Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 1 december 2019 om 16:51
Jij bent altijd razendsnel met plaatjes! Ik vind het altijd wel fijn: illustratie zonder veel woorden.blijfgewoonbianca schreef: ↑01-12-2019 10:24Nou, ik vond het eigenlijk wel een lekker topic. Lekker een beetje plaatjes er bij zoeken en zo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 1 december 2019 om 17:52
Ik vind Coco wel een mooie naam voir jou. Past welCoconuts12 schreef: ↑01-12-2019 15:27Daarom wilde ik ook niet wisselen. Ik herken ook zelden iemand terug. Maar wen nog altijd niet aan deze.

zondag 1 december 2019 om 17:59
Ik ben er ook niet zo goed in, in oude forummers herkennen als ze een nieuw jasje hebben aangetrokken. Maar jou herkende ik echt meteen.Coconuts12 schreef: ↑01-12-2019 15:27Daarom wilde ik ook niet wisselen. Ik herken ook zelden iemand terug. Maar wen nog altijd niet aan deze.

zondag 1 december 2019 om 18:00
Ik ook.Lady*Voldemort schreef: ↑01-12-2019 17:59Ik ben er ook niet zo goed in, in oude forummers herkennen als ze een nieuw jasje hebben aangetrokken. Maar jou herkende ik echt meteen.

zondag 1 december 2019 om 18:10
Dank je. Dat hij bij me past vind ik ook. Maar wen er zo slecht aan. Aangezien ik nu over werkelijk zo goed als alles twijfel, wacht ik nog even met wisselen.

zondag 1 december 2019 om 18:10
Wat grappig!Lady*Voldemort schreef: ↑01-12-2019 17:59Ik ben er ook niet zo goed in, in oude forummers herkennen als ze een nieuw jasje hebben aangetrokken. Maar jou herkende ik echt meteen.

zondag 1 december 2019 om 18:11
Dan zet je 't af

zondag 1 december 2019 om 18:15
Nee , snap ik met deze naam.
Ik zie ook veel nieuwe namen ertussen zitten die ik niet herken . Komt omdat ik na zoveel tijd het forum even zat ben en dan wegga om paar maanden later weer terug te komen .
zondag 1 december 2019 om 18:18
Maar waarom dan met een nieuwe nick?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 1 december 2019 om 18:30
Goed besluit denk ik. Anders kies je misschien toch niet goed. Ik heb al vaker nicks gekozen die toch niet helemaal goed pasten. Blijft toch proberen. Maud vind ik wel fijn.Coconuts12 schreef: ↑01-12-2019 18:10Dank je. Dat hij bij me past vind ik ook. Maar wen er zo slecht aan. Aangezien ik nu over werkelijk zo goed als alles twijfel, wacht ik nog even met wisselen.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 01-12-2019 18:32
2.89% gewijzigd