Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 20 oktober 2019 om 21:32
Vlinder1963 schreef: ↑20-10-2019 20:31Erg he dat gehuil, ik moet eerlijk bekennen dat het gejank me wel 1keer iets goeds heeft opgeleverd.
Onze labrador Bob was afgelopen zomer 2,5jaar overleden en ik liep al een poosje te vertellen dat ik echt wel weer toe was aan een nieuwe labrador, we zaten advertenties te kijken om een beetje een idee van fokkers en prijs te hebben. Ik zag een pup en ja hooir janken niet te filmen, dat zelfde weekend zijn we onze Bo gaan halen
Nu heeft huilen natuurlijk geen nut meer dus ben blij dat ik daarmee klaar ben![]()
Aaaaaaw, lief!

zondag 20 oktober 2019 om 21:52

zondag 20 oktober 2019 om 22:01
Bij mij wordt door omstandigheden iedere drie maanden bloed geprikt en ieder jaar een mammo en echo dus ik voel me redelijk safe. En geen kanker in de familie.Vlinder1963 schreef: ↑20-10-2019 20:33Ik kreeg begin dit jaar de pil niet meer mee van de apotheek, te oud en de huisarts geeft het niet vanwege teveel kanker in de familie.

zondag 20 oktober 2019 om 22:02
Een burn out is voor mij wel een goede. Ik heb nog nooit zoveel en zo hard gehuild om werkelijk van alles.AeonOfWinter schreef: ↑20-10-2019 21:52De laatste (en enige?) keer dat ik huilde bij een film was Bambi; zo'n 27 jaar geleden in de bios. Ik was toen 5.
Niet omdat zijn moeder werd doodgeschoten, maar omdat het bos in de hens stond, tja![]()
Vanmiddag lekker broodje bakkeljauw, net soep met stokbrood.

zondag 20 oktober 2019 om 22:11
Oh huilen kan ik de laatste tijd inderdaad weer prima

Maar bij films gebeurt het me dus nooit. Muziek wel, liters heb ik daarbij vergoten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

zondag 20 oktober 2019 om 22:18
Ik had het met beide, zit je in de auto hoor je een nummer op de radio ga je zitten jankenAeonOfWinter schreef: ↑20-10-2019 22:11Oh huilen kan ik de laatste tijd inderdaad weer prima![]()
Maar bij films gebeurt het me dus nooit. Muziek wel, liters heb ik daarbij vergoten.

https://www.youtube.com/watch?v=VsNbhwSXDB8 de tranen waren niet te stoppen.
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 20-10-2019 22:22
10.59% gewijzigd

zondag 20 oktober 2019 om 22:18
zondag 20 oktober 2019 om 22:34
zondag 20 oktober 2019 om 22:43
Ik ben een man, ik weet het zeker.
https://m.youtube.com/watch?v=wd30QM4KNdk
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 20 oktober 2019 om 22:51
Och ja, Bots....... jeugdsentiment.feow schreef: ↑20-10-2019 22:43Ik ben een man, ik weet het zeker.
https://m.youtube.com/watch?v=wd30QM4KNdk
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 20 oktober 2019 om 23:10
Alle bloed is naar zijn kruis gedaald. Brein wordt dan uitgeschakeld.
zondag 20 oktober 2019 om 23:11
Dit had wat mij betreft een interessant topic kunnen worden, maar je weet van tevoren al hoe het gaat lopen.
lijf-lijn/ervaringen-tips-voor-mensen-m ... s/451239/5
Ooit heb ik een dergelijk topic geopend, om gewoon es met dikkerds onder elkaar te kunnen praten over hoe lastig het is.
Zonder meteen te worden overladen met (ongetwijfeld goedbedoelde) adviezen of (minder goedbedoelde) (voor)oordelen.
Gewoon, een soort lotgenotencontact.
Onmogelijk.
En ik zag ook nog iets op tv, over gezonder worden.
En ik word er schijtziek van, dat enorm doorgeslagen gehype over gezondheid.
Waarom? Veel ouder gaan we niet meer worden, iets gezonder mss.
Maar ik word gelukkiger van onderuitgezakt op de bank hangen.
En daar is helemaal niks mis mee.
Ooit heb ik een dergelijk topic geopend, om gewoon es met dikkerds onder elkaar te kunnen praten over hoe lastig het is.
Zonder meteen te worden overladen met (ongetwijfeld goedbedoelde) adviezen of (minder goedbedoelde) (voor)oordelen.
Onmogelijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 20 oktober 2019 om 23:14
Ik was als pre-puber fan, maar dit nummer deed me weinig (ook al houd ik oneindig van mijn "moesje")Vlinder1963 schreef: ↑20-10-2019 22:18Ik had het met beide, zit je in de auto hoor je een nummer op de radio ga je zitten janken
https://www.youtube.com/watch?v=VsNbhwSXDB8 de tranen waren niet te stoppen.
Uit zo'n beetje dezelfde periode, hier wel tranen aende tuiten:
https://www.youtube.com/watch?v=XS088Opj9o0
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 20 oktober 2019 om 23:17
Daar is idd helemaal niets mis mee.
Life is short. Eat dessert first.

zondag 20 oktober 2019 om 23:52
Het mooie is dat mijn oudste dochter dat nummer van de spice girls naar mijn app stuurt ,misschien dat ik daardoor nog meer emo werd, dit nummer van Madonna link ik weer aan een ander familielidAeonOfWinter schreef: ↑20-10-2019 23:14Ik was als pre-puber fan, maar dit nummer deed me weinig (ook al houd ik oneindig van mijn "moesje")
Uit zo'n beetje dezelfde periode, hier wel tranen aende tuiten:
https://www.youtube.com/watch?v=XS088Opj9o0

zondag 20 oktober 2019 om 23:57
Maar waarom ga je dan op dit soort topics kijken als het je zo stoort ?Solomio schreef: ↑20-10-2019 23:11Dit had wat mij betreft een interessant topic kunnen worden, maar je weet van tevoren al hoe het gaat lopen.
Onmogelijk.
Als jij je er lekker bij voelt om op de bank te hangen dan doe je dat toch lekker,wie zijn de anderen om jou te verbieden dit te doen.
waarom zou jij je k moeten voelen,ieder het zijne toch.