Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 14 november 2019 om 21:41
donderdag 14 november 2019 om 21:53
Eens.
Wereldvrede, glitters en Sint gaan niet meer samen.
Maar voorpret kan wel.
En ik heb ergens nog een grover met een pietenmuts, maar dat vind ik nu niet echt een fijn plaatje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 14 november 2019 om 22:24

donderdag 14 november 2019 om 22:45
Grappig wel. Zebra’s hebben een zwarte onderhuid met wit haar schijnt, net als ijsberenflorence13 schreef: ↑14-11-2019 22:38ach, het is helemaal geen paard, het is gewoon stiekem een zebra, maar dat was weer te politiek correct.
Een zebra is geen paard met strepen
vrijdag 15 november 2019 om 04:24
Maar Enn moet wel de tijd hebben om al die ava's te maken.
Bijtijds beginnen dus.
Ava pas gebruiken vanaf 6 december.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 15 november 2019 om 07:06
.......En ik had niet eens gediscussieerd over ZP

Naja.....weer wat geleerd.
Mijn post is ook helemaal niet weggehaald.
vrijdag 15 november 2019 om 07:56
Er is wel een post van je gegumd.herfstappeltaart schreef: ↑15-11-2019 07:06.......En ik had niet eens gediscussieerd over ZP, alleen even met Lilalinda gebabbeld over de al dan niet makkelijke herkenbaarheid van roetveegp-pi-e-t-e-n. Maar blijkbaar mocht ik het hele ZP woord niet noemen.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 15 november 2019 om 08:08
Volgens mij moet ik die van mij nog wel ergens hebben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 15 november 2019 om 08:41
Nou, het was iig Heel Erg.herfstappeltaart schreef: ↑15-11-2019 08:10O ja helemaal in het begin. Ik weet niet eens meer wat er stond joh.

David Dunning
David Dunning

vrijdag 15 november 2019 om 08:44
Volgens mij ging het over regenboogpietjes en dat het je niet uitmaakte hoe ze er uitzagen iets in die richting.herfstappeltaart schreef: ↑15-11-2019 07:06.......En ik had niet eens gediscussieerd over ZP, alleen even met Lilalinda gebabbeld over de al dan niet makkelijke herkenbaarheid van roetveegp-pi-e-t-e-n. Maar blijkbaar mocht ik het hele ZP woord niet noemen.