Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:51
Precies, dat bedoel ik dus. Er zijn dus gewoon mensen erop uit om haar een (perma)ban aan te naaien. Als modteam moet je hier helemaal niet in meegaan. Want als modteam hoor je te weten dat dit al jaar en dag gebeurt op je forum. Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd, mods die meer lezen dan alleen de gestafte berichten.
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:52
Precies. Voor de rest hebben deze forummer en ik geen warme band, maar als je als forum al gaat modereren op dit soort zaken, dan kun je de tent beter dichtgooien en een kip gaan figuurzagen.
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:54
Iets met getrouwd maar elkaar niet zien.
Geen bijzonderheden
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:55
Eens.Betty_Slocombe schreef: ↑19-10-2019 10:52Precies. Voor de rest hebben deze forummer en ik geen warme band, maar als je als forum al gaat modereren op dit soort zaken, dan kun je de tent beter dichtgooien en een kip gaan figuurzagen.
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:55
XiaomiMaud*de*Braose schreef: ↑19-10-2019 10:54PoesinBoots, wat was alweer die fijne telefoon die jij hebt? Ben het merk vergeten.
Ander poes zelfde merk telefoon.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 10:56
8.72% gewijzigd
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:56
Wat een polderkul.SHIFTY schreef: ↑19-10-2019 10:47Ik vind FV als fenomeen heel apart. Het roept constant een soort tweestrijd op. Ze veroorzaakt het zelf dat ze veel weerstand oproept maar daardoor ontstaat ook weer een soort constante weerstand die soms weer onterecht is. Wat er dan weer om vraagt om verdedigd te worden. Maar eigenlijk wil je dat dan weer niet verdedigen omdat je ook wel snap waar de weerstand vandaan komt. Bovendien wordt die verdediging dan ook vaak weer als een soort standaard reactie ingezet op basis van het feit dat ze nou eenmaal verdedigd moet worden. Dus ook de verdediging is dan weer soms onterecht.
Ze wordt dus veralgemeniserend aangevallen en veralgemeniserend verdedigd wat beide een soort karikatuur van haar maakt wat steeds verder los staat van haar inhoud en wie ze als persoon is. Wat ze overigens dan zelf weer versterkt dus eigenlijk is dat 'karikatuur' dan weer wel wie ze is.
Afijn, een wonderlijk fenomeen in elk geval.
Zij is niet anders dan 20 jaar geleden.
Het zijn de stiekeme gekkies hier die jacht op haar maken.
Geen bijzonderheden
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:58
Maud*de*Braose schreef: ↑19-10-2019 10:54PoesinBoots, wat was alweer die fijne telefoon die jij hebt? Ben het merk vergeten.
Qua budgetphone kan ik je ook de samsung A 40 aanraden Fijn ding!
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 11:17
0.63% gewijzigd
zaterdag 19 oktober 2019 om 11:07
Dat. Al zo vaak gezegd: blindvaren op stafjes van hatelijke gekkies.Trotter schreef: ↑19-10-2019 10:51Precies, dat bedoel ik dus. Er zijn dus gewoon mensen erop uit om haar een (perma)ban aan te naaien. Als modteam moet je hier helemaal niet in meegaan. Want als modteam hoor je te weten dat dit al jaar en dag gebeurt op je forum. Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd, mods die meer lezen dan alleen de gestafte berichten.
Geen bijzonderheden
zaterdag 19 oktober 2019 om 11:16
Die ga ik ook even bekijken, dank je.the_Wicked_Witch schreef: ↑19-10-2019 10:58Qua budgetphone kan ik je ook de samsung A 40 aanrader. Fijn ding!
zaterdag 19 oktober 2019 om 11:23
Precies dat bedoel ik dus. Ik val haar niet aan, maar ze moet wel meteen verdedigd worden.
Ik zeg dus ook niet dat ze nu anders is dan 20 jaar geleden (toen kende ik haar ook helemaal niet). Ik snap wel als dit al 20 jaar zichzelf versterkt je dat nu niet meer zomaar meer doorbreekt.
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 11:24
0.42% gewijzigd
zaterdag 19 oktober 2019 om 11:24
Juist geen kul.
Shifty gebruikt wat mij betreft teveel woorden, maar inhoudelijk maakt het zeer sense.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 oktober 2019 om 11:25
SHIFTY schreef: ↑19-10-2019 11:23Precies dat bedoel ik dus. Ik val haar niet aan, maar ze moet wel meteen verdedigd worden.
Ik zeg dus ook niet dat ze nu anders is dan 20 jaar geleden (toen kende ik haar ook helemaal niet). Ik snap wel als je dit al 20 jaar zichzelf versterkt je dat nu niet meer zomaar meer doorbreekt.
In dit topic sloeg het inderdaad nergens op, maar FV is ook wel erg goed in direct gillen dat ze gestalkt, gevolgd, niet begrepen en gediscrimineerd wordt.
Het is een wisselwerking inmiddels denk ik.
zaterdag 19 oktober 2019 om 11:29
zaterdag 19 oktober 2019 om 11:32
Gejaag is sowieso irritant, maar gebeurt niet alleen bij FV.Lady*Voldemort schreef: ↑19-10-2019 11:29Het gejaag op FV vind ik stom, maar dat mensen zich aan haar manier van discussiëren ergeren kan ik me zeer levendig voorstellen. Ik ben zelf ook regelmatig aan die ergernis ten prooi gevallen.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 oktober 2019 om 11:32
the_Wicked_Witch schreef: ↑19-10-2019 11:31Kan best. Maar laten we vooral niet vergeten dat FV niet de enige is waarop gejaagd wordt.
David Dunning
David Dunning