Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nahhh ... rustig ... hij snurkt nogal :P
Malinois schreef:
17-10-2019 11:20
Bah Yette wat heftig. Dan kun je ook geen kant op in die file. Dat is met recht een kutochtend. Is zo vaak aanvallen uitzonderlijk?
Hoe is het nu met hem?
Nou ja, hij snurkt nogal - dus zijn ademhaling in de gaten houden is een makkie.

Deze hoeveelheid aanvallen (clusters) heeft hij een paar keer per maand. Helaas komen de clusters zelf ook vaak in clusters. De kans is vrij groot dat het later vandaag weer mis gaat - of die overdosis moet goed uitpakken.

Gewoonlijk heeft hij een paar losse aanvallen per dag.
Dat is zeker een rot begin en volgende keer gewoon 112 bellen, desnoods voor advies.
Wat gaat napraat hard, ik kan het niet meer bijhouden.
Jeetje Yette wat heftig. En dan ook nog middenin zo'n file waar je niet uit kunt.
Is dit niet iets waar je wel 112 voor zou mogen bellen? Dat je dan onder begeleiding over de vluchtstrook kunt?

Sterkte maar weer!!
Ik zou idd ook gewoon 112 bellen, file is hun probleem, niet het mijne en zij zijn het gewend
Heftig zeg. Gewoon 112 bellen hoor, die ambulances hebben niet voor niets zo'n mooie sirene op het dak.
Jezus Yette, sterkte vandaag!
Yas, jij ook heel veel sterkte.

Hier ook de handdoek in de ring gegooid nadat ik gisteren compleet ben ingestort. Vermoedelijk een burnout. Fijn.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik heb het inderdaad serieus overwogen, zelfs overlegd met hem of ik naar het ziekenhuis in Zwolle zou rijden, maar toen kwamen de aanvallen weer even minder vaak, dus op hoop van zegen terug gereden.

Gewoonlijk moet ik na 3x noodmedicatie 112 bellen en krijgt hij dezelfde dosis die ik nu heb gegeven via een infuus. Maar dan ligt hij dus wel volgens protocol aan een monitor.

Bijkomend nadeel van een ambulance bellen, is dat hij ook meteen een nacht ter observatie moet blijven - wat meestal nergens op slaat.
En politiebegeleiding om over de vluchtstrook te mogen?
AeonOfWinter schreef:
17-10-2019 11:57

Hier ook de handdoek in de ring gegooid

Wat kut. :redrose:
AeonOfWinter schreef:

Hier ook de handdoek in de ring gegooid nadat ik gisteren compleet ben ingestort. Vermoedelijk een burnout. Fijn.
Gezellig!
(kut voor je)
Tsjonge Yette het wordt nog steeds niet makkelijker dus. Is er wel uitzicht dat het ooit beter gaat worden?
I like being a mess. It's who I am.
AeonOfWinter schreef:

:hug:
PoesinBoots schreef:
17-10-2019 11:59
En politiebegeleiding om over de vluchtstrook te mogen?

Ik denk dat als je in dit geval met je alarmlichten aan zelf over de vluchtstrook gaat, ze het ook wel door de vingers zien.
RikM schreef:
17-10-2019 12:09
Ik denk dat als je in dit geval met je alarmlichten aan zelf over de vluchtstrook gaat, ze het ook wel door de vingers zien.
Wel gevaarlijk. Beter gewoon 112 bellen.
Er zijn ook altijd van die mafkezen die je dan gaan blokkeren of zonder te kijken hun auto de vluchtstrook op slingeren.
Yette, wat heftig. Sterkte voor jullie allebei.

Aeon, sterkte, zorg goed voor jezelf.
blafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblaf
AeonOfWinter schreef:

Ah welkom bij de club.
Superkut.
Die to van het school wisselen vanwege leerlingen doet niet eens z’n best
Malinois schreef:
17-10-2019 12:15
Die to van het school wisselen vanwege leerlingen doet niet eens z’n best
Het was bij de OP al duidelijk. Jammer.
Oh bah Aeon! Daar ben je wel even zoet mee dan :|
Topic al weg geloof ik.
Suðri schreef:
17-10-2019 12:14
blafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblaf
Deze 'blaf' staat bij mij op 1 regel en 'vliegt' zo door alle rasters heen :lol: Illustreert heel goed hoe het voor jou is!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Suðri schreef:
17-10-2019 12:14

En dan zeggen ze dat honden zulke leuke dieren zijn. Volgens mij hebben die beesten één hersencel: wel blaffen of niet blaffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven