Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 17 oktober 2019 om 16:01
Het is hebben, hebben, hebben. Mensen nemen een hond maar kijken er verder niet naar om. Het houden van honden zou, net als bij vee, aan een vergunning onderworpen moeten zijn. Voorwaarden kunnen zijn dat er de meeste tijd iemand bij de hond is, dat de hondenbezitter een cursus heeft gevolgd, dat de woning een minimale grootte heeft die bij het ras past en dat de hond zonder pijn een trap op kan lopen.RikM schreef: ↑17-10-2019 12:27Mijn kwelgeest (twee deuren verderop) is net ook weer begonnen. Benieuwd hoe lang het nu weer duurt; vorige keer was het van 11 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds. Ik begrijp werkelijk niet waarom niemand die hond (en voor mijn part ook het baasje) een spuitje komt geven.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
donderdag 17 oktober 2019 om 16:05
Er zijn ook mensen die vinden dat zoiets zou moeten gebeuren voordat mensen aan kinderen (mogen) beginnen.oudebaas schreef: ↑17-10-2019 16:01Het is hebben, hebben, hebben. Mensen nemen een hond maar kijken er verder niet naar om. Het houden van honden zou, net als bij vee, aan een vergunning onderworpen moeten zijn. Voorwaarden kunnen zijn dat er de meeste tijd iemand bij de hond is, dat de hondenbezitter een cursus heeft gevolgd, dat de woning een minimale grootte heeft die bij het ras past en dat de hond zonder pijn een trap op kan lopen.
Ik vind het een beetje eng.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 17 oktober 2019 om 16:46
Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2019 16:38Verreweg de meeste mensen doen het prima met honden of kinderen. En de echte slechteriken weerhoud je er met zo'n verplichte cursus toch niet van stiekem een hond te nemen of kinderen te maken.
Nou inderdaad, krijg haast last van hondschaamte.

donderdag 17 oktober 2019 om 16:55
Ik zou niet weten waar te beginnen om de grenzen te bepalen. Anderzijds heb ik ook wel eens vol overtuiging gedacht; die is ver over die grens, waar die ook ligt.
donderdag 17 oktober 2019 om 17:24
Heel veel sterkte.AeonOfWinter schreef: ↑17-10-2019 11:57
Hier ook de handdoek in de ring gegooid nadat ik gisteren compleet ben ingestort. Vermoedelijk een burnout. Fijn.
En van die handdoek mag je een wurgkoordje maken, je schrijft hier echt al heel lang dat dit er aan zit te komen en je bazen er niets mee doen.
(Wurg ook even die buurhonden a.u.b.)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 17 oktober 2019 om 18:14
Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2019 18:06Doe dan Almere. Dan hoef je meteen driekwart van de aso's niet te verhuizen![]()

donderdag 17 oktober 2019 om 18:18
Gewoon naar de Bes eilanden. Net zoals de Fransen hun aso’s deporteerden naar Guyana en het Duivelseiland.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

donderdag 17 oktober 2019 om 18:27
On topic; of alle sekteleden zich even willen melden
Raar exemplaar hoor dit:
psyche/sektes/list_messages/451066

Raar exemplaar hoor dit:

donderdag 17 oktober 2019 om 18:43
Daar mogen er ook een aantal van enkeltje containerdorp.Star² schreef: ↑17-10-2019 18:27On topic; of alle sekteleden zich even willen melden![]()
Raar exemplaar hoor dit:

donderdag 17 oktober 2019 om 20:20
Jongens zijn het leukst.DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-10-2019 20:02Het gaat goed. Mijn babybuik groeit enorm. We weten nu wat het wordt. Het wordt een![]()
Blaf
Blaf
Blaf
Blaf
Blaf
Blaf

donderdag 17 oktober 2019 om 20:36
DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-10-2019 20:02Het gaat goed. Mijn babybuik groeit enorm. We weten nu wat het wordt. Het wordt een![]()
Ah leuk Duchess!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 17 oktober 2019 om 20:45
Op Twitter volg ik @ForExposure_txt
donderdag 17 oktober 2019 om 20:59
Jup. En je toch nog schuldig voelen he? Van de zotte

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.