Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Maud*de*Braose schreef:
03-12-2019 19:28
Je zult maar een hoog sensitieve neus hebben.
Krijg je hoogbegaafde kinderen van.
Dat hebben ze voor de aardigeit laten staan.
Sudrì schreef:
03-12-2019 19:29
Krijg je hoogbegaafde kinderen van.
Moet je wel dealen met poepluiers. Ik voorzie een zenuwinzinking.
Maud*de*Braose schreef:
03-12-2019 19:42
Moet je wel dealen met poepluiers. Ik voorzie een zenuwinzinking.
Hoogbegaafde kinderen zijn met 3 maanden zindelijk.
Sudrì schreef:
03-12-2019 18:46
Of gewoon een boterham. Wel zonder kaas anders gaat je kut stinken.

Whut
RikM schreef:
03-12-2019 19:52
Whut
Leerde ik vandaag hier op Viva.
SHIFTY schreef:
03-12-2019 19:35
Dat hebben ze voor de aardigeit laten staan.
:rofl:
Te flauw.
Sudrì schreef:
03-12-2019 19:48
Hoogbegaafde kinderen zijn met 3 maanden zindelijk.
Oh, dus gewoon de eerste drie maanden naar een min en daarna lekker samen een potje schaken.klinkt als een goed plan.
Maud*de*Braose schreef:
03-12-2019 20:00
Oh, dus gewoon de eerste drie maanden naar een min en daarna lekker samen een potje schaken.klinkt als een goed plan.
Vanzelfsprekend. Zo plebs anders. Al is het dan wel hoogopgeleid om het met 3 maanden over te nemen en tot 3 jaar te bijven voeden.
Sudrì schreef:
03-12-2019 20:01
Vanzelfsprekend. Zo plebs anders. Al is het dan wel hoogopgeleid om het met 3 maanden over te nemen en tot 3 jaar te bijven voeden.
Daar begin ik niet aan, wil mijn pronte borstjes niet laten bederven door zo'n zuigert.
Bovendien beginnen hoogies (zoals we ze noemen) bij ons met 6 maanden aan haute cuisine.
Een verwijzing nar Noorwegen maken is nu ook al strafbaar.
Sudrì schreef:
03-12-2019 20:07
Een verwijzing nar Noorwegen maken is nu ook al strafbaar.

"Tips gevraagd. Wij willen van de zomer op vakantie naar dat land dat ten westen van zweden ligt en waar ze veel olie hebben"

Fijne topictitel.
SHIFTY schreef:
03-12-2019 19:35
Dat hebben ze voor de aardigeit laten staan.


:HA:
PoesinBoots schreef:
03-12-2019 18:52
Albert Heijn verkoopt het.
Dank je! En ook Maud bedankt voor de tip, ik ga binnenkort eens kijken.
Sudrì schreef:
03-12-2019 17:33
Wat een topic voor zeikstralen is dat zeg.
Ja.
Mag ik nog even opmerken dat jullie mij ook voor dit topic mogen bedanken, daar ik het eerste deel ooit opende.
Echt, mocht ik een andere baan overwegen, laat ik me omscholen tot topic-opener of relschopper ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Star stout geweest. Foei Star.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Maud*de*Braose schreef:
03-12-2019 20:10
"Tips gevraagd. Wij willen van de zomer op vakantie naar dat land dat ten westen van zweden ligt en waar ze veel olie hebben"

Fijne topictitel.
:hihi:
Betty_Slocombe schreef:
03-12-2019 20:40
Ja.
Mag ik nog even opmerken dat jullie mij ook voor dit topic mogen bedanken, daar ik het eerste deel ooit opende.
Echt, mocht ik een andere baan overwegen, laat ik me omscholen tot topic-opener of relschopper ofzo.
Ik ben je eeuwig dankbaar. Het is in een interessant topic.
Sudrì schreef:
03-12-2019 20:45
Ik ben je eeuwig dankbaar. Het is in een interessant topic.
Vaak wel. Soms lees ik er ook dingen die mensen denken waarvan ik echt vind dat je zou kunnen stellen dat die mensen op hun hoofd geslagen moeten worden met een braadpan.
Betty_Slocombe schreef:
03-12-2019 20:47
Vaak wel. Soms lees ik er ook dingen die mensen denken waarvan ik echt vind dat je zou kunnen stellen dat die mensen op hun hoofd geslagen moeten worden met een braadpan.
Ik heb wel eens dat ik me verwonder over dat mensen zo lang over iets wat ze niet durfden te zeggen dat ze het zelfs nog opschrijven. En dan gaat het over dat iemand het verkeerde kopje heeft gegeven. Of te scheel keek. Of te vriendelijk was. Of teveel aandacht van iemand anders kreeg.
Soms is het ook gewoon gejank om aandacht. Bij mij in elk geval wel.
En dat is ook prima, soms hebben mensen gewoon een beetje aandacht nodig en zo'n topic is een redelijk veilige en gecontroleerde manier.
Sudrì schreef:
03-12-2019 20:52
Ik heb wel eens dat ik me verwonder over dat mensen zo lang over iets wat ze niet durfden te zeggen dat ze het zelfs nog opschrijven. En dan gaat het over dat iemand het verkeerde kopje heeft gegeven. Of te scheel keek. Of te vriendelijk was. Of teveel aandacht van iemand anders kreeg.

Precies.
95% van wat daar staat kan gewoon hardop gezegd worden. Niks moeilijks aan.

Doe eens gek. Spreek eens uit wat je dwars zit.
Neeeeeh, op een forum zetten is veel zinvoller.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
03-12-2019 20:54
Soms is het ook gewoon gejank om aandacht. Bij mij in elk geval wel.
En dat is ook prima, soms hebben mensen gewoon een beetje aandacht nodig en zo'n topic is een redelijk veilige en gecontroleerde manier.

:rofl:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
03-12-2019 17:42
Dat betwijfel ik. Eén van mijn vriendinnen was een keer die vrouw op de eerste rij :proud:
Hier mijn stiefvader :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Bert Visscher liep vroeger gewoon over de stoelen de zaal in. Was je op de derde rij nog niet veilig. ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven