Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sudrì schreef:
08-11-2019 22:44
Mijn kind wil naar een optreden in de Melkweg. Ik vind het helemaal niets. Die loopt in 12418 loten tegelijk.
Oh ja, dat zou ik ook gewoon liever niet willen.

"Mijn man wil nog geen tweede, maar ik wel. Nu wil ik stiekem stoppen met de pil en niets tegen hem zeggen. Heeft iemand ervaring met deze methode?"
Nouschi schreef:
08-11-2019 22:49
Ga je mee.
Daar zit-ie echt niet op te wachten :rofl:
Betty_Slocombe schreef:
08-11-2019 22:50
Oh ja, dat zou ik ook gewoon liever niet willen.

Waarom niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sudrì schreef:
08-11-2019 22:51
Daar zit-ie echt niet op te wachten :rofl:
Hoe oud issie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
08-11-2019 22:49
Ga je mee.
Dan wil hij niet meer :-D

Mosterd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
08-11-2019 22:52
Hoe oud issie?
16
Sudrì schreef:
08-11-2019 22:53
16
Met vrienden?
Sudrì schreef:
08-11-2019 22:53
16
Wat kan er mis gaan?
Nouschi schreef:
08-11-2019 22:55
Met vrienden?
Ja.

Mis? Alles :proud:
Nouschi schreef:
08-11-2019 22:52
Waarom niet?
Als ik mijn kind niet zou kunnen vertrouwen of mijn kind is te goed van vertrouwen of heeft vaak pech, dan wil ik mijn kind niet in potentieel onveilige/gevaarlijke situaties.
Aan de andere kant vinden veel mensen mij vaak een veel te makkelijke moeder, dus je doet het niet zo snel goed.
Mijn neefje is 16. Als hij zou mogen van zijn ouders zou ik hem ophalen. Maar ik woon er natuurlijk.
Betty_Slocombe schreef:
08-11-2019 22:57
Als ik mijn kind niet zou kunnen vertrouwen of mijn kind is te goed van vertrouwen of heeft vaak pech, dan wil ik mijn kind niet in potentieel onveilige/gevaarlijke situaties.
Aan de andere kant vinden veel mensen mij vaak een veel te makkelijke moeder, dus je doet het niet zo snel goed.
Hoeft een concert toch niet te zijn?
Betty_Slocombe schreef:
Wat is er onveilig/gevaarlijk aan een concert in de Melkweg?
Nouschi schreef:
Mijn neefje is 16. Als hij zou mogen van zijn ouders zou ik hem ophalen. Maar ik woon er natuurlijk.
Zullen we Sukind samen ophalen? ik kan nog wat 'toezicht' ter plaatse regelen :D

Zonder gekheid: Ik ging op die leeftijd alleen naar festivals. Maar dat was een andere tijd. En door de verhalen van mijn man die erg thuis is in de clubwereld, weet ik ook niet of ik mijn 16-jarige... Met vrienden waarschijnlijk wel. Als ik de dynamiek van de vriendengroep zou kennen.
Nouschi schreef:
Tante is natuurlijk weer anders dan je moeder. Zeker ook omdat ze allemaal hetzelfde traject reizen.
broekrok schreef:
08-11-2019 23:00
Hangt helemaal af van de band/soort publiek. Bij sommige concerten staan er preventief al ambulances klaar.
Oudblond schreef:
08-11-2019 23:01
Zullen we Sukind samen ophalen? ik kan nog wat 'toezicht' ter plaatse regelen :D

Zonder gekheid: Ik ging op die leeftijd alleen naar festivals. Maar dat was een andere tijd. En door de verhalen van mijn man die erg thuis is in de clubwereld, weet ik ook niet of ik mijn 16-jarige... Met vrienden waarschijnlijk wel. Als ik de dynamiek van de vriendengroep zou kennen.

Hangt ook een beetje van het soort concert af natuurlijk maar als het gewoon een bandje is zie ik niet in waarom niet. Alleen door A'dam lopen 's nachts zou ik niet zien zitten.
*
nouschi wijzigde dit bericht op 08-11-2019 23:04
0.00% gewijzigd
broekrok schreef:
08-11-2019 23:00
Geloof me, als er ergens een gevaarte is/domme beslissing te nemen valt/niet opletten, dan staat mijn zoon vooraan.
Nouschi schreef:
08-11-2019 23:02
Hangt ook een beetje van het soort concert af natuurlijk maar als het gewoon een bandje is zie ik niet in waarom niet. Alleen door A'dam lopen 's nachts zou ik niet zien zitten.
Het is gelukkig wel aan het begin van de avond. Een rapper.
Dat concert is niet gevaarlijk. Maar ik neem aan dat het kind alleen met het OV reist. Ik heb het nu niet over Sudri's kind, maar over een hypothetisch kind trouwens.
Als ik een kind zou hebben dat alleen van en naar een grotere plaats gaat (Amsterdam, Rotterdam of Stadskanaal) dan zou ik zeker willen weten dat het kind gewoon van a-->b gaat, het concert bezoekt en terugkomt. Als ik dat niet zeker zou weten, zou ik het geen goed idee vinden.
Dat is toch niet gek?
Betty_Slocombe schreef:
08-11-2019 23:03
Dat concert is niet gevaarlijk. Maar ik neem aan dat het kind alleen met het OV reist. Ik heb het nu niet over Sudri's kind, maar over een hypothetisch kind trouwens.
Als ik een kind zou hebben dat alleen van en naar een grotere plaats gaat (Amsterdam, Rotterdam of Stadskanaal) dan zou ik zeker willen weten dat het kind gewoon van a-->b gaat, het concert bezoekt en terugkomt. Als ik dat niet zeker zou weten, zou ik het geen goed idee vinden.
Dat is toch niet gek?
Dit. Daarbij is hij dat weekend bij zijn vader en die vindt alles goed en liegt over alles tegen mij :)
Dat maakt het nog lastiger.
Sudrì schreef:
08-11-2019 23:03
Geloof me, als er ergens een gevaarte is/domme beslissing te nemen valt/niet opletten, dan staat mijn zoon vooraan.
Dan is het makkelijk.

Brengen en halen en anders niet.
broekrok schreef:
08-11-2019 23:05
Dan is het makkelijk.

Ja precies.
broekrok schreef:
08-11-2019 23:05
Dan is het makkelijk.

Het is al toegezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven