Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sudrì schreef:
28-11-2019 13:33
Totaal geen antwoord op wat ik zeg. Van mij hoef je verder je tijd niet hier te slijten, maar ergens wat droppen en weer vertrokken heeft gewoon dit als resultaat. Vooral als het een herhalend iets is.
Zoals die smiley op dat topic van die museumroof, totaal nietszeggend. Reageer niet of reageer goed. Zoiets.
Of open een mededelingen- en droptopic oid.

Blijft het dat ik het echt asociaal vindt dat jij mensen om hulp en advies vraagt en gewoon nergens op reageert als mensen daar positief op in gaan.
Zoals ik al aangaf, ik reageer en dan leg ik de telefoon weer aan de kant en als ik weer terugkom zijn we weer 100 pagina’s verder. Dan ga ik toch niet weer erover beginnen? Mijn excuses.
Sudrì schreef:
28-11-2019 08:37
Precies. En aangezien een groot deel niet eens weet dat je een plant uit de leerlooierij moet verpotten en hoe je ze water moet geven is die vraag van TO ook niet zo raar.

Maar ik denk dat de meeste mensen wel snappen dat je een watergeeffout niet op de bloempottenwinkel kan verhalen.
DuchessMeganMarkle schreef:
28-11-2019 13:38
Zoals ik al aangaf, ik reageer en dan leg ik de telefoon weer aan de kant en als ik weer terugkom zijn we weer 100 pagina’s verder. Dan ga ik toch niet weer erover beginnen? Mijn excuses.
Dat is toch gewoon ontzettend onbeleefd?

Wat was het doel van die smiley in dat museumtopic? Of dit plaatje van Trump?
herfstappeltaart schreef:
28-11-2019 13:39
Maar ik denk dat de meeste mensen wel snappen dat je een watergeeffout niet op de bloempottenwinkel kan verhalen.
Schijnbaar maken heel veel mensen watergeeffouten door te denken dat de kweekpot er is om het overtollige water afvoer vloeien.
28-11-2019 13:38
Hou dan op met hulp en advies te vragen. Je doet dat, krijgt tips en reageert vervolgens niet meer. Best wel onbeschoft. En dan drop je een plaatje zonder aanleiding en vervolgens sneer je om je heen. Actie is reactie.
Geen bijzonderheden
Sudrì schreef:
28-11-2019 13:40
Schijnbaar maken heel veel mensen watergeeffouten door te denken dat de kweekpot er is om het overtollige water afvoer vloeien.

Ben ik niet met je eens, maar dat is een andere discussie. Het ging om de schade aan de kast.
Een sierpot is een sierpot omdat hij als "overpot" dienst moet doen.

En TO is niet meer teruggekomen, dus het was gewoon onzin.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 13:46
7.61% gewijzigd
Sudrì schreef:
28-11-2019 13:39
Dat is toch gewoon ontzettend onbeleefd?

Wat was het doel van die smiley in dat museumtopic? Of dit plaatje van Trump?
In het museum topic wilde ik nog wel reageren, was totaal vergeten wat ik wilde schrijven nadat ik het hele topic had gelezen. En van Trump vond ik een zielige foto en was benieuwd wat jullie ervan vonden. Totaal onschuldig.
Afijn, gaan jullie nog wat kopen met Black Friday morgen? Onze droger heeft het begeven, morgen kijken naar een goede aanbieding.
28-11-2019 13:49
Afijn, gaan jullie nog wat kopen met Black Friday morgen? Onze droger heeft het begeven, morgen kijken naar een goede aanbieding.

Ik vind BF commerciele onzin. Nee dus.
Kijk vooral goed naar wat hij VOOR BF kostte voordat je tot aankoop overgaat. Misschien is de aanbieding geen aanbieding.
https://www.telegraaf.nl/video/52388791 ... ack-friday

https://www.volkskrant.nl/de-gids/zijn- ... ~b0bf0cd5/
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
28-11-2019 13:42
In het museum topic wilde ik nog wel reageren, was totaal vergeten wat ik wilde schrijven nadat ik het hele topic had gelezen. En van Trump vond ik een zielige foto en was benieuwd wat jullie ervan vonden. Totaal onschuldig.
Ik denk ook niet dat er genocideplannen achter zitten.
Maar reageer niet als je het niet meer weer en stel de vraag die bij het plaatje bedoeld was ;)
herfstappeltaart schreef:
28-11-2019 13:51
Ik vind BF commerciele onzin. Nee dus.
Kijk vooral goed naar wat hij VOOR BF kostte voordat je tot aankoop overgaat. Misschien is de aanbieding geen aanbieding.
Ja, hier in NL is het ook niet écht Black Friday, zoals het in de VS gaat. Daar hebben ze gewoon 70% korting of wel meer.
Al een preorder gedaan, in de VS en een echte Black Friday.
Oudblond schreef:
28-11-2019 13:33
Trump heeft die foto zelf op zijn twitter gegooid. Zonder begeleidend schrijven.
(Daar komt die foto dus 'vandaan')
Really, dat is nog triester dan ik kon bedenken.

:rofl:
Ik word zelfs agressief van Black Friday

Stormen van protest tegen een kleine verandering van een bepaalde historisch onjuiste figuur, want TRADITIE. Vooral niets over willen nemen van nieuwe Nederlanders want WE RAKEN ONZE IDENTITEIT KWIJT

Komen de winkels met het puur Amerikaanse Bf en: KORTING, JAJAJAJAJA, DOEN!!
En vanmorgen hoorde ik iemand zeggen dat men zelfs al dacht over Thanksgiving :facepalm:

Enige dat van BF in onze traditie past, is dat het lekker zuinig is
dreamer wijzigde dit bericht op 28-11-2019 13:59
0.10% gewijzigd
Later is nu
Yep, praktische dingen waar nu korting op is zoals handdoeken en drogisterij.

En natuurlijk altijd controleren of de prijs niet eerst omhoog gegaan is.
Life is short. Eat dessert first.
Trump is gek. OT :flag:
Nou, dat dat paard zwart is vind ik dus echt wel afbreuk aan de traditie doen.
doornroosje9 schreef:
28-11-2019 13:58
Yep, praktische dingen waar nu korting op is zoals handdoeken en drogisterij.

En natuurlijk altijd controleren of de prijs niet eerst omhoog gegaan is.
Doen ze maanden over, over dat verhogen.
Dreamer schreef:

Stormen van protest tegen een kleine verandering van een bepaalde historisch onjuiste figuur, want TRADITIE. Vooral niets over willen nemen van nieuwe Nederlanders want WE RAKEN ONZE IDENTITEIT KWIJT

En vanmorgen hoorde ik iemand zeggen dat men zelfs al dacht over Thanksgiving :facepalm:

Helemaal eens.
Sudrì schreef:
28-11-2019 13:59
Nou, dat dat paard zwart is vind ik dus echt wel afbreuk aan de traditie doen.

Kan ik me voorstellen. Ik heb geen idee dat dat gebeurd is?
Geen kleine kinderen meer en door de hele discussie zo min mogelijk gevolgd.

Overigens: als ik ergens een boekenaanbieding ga zien, van een boek dat ik heeeel graag wil, is er een kans dat ik wel wat koop. Maar dat zo'n bf dan ook nog 8 dagen moet duren. Echt.. 8 dagen vrijdag, dat je je 8 dagen zit te verheugen " morgen weekend", klinkt meer als een kwelling..
Later is nu
Ik snap vooral niet waarom BF 5-8 dagen moet duren.

Verder, blut, en vier geen sint en kerst met kadootjes dus ga niet op jacht ofzo.
Dreamer schreef:

Vergeet de B niet, wij houden van Black.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Sudrì schreef:
28-11-2019 13:59
Doen ze maanden over, over dat verhogen.
Dat zijn spullen die ik vaker koop natuurlijk. Ik weet precies hoeveel ze kosten.

Paula's Choice bijvoorbeeld heeft nu ook 20% korting, dus daar ook een bestelling geplaatst.
Life is short. Eat dessert first.
benmamma schreef:
28-11-2019 14:01
Ik snap vooral niet waarom BF 5-8 dagen moet duren.

Verder, blut, en vier geen sint en kerst met kadootjes dus ga niet op jacht ofzo.

Dat is omdat de webwinkels anders de drukte niet kunnen verwerken, daar hebben ze veel tijd voor nodig. (hoorde ik op 1-vandaag)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven