Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
17-10-2019 12:27
Mijn kwelgeest (twee deuren verderop) is net ook weer begonnen. Benieuwd hoe lang het nu weer duurt; vorige keer was het van 11 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds. Ik begrijp werkelijk niet waarom niemand die hond (en voor mijn part ook het baasje) een spuitje komt geven.
Het is hebben, hebben, hebben. Mensen nemen een hond maar kijken er verder niet naar om. Het houden van honden zou, net als bij vee, aan een vergunning onderworpen moeten zijn. Voorwaarden kunnen zijn dat er de meeste tijd iemand bij de hond is, dat de hondenbezitter een cursus heeft gevolgd, dat de woning een minimale grootte heeft die bij het ras past en dat de hond zonder pijn een trap op kan lopen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
17-10-2019 16:01
Het is hebben, hebben, hebben. Mensen nemen een hond maar kijken er verder niet naar om. Het houden van honden zou, net als bij vee, aan een vergunning onderworpen moeten zijn. Voorwaarden kunnen zijn dat er de meeste tijd iemand bij de hond is, dat de hondenbezitter een cursus heeft gevolgd, dat de woning een minimale grootte heeft die bij het ras past en dat de hond zonder pijn een trap op kan lopen.
Er zijn ook mensen die vinden dat zoiets zou moeten gebeuren voordat mensen aan kinderen (mogen) beginnen.
Ik vind het een beetje eng.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Verreweg de meeste mensen doen het prima met honden of kinderen. En de echte slechteriken weerhoud je er met zo'n verplichte cursus toch niet van stiekem een hond te nemen of kinderen te maken.
Solomio schreef:
17-10-2019 15:47
Je had erbij moeten zijn denk ik. :sigh:
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
17-10-2019 16:38
Verreweg de meeste mensen doen het prima met honden of kinderen. En de echte slechteriken weerhoud je er met zo'n verplichte cursus toch niet van stiekem een hond te nemen of kinderen te maken.

Nou inderdaad, krijg haast last van hondschaamte.
Solomio schreef:
17-10-2019 16:05
Er zijn ook mensen die vinden dat zoiets zou moeten gebeuren voordat mensen aan kinderen (mogen) beginnen.
Ik vind het een beetje eng.

Ik zou niet weten waar te beginnen om de grenzen te bepalen. Anderzijds heb ik ook wel eens vol overtuiging gedacht; die is ver over die grens, waar die ook ligt.
Sommige mensen moet je gewoon in een containerdorp opsluiten.
AeonOfWinter schreef:
17-10-2019 11:57

Hier ook de handdoek in de ring gegooid nadat ik gisteren compleet ben ingestort. Vermoedelijk een burnout. Fijn.
Heel veel sterkte.
En van die handdoek mag je een wurgkoordje maken, je schrijft hier echt al heel lang dat dit er aan zit te komen en je bazen er niets mee doen.
(Wurg ook even die buurhonden a.u.b.)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Suðri schreef:
17-10-2019 17:00
Sommige mensen moet je gewoon in een containerdorp opsluiten.

Op de Noordzee graag. En dan laten afzinken.
Suðri schreef:
17-10-2019 17:00
Sommige heel veel mensen moet je gewoon in een containerdorp opsluiten.
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 17-10-2019 17:33
1.33% gewijzigd
Doe maar een containermetropool. Ik heb rust nodig.
SHIFTY schreef:
17-10-2019 16:55
Ik zou niet weten waar te beginnen om de grenzen te bepalen. Anderzijds heb ik ook wel eens vol overtuiging gedacht; die is ver over die grens, waar die ook ligt.
Oh, dat denk ik wel vaker :proud:
broekrok schreef:
17-10-2019 17:32
Doe ik eens mild :proud:
Suðri schreef:
17-10-2019 17:39
Doe ik eens mild :proud:
:puh:
yette schreef:
17-10-2019 17:32
Doe maar een containermetropool. Ik heb rust nodig.

Ik heb al eens eerder voorgesteld om een Waddeneiland op te offeren. Als we nou één van de grotere nemen, daar kun je aardig wat aso's op kwijt. :bye:
RikM schreef:
17-10-2019 17:47
Ik heb al eens eerder voorgesteld om een Waddeneiland op te offeren. Als we nou één van de grotere nemen, daar kun je aardig wat aso's op kwijt. :bye:
Doe dan Almere. Dan hoef je meteen driekwart van de aso's niet te verhuizen :D
Lady*Voldemort schreef:
17-10-2019 18:06
Doe dan Almere. Dan hoef je meteen driekwart van de aso's niet te verhuizen :D

:-D Slim! En dan geven we gewoon de hele Flevopolder terug aan het IJsselmeer.
RikM schreef:
17-10-2019 17:47
Gewoon naar de Bes eilanden. Net zoals de Fransen hun aso’s deporteerden naar Guyana en het Duivelseiland.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
On topic; of alle sekteleden zich even willen melden :bonk:
Raar exemplaar hoor dit:

psyche/sektes/list_messages/451066
Star² schreef:
17-10-2019 18:27
On topic; of alle sekteleden zich even willen melden :bonk:
Raar exemplaar hoor dit:

psyche/sektes/list_messages/451066
Daar mogen er ook een aantal van enkeltje containerdorp.
Star² schreef:
17-10-2019 12:22
Hoe is het DMM?
Het gaat goed. Mijn babybuik groeit enorm. We weten nu wat het wordt. Het wordt een 💙
DuchessMeganMarkle schreef:
17-10-2019 20:02
Het gaat goed. Mijn babybuik groeit enorm. We weten nu wat het wordt. Het wordt een 💙
Jongens zijn het leukst.

Blaf
Blaf
Blaf
Blaf
Blaf
Blaf
:'(
DuchessMeganMarkle schreef:
17-10-2019 20:02

Ah leuk Duchess!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
aliva schreef:
17-10-2019 08:38
Het is op dit forum al een paar keer voorbij gekomen, maar ik kan het niet vinden : een site of webpagina mrt allemaal argumenten waarom anderen vinden dat iemand gratis voor hen moet werken.

Was een creatief beroep. Heeft iemand dat linkje?
Op Twitter volg ik @ForExposure_txt
feow schreef:
17-10-2019 17:24
Heel veel sterkte.
En van die handdoek mag je een wurgkoordje maken, je schrijft hier echt al heel lang dat dit er aan zit te komen en je bazen er niets mee doen.
(Wurg ook even die buurhonden a.u.b.)
Jup. En je toch nog schuldig voelen he? Van de zotte :frusty:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven