Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 26 november 2019 om 09:19
Fijn! Dan heb je er langzaam plezier van ipv alleen maar werk. Mooie honden trouwens.Malinois schreef: ↑26-11-2019 08:22Als je hem ziet zou je hem niet per se meer een pup noemen![]()
De algemene houding op straat veranderde de laatste 2 weken vrij snel in van ‘Ah gos kijk nou wat schattig mag ik hem aaien’ in even een stapje opzij doen. Maar hij gaat goed, slaapt alweer een paar weken op z’n eigen plekje, en overdag ook als het moet. Ik heb mijn huis en mijn nachtrust weer terug en dat is echt enorme winst.
Het is godzijdank allemaal wat minder intensief. Hoe ik die eerste weken overleefd heb, ik heb werkelijk geen idee meer. Maar er is een voor zover mogelijk op deze leeftijd prima opgevoed hondenbeest uitgerold.
En dat vele wandelen vind ik eigenlijk wel lekker

dinsdag 26 november 2019 om 09:24
eerst nog een mango lassiMaud*de*Braose schreef: ↑26-11-2019 09:22Ze zouden al om 8.30 beginnen, en we zijn er nog steeds. Wonderlijk.
dinsdag 26 november 2019 om 09:33
Of ze zijn te laatMaud*de*Braose schreef: ↑26-11-2019 09:22Ze zouden al om 8.30 beginnen, en we zijn er nog steeds. Wonderlijk.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

dinsdag 26 november 2019 om 09:35
Maud*de*Braose schreef: ↑26-11-2019 09:22Ze zouden al om 8.30 beginnen, en we zijn er nog steeds. Wonderlijk.
Ze zijn nog aan het overleggen welk knopje het is.
Hou je maar vast.
dinsdag 26 november 2019 om 09:39
En, raar maar waar, ik zie een verbetering!Maud*de*Braose schreef: ↑26-11-2019 09:22Ze zouden al om 8.30 beginnen, en we zijn er nog steeds. Wonderlijk.
Mijn ééntje die bij mijn inbox bleef staan terwijl ik toch echt geen nieuwe berichten had is na 1,5 maand eindelijk verdwenen!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!