Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
24-11-2019 15:39
Is dat een trol ja? Dan ben ik er mooi in getuind :proud:

Nou ja, het kan niks geen kwaad om die 'eigen schuld' schreeuwsters eens flink de pen op de neus te zetten. Alvast voor de volgende keer, als het geen trol is.
Ik ook ja.
En verder ook eens.
There is always something happening, and it's usually right now
RikM schreef:
24-11-2019 15:36
Een trolltopic over een verkrachting. Vind ik niet zo oké.
Een trolltopic?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Ik snap trouwens best dat je als man liever hebt dat dit een troltopic is. Maar helaas Rik: dit soort gedrag komt echt voor. Niet onder alle mannen natuurlijk, de meeste mannen weten zich best te gedragen. Maar het gebeurt heus.
Lady*Voldemort schreef:
24-11-2019 15:42
Ik snap trouwens best dat je als man liever hebt dat dit een troltopic is. Maar helaas Rik: dit soort gedrag komt echt voor. Niet onder alle mannen natuurlijk, de meeste mannen weten zich best te gedragen. Maar het gebeurt heus.
Tja, mannen roepen troll en vrouwen roepen verkrachting. De waarheid is soms verbazingwekkend.
Calypso- schreef:
24-11-2019 15:47
Tja, mannen roepen troll en vrouwen roepen verkrachting. De waarheid is soms verbazingwekkend.
Nou nee hoor, er is ook een contingent vrouwen dat 'eigen schuld' roept. Ik mag het niet zeggen, maar wat zou ik die wijven graag eens op hun kop timmeren met die plaat beton die ze ervoor hebben zitten.
Lady*Voldemort schreef:
24-11-2019 15:53
Nou nee hoor, er is ook een contingent vrouwen dat 'eigen schuld' roept. Ik mag het niet zeggen, maar wat zou ik die wijven graag eens op hun kop timmeren met die plaat beton die ze ervoor hebben zitten.
Ja, dat snap ik ook nooit . Dat je dat als vrouw zegt tegen een andere vrouw .. “ eigen schuld “.
Calypso- schreef:
24-11-2019 15:55
Ja, dat snap ik ook nooit . Dat je dat als vrouw zegt tegen een andere vrouw .. “ eigen schuld “.
Ik snap het wel. Met dergelijke uitspraken maken ze zichzelf wijs dat zoiets hen nooit zal overkomen, omdat zij de boel wel perfect geregeld hebben. Dat ze daarmee anderen kwetsen maakt ze niet uit, zolang zij zich maar in hun waan van onkwetsbaarheid kunnen blijven wentelen.
oudebaas schreef:
Een trolltopic?

Grobbekuiken_ schreef:
24-11-2019 15:41
Ja? Wat maakt dat je dat denkt?

Gaat jullie bullshitdetector niet af dan, bij dat topic? Er staan zoveel ongeloofwaardige dingen in, ik geloof er geen bal van.
Lady*Voldemort schreef:
24-11-2019 15:58
Ik snap het wel. Met dergelijke uitspraken maken ze zichzelf wijs dat zoiets hen nooit zal overkomen, omdat zij de boel wel perfect geregeld hebben. Dat ze daarmee anderen kwetsen maakt ze niet uit, zolang zij zich maar in hun waan van onkwetsbaarheid kunnen blijven wentelen.
Ja, eens. Tot ze er achter komen dat het geen reet uitmaakt hoeveel je drinkt of wat je aan trekt . Iedereen kan een potentieel slachtoffer worden . Vrouw of man .
Lady*Voldemort schreef:
24-11-2019 15:53
Ligt dat nou aan mij, of is dit ook weer een generatie-dingetje.
Het komt mij vaak voor dat de huidige 20-30ers weer een heel stuk terug in de tijd zijn gegaan in vergelijking met hoe wij 50-ers over zaken als relatie e.d., en ook dit voorbeeld weer, denken.
Lady*Voldemort schreef:

Dat weet ik ook wel. Daarom zeg ik het ook hier. Heb geen zin om respectloos te gaan doen in dat topic.
RikM schreef:
24-11-2019 15:59
Gaat jullie bullshitdetector niet af dan, bij dat topic? Er staan zoveel ongeloofwaardige dingen in, ik geloof er geen bal van.
Eerlijk? Neuh, niet echt. Omdat die dingen helaas nog veel te vaak gebeuren.
Maar kan hoor, dat ik er naast zit.
Grobbekuiken_ schreef:
24-11-2019 16:02
Eerlijk? Neuh, niet echt. Omdat die dingen helaas nog veel te vaak gebeuren.
Maar kan hoor, dat ik er naast zit.

Dus die vent gaat haar zitten appen de volgende dag of ze wel aan de pil is en uit pure angst verwijdert ze dat appje? Heel vreemd.
En welke vent laat z'n vriendin nou ladderzat ergens achter? Dan bel je toch een taxi? Of je blijft allebei pitten.
RikM schreef:
24-11-2019 16:05
Dus die vent gaat haar zitten appen de volgende dag of ze wel aan de pil is en uit pure angst verwijdert ze dat appje? Heel vreemd.
Legt ze net wat meer uit. Geeft zichzelf inmiddels ook de schuld.
Dat met het weghalen van die appjes, mensen doen in paniek rare dingen, dus echt heel vreemd vind ik dat nou ook weer niet.4
Maar nogmaals, ik kan er helemaal naast zitten en ergens hoop ik het dan ook maar.
RikM schreef:
24-11-2019 16:06
En welke vent laat z'n vriendin nou ladderzat ergens achter? Dan bel je toch een taxi? Of je blijft allebei pitten.
Blijkbaar uit kwaadheid omdat ze zo ver heen was als ik het zo eens lees.
RikM schreef:
Kan ik me best voorstellen eerlijk gezegd.
RikM schreef:
24-11-2019 16:06
Precies wat ik ook dacht.
RikM schreef:
24-11-2019 15:59
Dat je het zelf niet zou doen maakt niet dat het niet kan gebeuren.
Wat ik me wel afvraag is waarom TO een vraagteken achter haar titel zet. Als je je verkracht voelt, dan ben je verkracht .
Ook bijzonder dat ze niet boos wordt op die post van sugermiss , maar er helemaal in mee gaat.

Ik hoop gewoon dat het niet echt is . Daarom ook mijn hersenspinsels hier .
Calypso- schreef:
24-11-2019 16:13
Wat ik me wel afvraag is waarom TO een vraagteken achter haar titel zet. Als je je verkracht voelt, dan ben je verkracht .
Ook bijzonder dat ze niet boos wordt op die post van sugermiss , maar er helemaal in mee gaat.

Dat is ook iets waar ik over val. Dát allemaal in je OP en je dan nog afvragen of je verkracht bent? Wat denk je nou zelf?
Calypso- schreef:
24-11-2019 16:13

Natuurlijk niet. Verkracht zijn is een juridische term en er zitten bepaalde voorwaarden aan om die term te mogen gebruiken. Zou wat zijn wanneer alles wat je voelt dus ook maar de waarheid is.
RikM schreef:

Soms zien mannen het zelf niet als verkrachten. Dan 'waren ze gewoon wat volhardend'. Heb ook wel eens op het forum gelezen (waarbij de echtheid natuurlijk niet gegarandeerd is) dat zo'n man achteraf vroeg of zij het ook lekker gevonden had.

Ik ga het topic waarschijnlijk niet lezen, omdat ik erg boos kan worden van mensen als Sugermiss, die blijven volhouden dat je dan maar gewoon niet moet drinken en dan gebeurt het niet. En nee, dan zeggen ze níet dat het je eigen schuld is, maar wél dat je beter had moeten weten... als vrouw.

Ik volg op instagram @catscallofgrunn en schrik er echt van, wat vrouwen naar hun hoofd geslingerd krijgen. En dat is dus alleen nog maar tekst. Deze persoon schrijft dit met stoepkrijt op straat waar het gebeurd is en maakt er een foto van, trouwens.
Later is nu
RikM schreef:
24-11-2019 16:20
Dat is ook iets waar ik over val. Dát allemaal in je OP en je dan nog afvragen of je verkracht bent? Wat denk je nou zelf?
Zo raar is dat niet. Het stikt van de mensen die dit geen verkrachting vinden, lees het betreffende topic er nog maar eens op na. Dus enige twijfel is helemaal niet verbazingwekkend, al denken jij en ik daar anders over.
Sudrì schreef:
24-11-2019 16:22
Natuurlijk niet. Verkracht zijn is een juridische term en er zitten bepaalde voorwaarden aan om die term te mogen gebruiken. Zou wat zijn wanneer alles wat je voelt dus ook maar de waarheid is.
Ze wilde het niet . Dat is iets wat ze zeker weet als het die nacht gebeurd is. Alles wees erop dat ze de nacht ervoor seks had gehad . Hoe noem jij dat dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven