Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 14 december 2019 om 20:56
Oh lekker. Ik heb best veel gerechten met fruit erdoor.
zaterdag 14 december 2019 om 20:59
zaterdag 14 december 2019 om 21:01
Witlof eet je toch niet warm? Gewoon lekker rauw. Met appel dus.
zaterdag 14 december 2019 om 21:03
Ik begrijp jouw vriend.
Witlof
Is
Vies
Ow, verkeerde topic.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 14 december 2019 om 21:05
Lekker, kasseler. Raar dat ze dat hier niet hebben.Betty_Slocombe schreef: ↑14-12-2019 21:02Ik eet ook immens graag Kasseler Rib (een soort superzoute varkenskotelet) met een schijf blikananas erbij, die dan zo lekker gecarameliseerd is. Dat is wat ik mis als ik vegetarisch eet.
zaterdag 14 december 2019 om 21:22
Ik zit nu in mijn vierde vegetarische periode en eindelijk kan ik naar eer en geweten zeggen dat ik het echt niet mis, dat vlees. In de voorgaande perioden miste ik het wel, en daarom ging het ook steeds weer fout. Waarbij ik wil aantekenen dat je 'fout' niet verkeerd moet opvatten, ik vind namelijk dat iedereen lekker zelf moet weten wat ie eet. Het voelde alleen voor mezelf fout, want ik wilde echt heel graag vegetariër zijn, En nu is het dan eindelijk geluktBetty_Slocombe schreef: ↑14-12-2019 21:02Ik eet ook immens graag Kasseler Rib (een soort superzoute varkenskotelet) met een schijf blikananas erbij, die dan zo lekker gecarameliseerd is. Dat is wat ik mis als ik vegetarisch eet.
zaterdag 14 december 2019 om 21:43
Nee witlof niet. Maar geen fruit in bijvoorbeeld chili con carne of een kipgerecht met fruit. Vind ik niet lekker. Rauwe witlof met appel wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 14 december 2019 om 21:45
Goed zeg LVLady*Voldemort schreef: ↑14-12-2019 21:22Ik zit nu in mijn vierde vegetarische periode en eindelijk kan ik naar eer en geweten zeggen dat ik het echt niet mis, dat vlees. In de voorgaande perioden miste ik het wel, en daarom ging het ook steeds weer fout. Waarbij ik wil aantekenen dat je 'fout' niet verkeerd moet opvatten, ik vind namelijk dat iedereen lekker zelf moet weten wat ie eet. Het voelde alleen voor mezelf fout, want ik wilde echt heel graag vegetariër zijn, En nu is het dan eindelijk gelukt![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 14 december 2019 om 22:13
zaterdag 14 december 2019 om 23:04
Goed van jou!PoesinBoots schreef: ↑14-12-2019 23:01Yep.
Ik log even in vanuit de kroeg om het heel erg met Su eens te zijn.
zondag 15 december 2019 om 06:28