Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Calypso- schreef:
24-11-2019 16:25
Ze wilde het niet . Dat is iets wat ze zeker weet als het die nacht gebeurd is. Alles wees erop dat ze de nacht ervoor seks had gehad . Hoe noem jij dat dan?
Ik reageer op jouw: als je het zo voelt is het ook zo. En dat is niet waar. Als ik me door jou geslagen voel wil het niet zeggen dat je me ook geslagen hebt.
Verder zeg ik helemaal niets over dat topic of over die TO.
RikM schreef:
24-11-2019 16:05
Dus die vent gaat haar zitten appen de volgende dag of ze wel aan de pil is en uit pure angst verwijdert ze dat appje? Heel vreemd.

En ze gaat niet in op de tip hoe ze die appjes kan terughalen. Ze blijft maar herhalen dat haar vriend al zo boos was en dat zij zich zo schuldig voelt. Zonder iets te doen met goeie adviezen. Het is ook al een week geleden. Het zou inderdaad goed nep kunnen zijn.

Maar ik maak me wel enorm kwaad anoniem-met-nummertjes en Sugar Miss die min of meer zeggen 'eigen schuld'. Echt absurd. Nep of echt, deze mensen denken blijkbaar echt zo, en dat is bizar.
Sudrì schreef:
24-11-2019 16:30
Ik reageer op jouw: als je het zo voelt is het ook zo. En dat is niet waar. Als ik me door jou geslagen voel wil het niet zeggen dat je me ook geslagen hebt.
Verder zeg ik helemaal niets over dat topic of over die TO.
Wie bepaald dan wanneer je verkracht bent ? En dan heb ik het niet over de juridische kant .Vrouwen worden zelfs binnen hun huwelijk verkracht of tijdens de seks zelf . Daar is hier nog een heel topic over geweest .
RikM schreef:
24-11-2019 16:06
En welke vent laat z'n vriendin nou ladderzat ergens achter? Dan bel je toch een taxi? Of je blijft allebei pitten.

Hier ging de bullshitradar af inderdaad.
Marana schreef:
24-11-2019 16:30
En ze gaat niet in op de tip hoe ze die appjes kan terughalen. Ze blijft maar herhalen dat haar vriend al zo boos was en dat zij zich zo schuldig voelt. Zonder iets te doen met goeie adviezen. Het is ook al een week geleden. Het zou inderdaad goed nep kunnen zijn.

Maar ik maak me wel enorm kwaad anoniem-met-nummertjes en Sugar Miss die min of meer zeggen 'eigen schuld'. Echt absurd. Nep of echt, deze mensen denken blijkbaar echt zo, en dat is bizar.
Dat laatste inderdaad . Je zult zo’n moeder of vriendin hebben zeg.
RikM schreef:
24-11-2019 16:20
Dat is ook iets waar ik over val. Dát allemaal in je OP en je dan nog afvragen of je verkracht bent? Wat denk je nou zelf?
waarom? Het is vaak helemaal niet zo duidelijk en vooral omdat TO in dit geval geen enkele herinnering heeft. Als je van je fiets wordt getrokken en verkracht, is het heel duidelijk. Verkrachting binnen je sociale kring is een stuk lastiger te herkennen, juist omdat er zoveel andere gedachten in je naar boven komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Star² schreef:
24-11-2019 16:33
waarom? Vriend is boos dat ze te dronken is en laat haar achter bij zijn beste vriend en diens vriendin
Calypso- schreef:
Wie bepaald dan wanneer je verkracht bent ? En dan heb ik het niet over de juridische kant .Vrouwen worden zelfs binnen hun huwelijk verkracht of tijdens de seks zelf . Daar is hier nog een heel topic over geweest .
Dus? Daar zijn exact dezelfde juridische term en voorwaarden voor.
Star² schreef:
Mijn man blijft ook wel eens ergens slapen, terwijl ik dan naar huis ga. Zo gek vind ik dat dus niet.
Later is nu
rosanna08 schreef:
24-11-2019 16:39
waarom? Vriend is boos dat ze te dronken is en laat haar achter bij zijn beste vriend en diens vriendin
Precies. Hij zal er niet meteen vanuit zijn gegaan dat zijn beste vriend haar voor straf even flink zou neuken.
rosanna08 schreef:

Dat vind ik sowieso al kinderachtig gedrag, dat hele teveel zuipen en dan boos worden en dan ook nog iemand achterlaten. Ik heb geloept; dit zijn 40 plussers, geen stelletje pubers.
Dreamer schreef:
24-11-2019 16:40
Mijn man blijft ook wel eens ergens slapen, terwijl ik dan naar huis ga. Zo gek vind ik dat dus niet.

Maar niet pissig gok ik.
rosanna08 schreef:
Een beetje vriend ramt zijn beste vriend totall loss voor het verkrachten van zijn vriendin. Als er al iets zorgelijk is aan dat topic zou het zijn dat zij het niet aan haar geliefd durft te vertellen., omdat ze bang is voor repressailles naar haar.
Star² schreef:
24-11-2019 16:41
Dat vind ik sowieso al kinderachtig gedrag, dat hele teveel zuipen en dan boos worden en dan ook nog iemand achterlaten. Ik heb geloept; dit zijn 40 plussers, geen stelletje pubers.
Sja..
soms neem je net dat éne glaasje teveel. Niet handig, maar het kan gebeuren. Ook als je 40+ bent.
Later is nu
Star² schreef:
Kinderachtig is het zeker, maar dat maakt het nog niet meteen een trol.
Star² schreef:
Maar niet pissig gok ik.
Nee, maar het principe blijft toch hetzelfde? Wij zijn daar wat makkelijker in.
Later is nu
Sudrì schreef:
Een beetje vriend ramt zijn beste vriend totall loss voor het verkrachten van zijn vriendin. Als er al iets zorgelijk is aan dat topic zou het zijn dat zij het niet aan haar geliefd durft te vertellen., omdat ze bang is voor repressailles naar haar.
Nou, inderdaad. Ik zou met zo'n appje naar m'n man zijn gegaan en zeggen "ik weet niets, maar krijg ineens dit appje.. wat nu?"
Later is nu
rosanna08 schreef:
24-11-2019 16:37
waarom? Het is vaak helemaal niet zo duidelijk en vooral omdat TO in dit geval geen enkele herinnering heeft. Als je van je fiets wordt getrokken en verkracht, is het heel duidelijk. Verkrachting binnen je sociale kring is een stuk lastiger te herkennen, juist omdat er zoveel andere gedachten in je naar boven komen

Wat wil je daarmee zeggen dan? Dat zij het misschien ook wel wilde maar dat niet meer weet?
Dreamer schreef:
24-11-2019 16:42
Sja..
soms neem je net dat éne glaasje teveel. Niet handig, maar het kan gebeuren. Ook als je 40+ bent.

Tuurlijk, maar ik mag daar dan weer wat van vinden, zoveel zuipen dat je niet meer op je benen kan staan.
Dreamer schreef:
24-11-2019 16:42
Nee, maar het principe blijft toch hetzelfde? Wij zijn daar wat makkelijker in.

Nee vind ik absoluut niet.
Dreamer schreef:
24-11-2019 16:40
Maar als ik te ziek was om mee naar huis te kunnen was mijn man echt wel bij me gebleven om voor me te zorgen.
Star² schreef:
24-11-2019 16:44
Tuurlijk, maar ik mag daar dan weer wat van vinden, zoveel zuipen dat je niet meer op je benen kan staan.

Ik zou zoiets nooit expres doen, maar soms zit je 's avonds lekker te kletsen en voor je het weet heb je een fles wijn leeg. Gaan dan natuurlijk wel wat uren overheen. Dat kan verkeerd vallen. Maar als ik zelf niet bijschenkt, maar de vrienden dat doen ofzo, dan kan het ineens snel gaan.
Later is nu
Sudrì schreef:
Dat zeker.
There is always something happening, and it's usually right now
lise1985 schreef:
24-11-2019 16:46
Maar als ik te ziek was om mee naar huis te kunnen was mijn man echt wel bij me gebleven om voor me te zorgen.
Nee, ik denk niet dat mijn man dat gedaan zou hebben. Die zou trouwens niet geirriteerd geweest zijn, het wel grappig hebben gevonden en hebben gezegd "ik haal je morgen wel op". Ze is niet ziek he, dronken. Lekker op bed, morgen weer over. En van vrienden verwacht je dat je daar gewoon veilig en prettig ligt.
Later is nu
RikM schreef:
24-11-2019 16:43
Wat wil je daarmee zeggen dan? Dat zij het misschien ook wel wilde maar dat niet meer weet?
dat het vaak niet zo overduidelijk is voor iemand, wat niet hetzelfde is als dat er niks is gebeurd. Er zijn meer topics geweest en wat je vooral vaak ziet, is dat vrouwen zich altijd afvragen wat zij gedaan hebben waardoor het gebeurd is. Dat zij het over zichzelf hebben afgeroepen, want als ze wel dit en niet dat etc hadden gedaan, was er niks gebeurd. Nog even fijn bevestigd door een aantal anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven