Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 12 december 2019 om 23:09
donderdag 12 december 2019 om 23:13
En dat ouders weer eens moeten gaan opvoeden.Malinois schreef: ↑12-12-2019 23:09Ik zit me suf te piekeren over wat de link tussen PJK en de BSO kan zijn. Die man weet een topic over Aldi-bonbons nog te draaien richting dat Bso slecht is voor kinderen. Hoe kun je daar als kinderloze vijftiger zo tegen zijn? Wat heeft die man meegemaakt op een Bso?
donderdag 12 december 2019 om 23:16
Maar daar gaat het mis. Ouders besteden de opvoeding uit aan de bso, vervolgens weten die ouders daardoor niet waar ze als puber uithangen en zien ze ze terug op tv als de spruit een vuurwerkbom onder een politiebusje gooit.
vrijdag 13 december 2019 om 00:38
En dan worden ze gefilmd, komen op Dumpert en gaan ouders huilie huilie doen bij GeenStijl. Vervolgens worden ze aan de digitale schandpaal genageld en verplichten zij de vrucht van hun lendenen om in persoon excuses aan te gaan bieden bij betreffende politieagenten. Met een presentje op zijn eigen kosten. Zakgeld van de larve in kwestie is de enige bron van inkomsten want te lamlendig om te werken. En voila, daar komen de Aldi-bonbons op de proppen.
vrijdag 13 december 2019 om 00:41
Vandaag waren ze in het nos journaallemoos2 schreef: ↑13-12-2019 00:38En dan worden ze gefilmd, komen op Dumpert en gaan ouders huilie huilie doen bij GeenStijl. Vervolgens worden ze aan de digitale schandpaal genageld en verplichten zij de vrucht van hun lendenen om in persoon excuses aan te gaan bieden bij betreffende politieagenten. Met een presentje op zijn eigen kosten. Zakgeld van de larve in kwestie is de enige bron van inkomsten want te lamlendig om te werken. En voila, daar komen de Aldi-bonbons op de proppen.
vrijdag 13 december 2019 om 06:06
In zijn jeugd was er nog geen bso.Malinois schreef: ↑12-12-2019 23:09Ik zit me suf te piekeren over wat de link tussen PJK en de BSO kan zijn. Die man weet een topic over Aldi-bonbons nog te draaien richting dat Bso slecht is voor kinderen. Hoe kun je daar als kinderloze vijftiger zo tegen zijn? Wat heeft die man meegemaakt op een Bso?
Dat heeft ie dus gemist.
Puur jaloezie dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 13 december 2019 om 07:13
Daar ben ik ook nog niet uit.the_Wicked_Witch schreef: ↑13-12-2019 07:12En je eigen broek ophouden. Hoe dat allemaal gecombineerd moet worden, daar is ie dan weer wat minder helder in.
vrijdag 13 december 2019 om 07:20
Een riem. Werelduitvinding.the_Wicked_Witch schreef: ↑13-12-2019 07:12En je eigen broek ophouden. Hoe dat allemaal gecombineerd moet worden, daar is ie dan weer wat minder helder in.
Maar ik denk dat pjk bretels beter vindt.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 13 december 2019 om 07:25
Dacht ik dat Betty er toch een topic over geopend had.Malinois schreef: ↑12-12-2019 23:09Ik zit me suf te piekeren over wat de link tussen PJK en de BSO kan zijn. Die man weet een topic over Aldi-bonbons nog te draaien richting dat Bso slecht is voor kinderen. Hoe kun je daar als kinderloze vijftiger zo tegen zijn? Wat heeft die man meegemaakt op een Bso?
David Dunning
David Dunning
vrijdag 13 december 2019 om 08:14
Maar..... maar...... ik heb wel genoeg geld voor een riem......the_Wicked_Witch schreef: ↑13-12-2019 08:02Nee, daar heb je het gedonder al. Dan werk je niet genoeg, aldus PJK.
David Dunning
David Dunning