Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 7 december 2019 om 14:59
Mar-a-Lago bedoel je?

zaterdag 7 december 2019 om 15:03
Maud*de*Braose schreef: ↑07-12-2019 15:01Oja![]()
Fuck, geen wonder dat we hem niet konden vinden. Had net een hoop geld neergeteld voor een foto met de eigenaar.
Hoeft niet. Ik heb zo ook wel beeld

zaterdag 7 december 2019 om 15:23
Onbeschoft vind ik het. Snap die TL nu wel wat beter.Betty_Slocombe schreef: ↑07-12-2019 14:56Daar staat de thermostaat altijd op 35.
Topicmeltdown in een half uur en het enige wat men deed was nuttige tips geven. Superirritant.

zaterdag 7 december 2019 om 15:39
Ik had dat meer bij de eerste zin ‘verkort traject’Betty_Slocombe schreef: ↑07-12-2019 15:28Ik heb ook zo mijn vermoedens. Had ik al een beetje bij het lezen van kunstvak, maar dat is mijn onbeschofte vooroordeel.

zaterdag 7 december 2019 om 16:54
Ik heb echt de ballen verstand van het VO, maar dan klopte mijn vraagteken dus wel.Betty_Slocombe schreef: ↑07-12-2019 16:12Ik vond "ik weet niet waar die SE's over gaan, dus ik kan ze niet nakijken" ook zorgelijk. Als je lesgeeft in een examenklas beheers je alle examenstof.

zaterdag 7 december 2019 om 17:02
Dat. Ik heb ooit eens een klasje CKV overgenomen omdat er geen hond was te vinden. Enige wat ik lastig vond: beoordelen werkstukken. Maar dan ga je op de zusterscholen binnen de stichting kijken en de concullega’s lastig vallen voor tips en advies.Betty_Slocombe schreef: ↑07-12-2019 16:12Ik vond "ik weet niet waar die SE's over gaan, dus ik kan ze niet nakijken" ook zorgelijk. Als je lesgeeft in een examenklas beheers je alle examenstof.

zaterdag 7 december 2019 om 19:02
Betty_Slocombe schreef: ↑07-12-2019 18:56Mocht je nog een kerstkrans willen ophangen, bedenk dan alsjeblieft eerst of je wel (en citeer) katholiek/gelovig bent. Want dat hoort zo.
Musket? Chocolade? Schuim?

zaterdag 7 december 2019 om 19:05
Betty_Slocombe schreef: ↑07-12-2019 19:04Schuim zou ik niet doen, dat gaat stuk in de regen. Misschien niet als je het inspuit met haarlak.
Musketkransjes! Die wil ik nu hebben!
Ben jij nou betoeterd!

zaterdag 7 december 2019 om 19:23
Wat is een kerstgroep?Lady*Voldemort schreef: ↑07-12-2019 19:16Ik ga een topic openen of ik wel een kerstgroep neer mag zetten, als agnost-op-het-atheïstische-af. Ik ben namelijk dol op kerstgroepen, maar ik word hier allemaal wel een beetje onzeker van.

zaterdag 7 december 2019 om 19:25
Ik denk dat het wel mag, zolang je elke dag maar een van de schapen uit de groep offert en met hun bloed een pentagram op de vloer tekent.Lady*Voldemort schreef: ↑07-12-2019 19:16Ik ga een topic openen of ik wel een kerstgroep neer mag zetten, als agnost-op-het-atheïstische-af. Ik ben namelijk dol op kerstgroepen, maar ik word hier allemaal wel een beetje onzeker van.

zaterdag 7 december 2019 om 19:25
Misschien kun je er eentje maken met Ernst als jozef en Henny als een van de wijzen etc.Lady*Voldemort schreef: ↑07-12-2019 19:16Ik ga een topic openen of ik wel een kerstgroep neer mag zetten, als agnost-op-het-atheïstische-af. Ik ben namelijk dol op kerstgroepen, maar ik word hier allemaal wel een beetje onzeker van.

zaterdag 7 december 2019 om 19:26
Ik heb altijd meerdere kerstgroepen in huis, twee om mee te spelen (want met een kerststal moet je spelen). Heb een keer meegemaakt dat een ophalende moeder echt wat nukkig was dat haar kind met een kerststal gespeeld had, alsof ik het kind bekeren wilde (terwijl ze feitelijk alleen maar "beeeeh, beeeh" riepen en Jezus heel stout was en dus gebeten werd door een kameel). Maar ik begrijp het nu, meer mensen denken dat je heel vroom moet zijn voor zo'n ding.

zaterdag 7 december 2019 om 19:27
Aan deze kant van de IJssel noemen we dat kerststalfiguren volgens mij

zaterdag 7 december 2019 om 19:28
Maud*de*Braose schreef: ↑07-12-2019 19:25Misschien kun je er eentje maken met Ernst als jozef en Henny als een van de wijzen etc.

Is ook meteen een mooi verhaal voor dat fan-topic