Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lacuba schreef:
06-11-2019 15:17
Ik denk dat iedereen wel weet wat een spoiler is. Maar in het betreffende topic werd geen spoiler geplaatst. Slechts nagepraat over de afleveringen tot nu toe. Daar lees en schrijf je natuurlijk alleen als je een kijkt/gekeken hebt. Waarom anders...
Ik ben er klaar mee.

Net beweer je nog van niet. Wouter Bos is er niks bij.
Lacuba schreef:
Ik denk dat iedereen wel weet wat een spoiler is. Maar in het betreffende topic werd geen spoiler geplaatst. Slechts nagepraat over de afleveringen tot nu toe. Daar lees en schrijf je natuurlijk alleen als je een kijkt/gekeken hebt. Waarom anders...
Ik ben er klaar mee.

Te sneu dit. Er is nu al 100 keer uitgelegd dat niet iedereen tv kijkt op dezelfde momenten hé.
Het is 2019 en er is on demand en opnemen en en en...

Maar fijn dat je het snapt :nope:
Star² schreef:
06-11-2019 15:18
Net beweer je nog van niet. Wouter Bos is er niks bij.
Ach wat ben ik toch wispelturig. Goed dat je me er op wijst.
Ik zei: dat niet iedereen "begrijpt" wat een spoiler is. Iets anders onder een spoiler verstaat blijkbaar. Valt ook niet mee hè?
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 06-11-2019 15:22
25.69% gewijzigd
PoesinBoots schreef:
06-11-2019 15:18
Ik kijk die pulp niet. Maar als daar gespoilerd wordt moet dat in de OP.

Ik ook niet maar er wordt al 61 pagina's over het programma gepraat dus ja, als ik dan de hele serie nog moet kijken....
Het is wat, met die mensen die weggaan.
herfstappeltaart schreef:
Waarom heeft nog niemand de TO in het Gezeik in Meerdijk-topic gewaarschuwd? :whip:

:hihi:
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
06-11-2019 15:20
Ik ook niet maar er wordt al 61 pagina's over het programma gepraat dus ja, als ik dan de hele serie nog moet kijken....

Als het in de titel (en uitleg OP evt) staat en jij moet die hele serie nog kijken dan kun je er dus voor kiezen daar niet lezen.

Bij geen waarschuwing lees je hoogstwaarschijnlijk dingen die je nog niet had willen weten.
PoesinBoots schreef:
Te sneu dit. Er is nu al 100 keer uitgelegd dat niet iedereen tv kijkt op dezelfde momenten hé.

Nou jij nog...
Star² schreef:
06-11-2019 15:21
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
PoesinBoots schreef:

Dan ga je natuurlijk nog niet meelezen of -schrijven in dat topic. Duh!
Lacuba schreef:
06-11-2019 15:24
Dan ga je natuurlijk nog niet meelezen of -schrijven in dat topic. Duh!

Niet als er in de topictitel gewaarschuwd wordt voor spoilers.

Zoals het in de huisregels staat...
Star² schreef:
06-11-2019 15:21

PoesinBoots schreef:
06-11-2019 15:25
Niet als er in de topictitel gewaarschuwd wordt voor spoilers.

Zoals het in de huisregels staat...
Wat kan er anders in zo'n topic staan? Anders dan uiteraard "spoilers" voor mensen die de serie/de film nog niet gezien hebben?
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 06-11-2019 15:27
17.08% gewijzigd
Lacuba schreef:
06-11-2019 15:26
Wat kan er anders in zo'n topic staan?

Doe je het nou expres dit?
PoesinBoots schreef:
06-11-2019 15:27
Doe je het nou expres dit?
Geen antwoord meer? :) Geef eens een voorbeeld dan?
En dat doe je het expres? Wat bedoel je daar nu mee? Schrijf jij vaak iets per ongeluk?
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 06-11-2019 15:29
22.00% gewijzigd
PoesinBoots schreef:
06-11-2019 15:26

Nou als je dan toch wacht zeg ik nog ff iets. Ongeveer de hele entertainment-pijler staat vol met spoilers als je het opvat zoals jullie. Programma's als Steenrijk-Straatarm, Paleis voor een Prikkie, Help mijn man is klusser, overal wordt het hele programma besproken inclusief de afloop zonder spoiler-waarschuwing. Misschien hebben de mods die niet gelezen?
Come-on....
Misschien kunnen de huisregels verduidelijkt worden, ik ga het voorstellen aan de Mods.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
06-11-2019 15:28
Nou als je dan toch wacht zeg ik nog ff iets. Ongeveer de hele entertainment-pijler staat vol met spoilers als je het opvat zoals jullie. Programma's als Steenrijk-Straatarm, Paleis voor een Prikkie, Help mijn man is klusser, overal wordt het hele programma besproken inclusief de afloop zonder spoiler-waarschuwing. Misschien hebben de mods die niet gelezen?
Come-on....

Afbeelding
06-11-2019 15:28
Come-on....
Natuurlijk!!! Zoals het F1 topic. enz enz. Je praat gewoon samen over een lopend programma en geeft natuurlijknooit spoilers die jij alleen kan weten en die het plezier van anderen kunnen verpesten.
Argentovivo schreef:
06-11-2019 15:29
Misschien kunnen de huisregels verduidelijkt worden, ik ga het voorstellen aan de Mods.

Graag, dit hier is een gezuig van niks.
Star² schreef:
06-11-2019 15:30
Afbeelding

Goeie, inhoudelijke reactie.
Argentovivo schreef:
06-11-2019 15:29
Zou niet zo gek zijn. In ieder geval wel handig dat ze niet zonder check "niet-spoilers" zomaar weghalen.
Mods, mods, Meghan Markle is bevallen en ik had het nog helemaal niet willen weten. Mods, haal het weg!
06-11-2019 15:31
Goeie, inhoudelijke reactie.
Tja, gebrek aan argumenten.
The Walking dead, idem dito.
Vol spoilers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven