Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Sorry. 39.
Maar die schoenen zijn het enige dat niet in m'n plaatje past. Ik draag er platte, hoge, (lompe?) schoenen bij.
yette schreef:
08-11-2019 20:25
Nah, ik ben gek op wol. Niks geen moltons, gewoon op 30° en dan plat op het wasrek. Ik heb tig bonte varianten.
Mocht je zoiets als dit tegenkomen in maat 42 met een frot op d'r kop - zeg me dan ff gedag ;-D Afbeelding
Dit is dan weer heel leuk :heart:
Sudrì schreef:
08-11-2019 18:18
Nou, die Bram wil ik wel eens spreken.
Run
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Mali, wat vindt jij van "is dit nog positief" onprofessioneel of niet?
Malinois schreef:
08-11-2019 20:39
Dit is dan weer heel leuk :heart:
Dankjewel!
Zoveel kleur is ook fijn voor je humeur :)
Malinois schreef:
08-11-2019 19:56
Lamswollen truien op de hand wassen. Er is echt maar één forummer die zo’n zin zou kunnen schrijven.
Ik las laatst ergens dat je wol gewoon op een kort programma moet wassen en niet apart. Gaat prima. Shirtje en leggings enzo rek ik even op en hang ik gewoon aan het wasrek.
Sudrì schreef:
08-11-2019 21:11
Ik las laatst ergens dat je wol gewoon op een kort programma moet wassen en niet apart. Gaat prima. Shirtje en leggings enzo rek ik even op en hang ik gewoon aan het wasrek.
Exact.

En als het mis gaat, geef je het aan de kat. Of je maakt er een etui van en een sleeve voor je laptop. Dan is gekrompen, stevige, stugge wol juist nuttig.
Sudrì schreef:
08-11-2019 21:11
Wol kun je prima zelf wassen, mits op lage temperatuur. Beetje centrifugeren kan ook geen kwaad als de trommel flink vol zit. Het enige wat je met wollen stoffen (>50 %) niet moet doen is in de droger gooien.
Ik vind dat kleding waar je zorgvuldiger mee moet omgaan dan met een scherp staande granaat gewoon stom is. Daar ga ik mijn tijd niet mee verdoen.
Lady*Voldemort schreef:
08-11-2019 21:18
Wol kun je prima zelf wassen, mits op lage temperatuur. Beetje centrifugeren kan ook geen kwaad als de trommel flink vol zit. Het enige wat je met wollen stoffen (>50 %) niet moet doen is in de droger gooien.
Juist Zo hoog mogelijk centrifugeren.
Betty_Slocombe schreef:
Ik vind dat kleding waar je zorgvuldiger mee moet omgaan dan met een scherp staande granaat gewoon stom is. Daar ga ik mijn tijd niet mee verdoen.
Die gaan bij mij ook gewoon op 30°. Niet centifugeren, plat drogen.
Maud*de*Braose schreef:
08-11-2019 20:48
Mali, wat vindt jij van "is dit nog positief" onprofessioneel of niet?
Nee dat vind ik niet meer professioneel. Al kan het zijn dat die hulpverlener geen idee heeft hoe deze mevrouw erin staat hoor.

Maar contact na zoveel jaar kan op zich prima, al moet je je dan wel ver houden van zaken die bij een hulpverlener horen. Dus deze hulpverlener zou ook moeten terugverwijzen naar de huidige hulpverlener. Ik ben zelf ook bevriend met een ex client, maar dat is gelijkwaardig en vriendschappelijk. Ik heb geen enkele rol als hulpverlener meer en dat zou ik ook af kappen. Of ik zou er niet aan begonnen zijn als er nog problemen waren eigenlijk.
yette schreef:
08-11-2019 21:26
Die gaan bij mij ook gewoon op 30°. Niet centifugeren, plat drogen.
Precies. Ook met afweergeschut en mortieren geen gedoe in mijn washok!
Lady*Voldemort schreef:
Wol kun je prima zelf wassen, mits op lage temperatuur. Beetje centrifugeren kan ook geen kwaad als de trommel flink vol zit.

Mijn truien waren daar anders helemaal niet blij mee. :(
Malinois schreef:
08-11-2019 21:31
Nee dat vind ik niet meer professioneel. Al kan het zijn dat die hulpverlener geen idee heeft hoe deze mevrouw erin staat hoor.

Maar contact na zoveel jaar kan op zich prima, al moet je je dan wel ver houden van zaken die bij een hulpverlener horen. Dus deze hulpverlener zou ook moeten terugverwijzen naar de huidige hulpverlener. Ik ben zelf ook bevriend met een ex client, maar dat is gelijkwaardig en vriendschappelijk. Ik heb geen enkele rol als hulpverlener meer en dat zou ik ook af kappen. Of ik zou er niet aan begonnen zijn als er nog problemen waren eigenlijk.
Dank je, wilde even van een prof horen hoe die er tegenaan kijkt.
Komt wel overeen met mijn gedachte in de situatie die de to beschrijft.
Betty_Slocombe schreef:
08-11-2019 21:32
Wol gewoon op zijn hoogste stand centrifugeren. Even oprekken en ophangen.
Maud*de*Braose schreef:
08-11-2019 21:33
Dank je, wilde even van een prof horen hoe die er tegenaan kijkt.
Komt wel overeen met mijn gedachte in de situatie die de to beschrijft.
Nou ja wat wel kan is dat na jaren een cliënt nog eens mailt, naar jou als hulpverlener, en dan kan ik me voorstellen dat je vanuit die rol meedenkt en iemand naar eigen hulpverlening probeert te krijgen. Mogelijk vertelt deze to niet aan deze hulpverlener dat ze nog hulpverlening heeft.
Malinois schreef:
08-11-2019 21:40
Nou ja wat wel kan is dat na jaren een cliënt nog eens mailt, naar jou als hulpverlener, en dan kan ik me voorstellen dat je vanuit die rol meedenkt en iemand naar eigen hulpverlening probeert te krijgen. Mogelijk vertelt deze to niet aan deze hulpverlener dat ze nog hulpverlening heeft.
To zegt dat ze het met oude hulpverlener over nieuwe heeft. Als ze iets stom vindt van nieuwe. En openhartiger met oude dan nieuwe praat. Dat klinkt niet alsof oude haar terugstuurt en zelf alleen neutrale gesprekjes heeft. Maar we weten natuurlijk niet van de hoed en de rand.
Betty_Slocombe schreef:
08-11-2019 21:32
Juist. Het is geen hogere wiskunde, toch?
Maud*de*Braose schreef:
08-11-2019 12:59
Ik lees nu het boek van Jodi Kantor "zij zei", over hun onderzoek naar harvey weinstein. Erg interessant!

Koffie zet ik in een filterapparaat, dat vind ik altijd nog het lekkerst. Die aroma boy mag wel een keer een beschuitje voor me smeren. Kan ie vast ook wel.
De docu over R. Kelly kwam hier ook nogal binnen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mijn kind wil naar een optreden in de Melkweg. Ik vind het helemaal niets. Die loopt in 12418 loten tegelijk.
yette schreef:
08-11-2019 20:25
Nah, ik ben gek op wol. Niks geen moltons, gewoon op 30° en dan plat op het wasrek. Ik heb tig bonte varianten.
Mocht je zoiets als dit tegenkomen in maat 42 met een frot op d'r kop - zeg me dan ff gedag ;-D Afbeelding
:flirting: Staat mij niet, maar vind deze stijl zoooo mooi!
En ik heb ook zo'n frot op mijn kop sinds mijn kapper is gaan rentenieren op z'n 45 ste... Ik doe iets niet goed...
oudblond wijzigde dit bericht op 08-11-2019 22:48
10.16% gewijzigd
Sudrì schreef:
08-11-2019 22:44
Mijn kind wil naar een optreden in de Melkweg. Ik vind het helemaal niets. Die loopt in 12418 loten tegelijk.
Welk concert?
Oudblond schreef:
08-11-2019 22:47
Welk concert?
Ik mocht geen concert zeggen. Ik pb je even!
Sudrì schreef:
08-11-2019 22:44
Ga je mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven