Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
14-12-2019 20:52
Ik gooi wel altijd ananas door de chili. Uit blik.
Oh lekker. Ik heb best veel gerechten met fruit erdoor.
Als er ananas in een warm gerecht moet (en bij chili vind ik dat echt een must, want zo kreeg ik hem vroeger ook), dan wel blikananas. Verse ananas heeft niet de goede siropigheid.
Ik wil witlof eten nu. Maar mijn vriend 'lust het niet' :|
Met appel of rozijnen. En met ui of prei. Al lijkt walnoot, brie of ananas mij ook wel lekker. :lightbulb: Vriend is dol op ananas (uit blik), misschien toch eens klaar maken...
Allemaal tjiftjaf :wtf:
Sudrì schreef:
14-12-2019 20:53
Ook goor.
Ben het met jou eens hoor geen fruit in het warme eten :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
14-12-2019 20:59
Ben het met jou eens hoor geen fruit in het warme eten :sick:

Witlof eet je toch niet warm? Gewoon lekker rauw. Met appel dus.
Ik eet ook immens graag Kasseler Rib (een soort superzoute varkenskotelet) met een schijf blikananas erbij, die dan zo lekker gecarameliseerd is. Dat is wat ik mis als ik vegetarisch eet.
Marana schreef:
14-12-2019 21:01
Gewoon lekker gekookt.
Maar ook in een salade hoort geen fruit, tenzij het een fruitsalade is.
Marana schreef:
14-12-2019 20:57
Ik wil witlof eten nu. Maar mijn vriend 'lust het niet' :|
Met appel of rozijnen. En met ui of prei. Al lijkt walnoot, brie of ananas mij ook wel lekker. :lightbulb: Vriend is dol op ananas (uit blik), misschien toch eens klaar maken...
Ik begrijp jouw vriend.
Witlof
Is
Vies

Ow, verkeerde topic.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Marana schreef:
Nee met peer en schimmelkaas!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Betty_Slocombe schreef:
14-12-2019 21:02
Ik eet ook immens graag Kasseler Rib (een soort superzoute varkenskotelet) met een schijf blikananas erbij, die dan zo lekker gecarameliseerd is. Dat is wat ik mis als ik vegetarisch eet.
Lekker, kasseler. Raar dat ze dat hier niet hebben.
Oudblond schreef:
14-12-2019 21:03

En geroosterde hazelnoten.
Oudblond schreef:
14-12-2019 21:03

Ik lust dan weer geen schimmelkaas :proud:

Ik mag niet klagen trouwens, ik lust veel meer niet dan hij, dan maar geen witlof
Betty_Slocombe schreef:
14-12-2019 21:02
Ik zit nu in mijn vierde vegetarische periode en eindelijk kan ik naar eer en geweten zeggen dat ik het echt niet mis, dat vlees. In de voorgaande perioden miste ik het wel, en daarom ging het ook steeds weer fout. Waarbij ik wil aantekenen dat je 'fout' niet verkeerd moet opvatten, ik vind namelijk dat iedereen lekker zelf moet weten wat ie eet. Het voelde alleen voor mezelf fout, want ik wilde echt heel graag vegetariër zijn, En nu is het dan eindelijk gelukt :D
Wat goed!
Marana schreef:
Nee witlof niet. Maar geen fruit in bijvoorbeeld chili con carne of een kipgerecht met fruit. Vind ik niet lekker. Rauwe witlof met appel wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
14-12-2019 21:22
Ik zit nu in mijn vierde vegetarische periode en eindelijk kan ik naar eer en geweten zeggen dat ik het echt niet mis, dat vlees. In de voorgaande perioden miste ik het wel, en daarom ging het ook steeds weer fout. Waarbij ik wil aantekenen dat je 'fout' niet verkeerd moet opvatten, ik vind namelijk dat iedereen lekker zelf moet weten wat ie eet. Het voelde alleen voor mezelf fout, want ik wilde echt heel graag vegetariër zijn, En nu is het dan eindelijk gelukt :D
Goed zeg LV :thumbsup:
Rendang die 24 uur heeft staan garen, gado-gado en rijst.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
oudebaas schreef:
14-12-2019 22:11
Rendang die 24 uur heeft staan garen, gado-gado en rijst.
Lekker :cheer2:
Sudrì schreef:
14-12-2019 20:59
Allemaal tjiftjaf :wtf:

Yep.

Ik log even in vanuit de kroeg om het heel erg met Su eens te zijn.
PoesinBoots schreef:
14-12-2019 23:01
Yep.

Ik log even in vanuit de kroeg om het heel erg met Su eens te zijn.
Goed van jou!
Sudrì schreef:
14-12-2019 21:34
Ik ook niet.
Ik vraag me wel af wat de gemene deler is.
Wrsch lijk ik een man. Malinois ook.
Nou ja, duidelijk dus, mijn haar moet nog wat langer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Zou die saunadate uit een echte Noorse Finse sauna komen?
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Ik denk het wel...iets te sensationeel.
Ik denk eigenlijk dat dat echt is hoor. Genoeg kerels die dst zo proberen en vrouwen die er in trappen. Als een gast zich kan voordoen als beroemde chirurg en zo vrouwen kan oplichten dan lukt dit ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven