Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
09-12-2019 11:13
zodra een topic bij relaties begint met te vertellen dat álles 'super' is, heb ik al zo'n beetje de overtuiging dat ze beter de relatie kunnen verbreken. Teveel superlatieven
Dat heb ik ook als ik op Facebook mensen steeds "Ik hou zoveel van mijn schatje" zie posten.
Dan heb ik gelijk het idee dat de relatie niet helemaal lekker loopt.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
09-12-2019 11:18
Dat heb ik ook als ik op Facebook mensen steeds "Ik hou zoveel van mijn schatje" zie posten.
Dan heb ik gelijk het idee dat de relatie niet helemaal lekker loopt.
Ja.

May your life be as awesome as you pretend it is on Facebook.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
09-12-2019 11:13
zodra een topic bij relaties begint met te vertellen dat álles 'super' is, heb ik al zo'n beetje de overtuiging dat ze beter de relatie kunnen verbreken. Teveel superlatieven
Zo is het exact. En vaak komen ze ook met ups en downs die er natuurlijk ook zijn. Tsjongejonge, ze weten geeneens dat een goede relatie geen downs kent. En dan bedoel ik geen tegenslagen zoals ziekte of andere pech, maar downs in de zin van botsingen onderling.
granny71 schreef:
09-12-2019 11:18
Dat heb ik ook als ik op Facebook mensen steeds "Ik hou zoveel van mijn schatje" zie posten.
Dan heb ik gelijk het idee dat de relatie niet helemaal lekker loopt.
Facebook is Fakebook.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Toch frappant, dat in de tijd van de Engelse spatieziekte de woorden op zoek steeds vaker aan elkaar worden geschreven.
Fijn dat jullie er ook weer zijn. Oude mopperklazen :proud:

Afbeelding
PoesinBoots schreef:
09-12-2019 11:58
Fijn dat jullie er ook weer zijn. Oude mopperklazen :proud:

Afbeelding

Jij ook jonge positiviteitsgoeroe :sun:
Dreamer schreef:
09-12-2019 11:13
zodra een topic bij relaties begint met te vertellen dat álles 'super' is, heb ik al zo'n beetje de overtuiging dat ze beter de relatie kunnen verbreken. Teveel superlatieven
Het bekende patroon van dat soort TO's.

"Ik heb een schat van een partner, die heel lief voor me is en we hebben het super samen, maar *trekt beerput open*"
yasmijn schreef:
09-12-2019 11:29
Ja.

May your life be as awesome as you pretend it is on Facebook.
Dat doe ik met opzet :-D

Op FB kun je openbaar posten, maar ook voor alleen de vrienden die je volgen, of vrienden zonder kennissen, of een klein beperkt groepje.
Nou weet ik van mijn ene (volwassen) kind (de enige die nog contact met zijn vader heeft) dat mijn ex mij obsessief volgt op Facebook. En ik weet dat uitkeringsinstanties en bazen ook nog wel eens in de social media van hun klantjes/personeel wil neuzen :sherlock:

Dus op het openbaar Facebook plaats ik leuke berichtjes, de kerstboom, een leuke grap (en dan niet die passief-agressieve teksten waar de "kijk mij eens sterk zijn in een slechte wereld" vanaf druipt), een goed geslaagd bord eten (foodselfies!), kortom happy happy joy joy berichtjes. De wat meer persoonlijke berichtjes zijn voor vrienden, vrienden zonder kennissen of dat kleine beperkte groepje.

En dat werkt uitstekend :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ik begon te geloven dat dat topic van dat meisje met verwende stiefkinderen echt was. Verandert ze net haar geboorte jaar van 2000 naar 1999. TO maakt veel typefouten maar dit is toch raar. Ik vergis me echt nooit in m’n geboortejaar.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
-Bladora- schreef:
09-12-2019 13:48
Ik begon te geloven dat dat topic van dat meisje met verwende stiefkinderen echt was. Verandert ze net haar geboorte jaar van 2000 naar 1999. TO maakt veel typefouten maar dit is toch raar. Ik vergis me echt nooit in m’n geboortejaar.
En zelfs met typen doe je dan niet het hele jaartal verkeerd neer zetten.
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
09-12-2019 13:48
Ik begon te geloven dat dat topic van dat meisje met verwende stiefkinderen echt was. Verandert ze net haar geboorte jaar van 2000 naar 1999. TO maakt veel typefouten maar dit is toch raar. Ik vergis me echt nooit in m’n geboortejaar.
Misschien is ze rond het nieuwe jaar geboren. Haar hoofd om 2 voor 12 en haar voeten even na twaalven.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn Facebook dicht, mijn posts zijn alleen zichtbaar voor vrienden.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
09-12-2019 13:48
Ik begon te geloven dat dat topic van dat meisje met verwende stiefkinderen echt was. Verandert ze net haar geboorte jaar van 2000 naar 1999. TO maakt veel typefouten maar dit is toch raar. Ik vergis me echt nooit in m’n geboortejaar.
T meiske woont noordwaarts ben ik bang.
Al een account? Log dan hier in.
-Bladora- schreef:
09-12-2019 13:48
Ik begon te geloven dat dat topic van dat meisje met verwende stiefkinderen echt was. Verandert ze net haar geboorte jaar van 2000 naar 1999. TO maakt veel typefouten maar dit is toch raar. Ik vergis me echt nooit in m’n geboortejaar.
Ze weet de dames hier anders wel heel goed op de kast te krijgen. Zoals ik daar al schreef, de reacties zijn zoals gewoonlijk weer mooier dan het topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik constateer de laatste tijd dat 8 van de 10 nieuwe topics nep zijn. Ook allemaal nieuwe TO’s.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
De mods hebben toch controle over de geplaatste topics? Lezen ze de topics niet eerst?
DuchessMeganMarkle schreef:
09-12-2019 16:49
De mods hebben toch controle over de geplaatste topics? Lezen ze de topics niet eerst?
Nee
Ik vraag me ook af of het zoveel trol is als altijd beweerd wordt.
Alle reacties Link kopieren
quattro-stagioni schreef:
09-12-2019 12:41
Dat doe ik met opzet :-D

Op FB kun je openbaar posten, maar ook voor alleen de vrienden die je volgen, of vrienden zonder kennissen, of een klein beperkt groepje.
Nou weet ik van mijn ene (volwassen) kind (de enige die nog contact met zijn vader heeft) dat mijn ex mij obsessief volgt op Facebook. En ik weet dat uitkeringsinstanties en bazen ook nog wel eens in de social media van hun klantjes/personeel wil neuzen :sherlock:

Dus op het openbaar Facebook plaats ik leuke berichtjes, de kerstboom, een leuke grap (en dan niet die passief-agressieve teksten waar de "kijk mij eens sterk zijn in een slechte wereld" vanaf druipt), een goed geslaagd bord eten (foodselfies!), kortom happy happy joy joy berichtjes. De wat meer persoonlijke berichtjes zijn voor vrienden, vrienden zonder kennissen of dat kleine beperkte groepje.

En dat werkt uitstekend :thumbsup:
Die vind ik altijd heel vermakelijk. Echt erg zijn die ‘kijk mij eens goed bezig zijn *geef mij een sticker*’ verhalen. En dan doen ze eigenlijk gewoon wat iedere andere normaal functionerende volwassene doet. Naast de Dode zeerollen ’ik heb hier niet om gevraagd maar draag mijn lot in stilte’ met complete fotoalbums vol van iedere gelaten scheet.

Die laatste worden dan weer wel vaak gevolgd door de passief agressieve ‘ik sta erboven, ik blijf trouw aan mijzelf’ teksten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat een gevit op elkaar, is de kerststress hoog of zo? Nu al in 2 topics. Wtf moment en verliefd getrouwd topic.
DuchessMeganMarkle schreef:
09-12-2019 17:04
Wat een gevit op elkaar, is de kerststress hoog of zo? Nu al in 2 topics. Wtf moment en verliefd getrouwd topic.
Ik dacht dat wtf wel vermakelijk kon zijn dus plaatste een dom moment van mezelf. Maar dat was duidelijk niet de teneur van dat topic :P
Heb het maar weer uit mijn lijst gegooid.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
09-12-2019 17:04
Wat een gevit op elkaar, is de kerststress hoog of zo? Nu al in 2 topics. Wtf moment en verliefd getrouwd topic.
Dat is al jaren zo in zeker de helft van alle topics.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
09-12-2019 16:15
T meiske woont noordwaarts ben ik bang.
Noordelijker nog dan Roodeschool?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Solomio schreef:
09-12-2019 17:07
Dat is al jaren zo in zeker de helft van alle topics.

Zo jammer, ik denk dat ik maar een topic open over hoe er hier op elkaar gereageerd wordt.
De Belgische jeugdliefde begint ook steeds aparter te worden.
Solomio schreef:
09-12-2019 17:07
Dat is al jaren zo in zeker de helft van alle topics.

Volgens mij is het erger in december, of is dat mijn verbeelding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven