Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 19 oktober 2019 om 13:53
Dat ben ik met je eens.S-Meds schreef: ↑19-10-2019 13:47heren, dames
er zijn hier gekkies ja, behoorlijke gekkies en die zijn uit op bloed. Van fv maar ook van anderen. Maar dat zijn er niet veel. Nog geen 10 gok ik. En er zijn mods, jonge mods, die niet op de hoogte zijn van de Geschiedschrijving.
het probleem is niet FV, of Shifty of Betty of wie dan ook. De vaste kliek bestaat uit een gevarieerd gezelschap en je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn om de handen ineen te slaan als er rare dingen gebeuren zoals banaannaaierij en nieuwe forumregels. Geef de gekkies en het beleid niet de kans vaste garde uit elkaar te spelen.
Am Yisrael Chai!

zaterdag 19 oktober 2019 om 13:55
zeker, sommigen willen rekeningen van jaren geleden vereffenen. Maar je weet nooit wie het zijn want ze hebben ondertussen alweer de zoveelste nick
zaterdag 19 oktober 2019 om 13:56
Hahaha, ik zit hardop te lachen om die GIFS.MevrouwJack schreef: ↑19-10-2019 13:55Ben aan het Brexit kijken en forummen tegelijk, ik zie parallellen. John Bercow schijnt baanloos te zijn vanaf november, ik stel voor hem als CM voor te dragen.
![]()
Am Yisrael Chai!

zaterdag 19 oktober 2019 om 13:57
Ook niet! We gilden alles wat we wilden naar elkaar toen hier nog vrijheid van meningsuiting mocht, en er geen staf was en het enige wat verwijderd spam en anw gegevens was .
Racisme en al die dingen had je helemaal niet en als wel (zelden) dan maakten we er zelf korte metten mee en wel zo dat betrokkene wel afdroop.
En onze fitties deden we ook zelf.
Nu kan dat allemaal niet meer.
Geen bijzonderheden

zaterdag 19 oktober 2019 om 13:57
Hoe meer je er bij elkaar ziet, hoe leuker ze worden:
https://giphy.com/explore/john-bercow

Tjezus, wat vals

zaterdag 19 oktober 2019 om 13:58

zaterdag 19 oktober 2019 om 13:58
We was jullie kleine elitaire clubje. De rest hield zicht daar gewoon buiten. In inmiddels is de groep rest zo groot dat het clubje niet echt meer bestaat.yasmijn schreef: ↑19-10-2019 13:57Ook niet! We gilden alles wat we wilden naar elkaar toen hier nog vrijheid van meningsuiting mocht, en er geen staf was en het enige wat verwijderd spam en anw gegevens was .
Racisme en al die dingen had je helemaal niet en als wel (zelden) dan maakten we er zelf korte metten mee en wel zo dat betrokkene wel afdroop.
En onze fitties deden we ook zelf.
Nu kan dat allemaal niet meer.
Racisme was er zeker wel, kijk maar terug met de waybackmachine.

zaterdag 19 oktober 2019 om 13:59
je moet het ook niet omdraaien, niet iedereen met een nieuwe nick is een stafgekkie.Vlinder1963 schreef: ↑19-10-2019 13:58Ik heb een nieuwe nick maar nog steeds geen enkele behoefte om wie dan ook te staffen.

zaterdag 19 oktober 2019 om 14:01
Ik heb vaak het idee dat er hier inderdaad een groep oudgedienden is die kennelijk nog steeds een rekening met het zogenaamde elitaire clubje wil vereffenen.
Het stomme is, dat probeerde ik vandaag ook alweer uit te leggen; dat elitaire clubje, of het fenomeen FV, bestaat vooral in het hoofd van de lezer.
Am Yisrael Chai!