Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 29 oktober 2019 om 20:45
Als ik ze proef weet ik wrs wat het is, maar zo niet.YellowLemon schreef: ↑29-10-2019 20:44Dan had je de helft lekker gevonden. Spekbonen lijken heel veel op snijbonen. (Maar dit wist je misschien wel) Die had ik, en sperziebonen.![]()
dinsdag 29 oktober 2019 om 20:51
dinsdag 29 oktober 2019 om 20:53
Puur wetenschappelijk gezien heeft een glas bier de voedingswaarde van twee bruine boterhammen met kaasippy schreef: ↑29-10-2019 20:51Wat een teleurstelling zeg. Een feestje zonder feestvarken.
Is er nog iets te drinken dan maar? Vlierbessenwijn, is dat wat? Met dank aan een gebroken kies eet ik deze week alleen nog maar vloeibaar maar er is me vandaag heel behulpzaam uitgelegd dat bier eigenlijk eten is. Biochemisch gezien ofzo.![]()
dinsdag 29 oktober 2019 om 20:56
Neeee gatver.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:18
Doen! DIt keer een beetje kritisch graag
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:19
ik lees een hele ernstige post van de mods en de enige die een ban hadden waren ik, WW en alledagenheeldruk. die laatste was heel druk dus die was het niet. Ik heb schreef enkel een kritisch stukje dus HEEFT DE WICKED WITCH DE MODJES BEDREIGD????? het moet wel IETS HEEL ERGS zijn, want de mods durven niet eens meer op het topic. waar moet het heen op deze manier, kan ik iets betekenen in mediation/ bemiddeling ofzo?
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:20
Hoe heet die mediator van die blogjes nou? Die lijkt me echt geschikt.S-Meds schreef: ↑29-10-2019 21:19ik lees een hele ernstige post van de mods en de enige die een ban hadden waren ik, WW en alledagenheeldruk. die laatste was heel druk dus die was het niet. Ik heb schreef enkel een kritisch stukje dus HEEFT DE WICKED WITCH DE MODJES BEDREIGD????? het moet wel IETS HEEL ERGS zijn, want de mods durven niet eens meer op het topic. waar moet het heen op deze manier, kan ik iets betekenen in mediation/ bemiddeling ofzo?