Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Maud*de*Braose schreef:
07-12-2019 14:53
Volgens mij zit er een in lago del mar.

Mar-a-Lago bedoel je?
Star² schreef:
07-12-2019 14:59
Mar-a-Lago bedoel je?

Oja :blond:

Fuck, geen wonder dat we hem niet konden vinden. Had net een hoop geld neergeteld voor een foto met de eigenaar.
Maud*de*Braose schreef:
07-12-2019 15:01
Oja :blond:

Fuck, geen wonder dat we hem niet konden vinden. Had net een hoop geld neergeteld voor een foto met de eigenaar.

Hoeft niet. Ik heb zo ook wel beeld :cry:
Star² schreef:
07-12-2019 15:03
Hoeft niet. Ik heb zo ook wel beeld :cry:
Enjoy :mrgreen:
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2019 14:56
Daar staat de thermostaat altijd op 35.

Topicmeltdown in een half uur en het enige wat men deed was nuttige tips geven. Superirritant.
Onbeschoft vind ik het. Snap die TL nu wel wat beter.
lemoos2 schreef:
07-12-2019 15:23
Ik heb ook zo mijn vermoedens. Had ik al een beetje bij het lezen van kunstvak, maar dat is mijn onbeschofte vooroordeel.
lemoos2 schreef:
07-12-2019 15:23

Als ze irl ook zo is. Vind het ook stom. Er werd ook helemaal niet vervelend gereageerd.
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2019 15:28
Ik heb ook zo mijn vermoedens. Had ik al een beetje bij het lezen van kunstvak, maar dat is mijn onbeschofte vooroordeel.
Ik had dat meer bij de eerste zin ‘verkort traject’ :-)
lemoos2 schreef:
07-12-2019 15:39
En de verschillende banen in vo / mbo /hbo.
lemoos2 schreef:
07-12-2019 15:39
Ik vond "ik weet niet waar die SE's over gaan, dus ik kan ze niet nakijken" ook zorgelijk. Als je lesgeeft in een examenklas beheers je alle examenstof.
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2019 16:12
Ik vond "ik weet niet waar die SE's over gaan, dus ik kan ze niet nakijken" ook zorgelijk. Als je lesgeeft in een examenklas beheers je alle examenstof.
Ik heb echt de ballen verstand van het VO, maar dan klopte mijn vraagteken dus wel.
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2019 16:12
Dat. Ik heb ooit eens een klasje CKV overgenomen omdat er geen hond was te vinden. Enige wat ik lastig vond: beoordelen werkstukken. Maar dan ga je op de zusterscholen binnen de stichting kijken en de concullega’s lastig vallen voor tips en advies.
Mocht je nog een kerstkrans willen ophangen, bedenk dan alsjeblieft eerst of je wel (en citeer) katholiek/gelovig bent. Want dat hoort zo.
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2019 18:56
Mocht je nog een kerstkrans willen ophangen, bedenk dan alsjeblieft eerst of je wel (en citeer) katholiek/gelovig bent. Want dat hoort zo.

Musket? Chocolade? Schuim?
Star² schreef:
07-12-2019 19:02
Musket? Chocolade? Schuim?
Schuim zou ik niet doen, dat gaat stuk in de regen. Misschien niet als je het inspuit met haarlak.
Musketkransjes! Die wil ik nu hebben!
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2019 19:04
Schuim zou ik niet doen, dat gaat stuk in de regen. Misschien niet als je het inspuit met haarlak.
Musketkransjes! Die wil ik nu hebben!

Ben jij nou betoeterd!
Ik ga een topic openen of ik wel een kerstgroep neer mag zetten, als agnost-op-het-atheïstische-af. Ik ben namelijk dol op kerstgroepen, maar ik word hier allemaal wel een beetje onzeker van.
Lady*Voldemort schreef:
07-12-2019 19:16
Ik ga een topic openen of ik wel een kerstgroep neer mag zetten, als agnost-op-het-atheïstische-af. Ik ben namelijk dol op kerstgroepen, maar ik word hier allemaal wel een beetje onzeker van.
Wat is een kerstgroep?
Lady*Voldemort schreef:
Ik denk dat het wel mag, zolang je elke dag maar een van de schapen uit de groep offert en met hun bloed een pentagram op de vloer tekent.
Lady*Voldemort schreef:
Misschien kun je er eentje maken met Ernst als jozef en Henny als een van de wijzen etc.
Ik heb altijd meerdere kerstgroepen in huis, twee om mee te spelen (want met een kerststal moet je spelen). Heb een keer meegemaakt dat een ophalende moeder echt wat nukkig was dat haar kind met een kerststal gespeeld had, alsof ik het kind bekeren wilde (terwijl ze feitelijk alleen maar "beeeeh, beeeh" riepen en Jezus heel stout was en dus gebeten werd door een kameel). Maar ik begrijp het nu, meer mensen denken dat je heel vroom moet zijn voor zo'n ding.
Lucifer2018 schreef:
07-12-2019 19:23
Wat is een kerstgroep?

Aan deze kant van de IJssel noemen we dat kerststalfiguren volgens mij ;-)
Maud*de*Braose schreef:
07-12-2019 19:25
Misschien kun je er eentje maken met Ernst als jozef en Henny als een van de wijzen etc.
:rofl:

Is ook meteen een mooi verhaal voor dat fan-topic :proud:
Wat een schijtkerstreclame’s op tv :swear:
2019 schreef:
07-12-2019 19:30
Wat een schijtkerstreclame’s op tv :swear:

O ik vind die ET reclame zo leuk :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven