal prima. Ze was echt mijn 'vastigheid' in hele roerige jaren. Ben ik ook heel lang naar van geweest.the_Wicked_Witch schreef: ↑18-10-2019 21:24Dit dus.
Ik denk dat je juist op tijd geweest bent, wachten tot het nog erger werd was ook niet goed voor het beestje geweest.![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 18 oktober 2019 om 23:38
Maar ik vind dat zo zonde van zo'n eilandSHIFTY schreef: ↑18-10-2019 16:57Als ik het nou even zuiver wetenschappelijk benader kom ik tot de volgende conclusie:
Als we dat kleine groepje kortzichtige idioten op een eilandje zouden zetten is er hier ineens wel ruimte voor een hele grote groep meer mensen. Een veelvoud van dat groepje op het eiland. Dat betekent feitelijk dat het kleine groepje kortzichtige idioten dus een onevenredig groot deel van onze ruimte in neemt. En wordt het probleem, dat het hier schijnbaar zo vol is, voor een onevenredig groot deel door hun zelf veroorzaakt.
Het is dan logisch dat zij zelf bijdragen aan de oplossing en oprotten. Zij blij, wij blij, probleem opgelost.
Edit: Almere is dan weer een topidee hiervoor!
Sterkte Yasmijn.
Later is nu