Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 17 oktober 2019 om 11:25
Nou ja, hij snurkt nogal - dus zijn ademhaling in de gaten houden is een makkie.
Deze hoeveelheid aanvallen (clusters) heeft hij een paar keer per maand. Helaas komen de clusters zelf ook vaak in clusters. De kans is vrij groot dat het later vandaag weer mis gaat - of die overdosis moet goed uitpakken.
Gewoonlijk heeft hij een paar losse aanvallen per dag.

donderdag 17 oktober 2019 om 11:57
donderdag 17 oktober 2019 om 11:57
Ik heb het inderdaad serieus overwogen, zelfs overlegd met hem of ik naar het ziekenhuis in Zwolle zou rijden, maar toen kwamen de aanvallen weer even minder vaak, dus op hoop van zegen terug gereden.
Gewoonlijk moet ik na 3x noodmedicatie 112 bellen en krijgt hij dezelfde dosis die ik nu heb gegeven via een infuus. Maar dan ligt hij dus wel volgens protocol aan een monitor.
Bijkomend nadeel van een ambulance bellen, is dat hij ook meteen een nacht ter observatie moet blijven - wat meestal nergens op slaat.
Gewoonlijk moet ik na 3x noodmedicatie 112 bellen en krijgt hij dezelfde dosis die ik nu heb gegeven via een infuus. Maar dan ligt hij dus wel volgens protocol aan een monitor.
Bijkomend nadeel van een ambulance bellen, is dat hij ook meteen een nacht ter observatie moet blijven - wat meestal nergens op slaat.

donderdag 17 oktober 2019 om 12:03

donderdag 17 oktober 2019 om 12:06
Gezellig!AeonOfWinter schreef: ↑17-10-2019 11:57Jezus Yette, sterkte vandaag!
Yas, jij ook heel veel sterkte.
Hier ook de handdoek in de ring gegooid nadat ik gisteren compleet ben ingestort. Vermoedelijk een burnout. Fijn.
(kut voor je)
donderdag 17 oktober 2019 om 12:07
AeonOfWinter schreef: ↑17-10-2019 11:57Jezus Yette, sterkte vandaag!
Hier ook de handdoek in de ring gegooid nadat ik gisteren compleet ben ingestort. Vermoedelijk een burnout. Fijn.

I like being a mess. It's who I am.

donderdag 17 oktober 2019 om 12:09
Ik denk dat als je in dit geval met je alarmlichten aan zelf over de vluchtstrook gaat, ze het ook wel door de vingers zien.

donderdag 17 oktober 2019 om 12:11
Wel gevaarlijk. Beter gewoon 112 bellen.
Er zijn ook altijd van die mafkezen die je dan gaan blokkeren of zonder te kijken hun auto de vluchtstrook op slingeren.

donderdag 17 oktober 2019 om 12:14

donderdag 17 oktober 2019 om 12:14
Ah welkom bij de club.AeonOfWinter schreef: ↑17-10-2019 11:57Jezus Yette, sterkte vandaag!
Superkut.

donderdag 17 oktober 2019 om 12:18
Deze 'blaf' staat bij mij op 1 regel en 'vliegt' zo door alle rasters heenSuðri schreef: ↑17-10-2019 12:14blafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblaf

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 17 oktober 2019 om 12:19
Suðri schreef: ↑17-10-2019 12:14blafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblaf
En dan zeggen ze dat honden zulke leuke dieren zijn. Volgens mij hebben die beesten één hersencel: wel blaffen of niet blaffen.